*11*

965 65 2
                                    

* Nathan*

Od razu po przyjeździe do Sydney pojechałem do chłopaków. Niestety nie dane mi było odpocząć, bo oni zabrali mnie do ZNTG...

- po co tam jedziemy? - zapytałem

- bo tam jest twoja siostra tumanie - powiedział Justin

- trzeba było tak od razu, a nie bawić się w tajemnice - powiedziałem

- och dobra chodźcie, bo zaraz się zacznie - oznajmił Emil

Gdy weszliśmy do budynku panował tam niezły gwar.

- zapraszam wszystkich zainteresowanych zawodami do głównej sali - oznajmił męski głos z głośników

Po paru występach zacząłem wątpić, że ona tu się pojawi. Nigdzie jej nie widziałem... Chyba, że ona występuje... Ale to  raczej nie możliwe, przecież ona nie może być taka...

Patrzyłem z podziwem jak kolejne osoby tańczą na środku sali, ja sam kiedyś też tańczyłem, bo Mellody to kochała.

Nagle zobaczyłem piękna brązowo włosą dziewczynę od razu rozpoznałem w niej Mellody. Bardzo się zmieniła, ale nie na tyle, abym jej nie rozpoznał...

*Mellody *

Nie mogłam już się doczekać momentu gdy mnie wywołają. Oczywiście występuje razem w Jeremim, bo czemu nie.

- stresujesz się? - zapytał

- nie, no może troszkę. Nie da się ukryć, że mamy niezłą konkurencję.- Powiedziałam

- ty tańczysz o niebo lepiej. Na próbie dałaś czadu więc wiem co mówielę...

Uśmiechnełan się do niego promiennie. Może opiszę wam w co się ubrałam, a więc mam na sobie czarne leginsy oraz biały crop- top z napisem Street girl.

- a teraz nowa para zawodników księżniczka Los Angeles Street Girl i jej przyjaciel White King.

Wyszliśmy na małą scenę i zaczęliśmy tańczyć do wybranej przez nas muzyki. Nie robiliśmy jakiś mega trudnych trików, bo ciężko by było zrobić taką choreografie w jeden dzień.

Wydaje mi się, że nawet występ nam się udał, bo dostaliśmy gromkie brawa.

Teraz kulminacyjny punkt zawodów czyli wyniki. Wszyscy wyszliśmy na scenę a za nami pojawiły się tarcze do szczelania, które po chwili podnieśli do góry na liniach.

- teraz każda osoba z widowni wyjmuje broń i szczela w tarcze nad tym na którego głosuje- rozległ się głos organizatora. A po chwili było słychać tylko huk.

- a więc mamy zwycięzcę - powiedział po 15 minutach organizator- wygrywają Street Girl i White King...

Hejka❣❣❣
Mamnadzieje, że się podoba 😉

Kolejne Podejście |KOREKTA |Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz