Πριν προλαβει ο Στεφανος να απαντηση στην δικη μου ερωτηση η Xiu Yon ειχε ηδη ...
( Σορρυ παιδια . Βουρκουσα . Αλλα θα το πω για εσας )
Η αδελφη μου ηταν ηδη νεκρη .
Η τελευταια της λεξη ηταν " Μια κυρια " και " Αεροπλανο " . Τοτε αρχισε το αληθινο μυστηριο για μενα .
R- 1η προηποθεση :
Να βρουμε τον Χρηστο .
2η προηποθεση :
Να λυσουμε το μυστηρι με την κυρια που ελεγε η Xiu Yon .
3η προηποθεση :
Να ζητησω συγγνωμη απο τον Luhan .
4η προηποθεση :
Να τα ξανα φτιαξουμε με τον Luhan .
Αυτα εχω να κανω . Μαζι και με το να προσευχηθω στον Χρηστο για την αδελφη μου , αφου ειμαι και θα παραμεινω χριστιανη .
Την επομενη μερα αφου περιπλανιομουν στην πολη .
Σημερα μεντεψτε τι εχω . Ελατε .
ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΩ ΓΕΝΕΘΛΙΑ !!!!! .
ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΥ ΠΟΛΛΑ !!!!! .
ΘΑ ΓΙΝΟ 17 !!!!!!
ΑΑΑΑΑΑΑ !!!!!!
Να η τουρτα μου .
Τελεια δεν ειναι ;
Μονο που η αδελφη μου δεν θα ειναι εδω να την δει . 😭😭😭 Ποσο μου λειπει . Δακρυζω μονο
που το 😖😖 λεω .Αχ Xiu Yon . Γιατι επρεπε να πας στο 😔 αλλο κοσμο τωρα ;Τελος σπαντων . Στο παρτυ μου εχω καλεσει τον Sehun , D.O , Chen , Xiumin , Suho , Beak , Chanyeol , Lay , Kris , Tao και Kai .
Λετε να καλεσω και τον Luhan ; Μπα ή μαλλον θα τον καλεσω γιατι εκεινος εχει κανει τοσα πολλα για εμενα και εγω δεν θα ηθελα να του γυρισω την πλατη και να τον προδωσω για μια συμφωνια . Και μονο για το παρτυ .
Λεω να καλεσω & τον Jungkook . Ηταν ο παλαιος μου ερωτας .
Την ωρα του παρτυ .
Ειχαμε βαλει τοτραγουδι " Lotto "
Και μετα το " monster "
Μετα βαλαμε το " excited " του Luhan .
Και στο τελος το " Baby don't cry " για να τιμησουμε την αδελφη .
Στο τελος αφου παιξαμε μπουκαλα ηρθε η ωρα τα παιδια να φυγουν . Ο Luhan οπως παντα θα εφευγε τελευταιος .
Ελα ομως που αυτη η ωρα δεν ηρθε ποτε .
Ειχε μεθυσει τοσο που δεν ξεραμε τι κανναμε .
Με πηγε στο δωματιο μου . Με ...
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ
VOCÊ ESTÁ LENDO
My Life With Luhan .
AçãoΔεν σας λεω τιποτα . Θα τα ανακαλυψουμε ολα μαζι . Ενα στοιχεια . Εχει δραση περιπετεια , αγαπη και μυστηριο .