Night My Dreams

2.9K 218 13
                                    

Bolo už pol 12 a práve som sa chystal spať, keď sa mi dvere otvorili dokorán a uvidel v nich stáť Jimina. ,,YoonGi ?" Stál tam ako nejaká socha s veľmi nevinným výrazom v tvári. ,,Jiminnie ?!" Práve som si dával na seba veci na spanie čo boli voľné kraťasi a biele tričko a sledoval som Jimina s červenou v tvári, ktorý kľučku od dverí držal stále v ruke a svoj pohľad mal zaborený do zeme. ,,Mohol by som aj dneska Hyung ?" Svoj pohľad do zeme ešte viac zaboril.

,,Hobi zase chápe ?" Spýtal som sa ho s menším úsmevom na tvári. Jimin má izbu s Hobi, V s Kookim, Jin s RM a ja som tu sám. Mam rád osobný priestor a som rád, že sa s nikým nemusím oň deliť, ale posledné dni je to inak. Mám tu Jimina takmer každý večer. Stále sa vyhovára že J-Hope je príčina jeho nespavosti a keďže ja som tu sám vybral si za "obeď " mňa. Teda aspoň som si to tak myslel. ,,Hovorí zo sna a ja sa celkom bojím, chvíľu chodil námesačný po izbe, tak som ho dal zase naspäť, ale vieš že sa takýchto veci bojím Hyung." Jimin bol krehká duša. Nedalo sa mu odolať. Hlavne keď nahodil tu svoju nevinnú prosiacu tváričku.

,,Dobre teda, donesiem ti vankúš a perinu.

,,Hyung ?... Môžem dneska spať s tebou pod jednou perinou ? Chcem byť pri tebe." Trošku nechápavo som zaklipkal očami. Mám veľkú posteľ a vždy, keď Jimin príde tak mu z obývačky donesim perinu a vankúš, aby sme sa pri spaní na seba nelepili a mali každý svoj priestor. Preto ma to zarazilo, keď to vypustil z úst. ,,A-ako chceš." Povedal som koktavým hlasom. Široko sa usmial a rozbehol si to rovno do mojich perín. Už som len videl jeho sivé vlásky, ktoré vyčnievali z perinky pod ktorou sa zakutral. ,,Heeej, ale pri stene spím ja !" Zasmial som sa. Aj keď moja posteľ je veľká musím spať úplne pritisnutý pri stene, lebo ráno by som sa našiel na zemi. ,,Neboj Hyung~... budem ťa pevne objímať, aby si mi nespadol." Úsmev mi oplatil.

,,Jiminnie... ak chceš odo mňa počuť tiež takéto "sladké slová" tak si mal radšej ísť za našou Jin Eommou, tá by ti ich rada oplatila." Sadol som si na okraj postele a s úsmevom mu rozstrapatil jeho vlásky. ,,YoonGi Hyung~... ale ja ich chcem počuť od teba." Naklonil hlavičku z perín von a položil si ju do môjho lona. S úsmevom som mu stále prechádzal po jeho jemných vláskach. ,,Hyung... milujem tvoje jemné dotyky." Usmieval sa so spokojným výrazom na tvári.

,,Eh... asi by sme už mali ísť spať." Postavil som sa a Jiminovi padla hlava na posteľ. S ublíženým výrazom sa na mňa pozrel, posunul sa od steny a uvolnil mi tak moje miesto pri nej. Otočil sa mi chrbtom. Vždy mi je otočený tvárov v tvár, žeby sa na mňa nahneval ? Vlastne... nemal prečo. Rozhodol som sa to ignorovať a ľahol som si na svoje miesto. Otočil som sa smerom k Jiminovi, ale ten mi stále nastavoval svoju zadnú časť tela. Žeby sa naozaj urazil ? Povedal som si v duchu. Svetlo mesiaca sa mi dobíjalo do izby a jeho krásne vlásky mi svietili rovno do tváre. Jimina mám najradšej z celej našiel skupiny. Je to môj najlepší priateľ, ktorému sa zdôverujem so všetkým. Zdieľam s ním radosť aj smútok a moje najkrajšie zážitky sú iba s ním. Ach jooooo YoonGi, naozaj mi toto malé nevinné stvorenie prirástlo k srdcu. Okríkol som sa v duchu. Poslednú dobu som si všimol, že ani ja som mu neni len tak ľahostajný. Chodí za mnou ako myška, dokonca urobí všetko čo mi na očiach uvidí. Nehovorím že by mi to nejak vadilo, ale niekedy mám pocit, že to veľmi preháňa a mal by trošku pribrzdiť. Mám ho rád, ale cítim že Jimin je na mňa trošku prehnane naviazaný. Vždy keď ma ráno uvidí rozjasnia sa mu očká a na tvári sa mu objaví jeho krásny úsmev. S krásnym dobré ráno Hyung ma vždy pozdravý, objíme ma a dá mi jemnú pusu na líce. Toto robí iba pri mne, až mi je to divné, ale kdo by mu odolal. Vsetci sa usmievajú ako slniečko na hnoji keď vidia ako sa Jimin raduje vždy keď ma uvidí, ako keby som mu dal dôvod znovu žiť. Mám pocit že tu niečo predo mnou taja, alebo som proste iba paranoidný. Rozmýšľaš nad blbosťami YoonGi. Povedal som si v duchu, pokrútil som hlavou a otočil som sa Jiminovi chrbtom tiež. Pomaličky som cítil ako sa vrhám do ríše snov, ale v tom som započul jeho krásny zvonivý hlas. Otvoril som oči dokorán snažiť sa vnímať jeho veľmi tichý hlas, ktorý sa mi len tak jemne dostával do uší. ,,H-hyung ~aaah.....Y-YoonG-Gi H-Hyung aah." Pomaličky som sa znovu otočil k nemu a sledoval jeho telo, ktoré mi bolo stále otočené chrbtom. Chvel sa a svoju hlavu zakláňal čoraz viac dopredu. Bol v takom menšom klbku. Myslel som si že mu prišlo zle tak som mu položil ruku na jeho vytŕčajúce rameno. ,,Jiminnie... deje sa niečo ?" V tom som uvidel ako mu naskočila husia koža, narovnal sa a veľmi udychčaným a trasľavým hlasom prehovoril. ,,H-hyung." Povedal zaskočene. ,,M-myslel som si, že u-už spíš." Pomaly sa otočil ku mne ale jeho oči sa na mňa ani nepozreli.

Night My Dreams {BTS YoonMin} ✓Where stories live. Discover now