Hoofdstuk 1.

56 3 1
                                    

Femke pov:

Vandaag is het de eerste schooldag na de zomervakantie. Ik heb er best wel zin in wat dan zie ik me beste vriendin esmee weer. 'LIEFJE KOM JE' schreeuwt me moeder en ik schreeuw terug dat ik er aan kom. Ik kleed me aan en loop naar beneden. 'Goeiemorgen lieverd' zegt me moeder en geeft me een kus. 'Goeiemorgen mama' zeg ik en ik ga aan tafel zitten. Mama loopt naar de keuken en even later komt ze terug met pannenkoeken. Ik eet het rustig op en ga dan naar school. Als ik aan kom op school zie ik esmee al staan. 'FEMKE' schreeuwt ze en ik lach. Ik ren naar haar toe en knuffel haar. 'Hoe was je vakantie Meis' zegt esmee terwijl we richting de kantine lopen. 'Goed en de jouwe' vraag ik en ze begint enthousiast te vertellen over haar vakantie naar Londen. 'Wauw meid ik ben jaloers op je' zeg ik en esmee moet lachen. Dan word ze stil. 'Wat is er' fluister ik en ze wijst naar achter. Ik draai me om en zie de populaire jongens binnen lopen. Heel de kantine is stil en de jongens lopen rustig naar hun plek toe. Ik kijk esmee aan en ze haalt haar schouders op. Dan begint iedereen weer te praten. 'Ah kijk nou daar zitten de twee potten weer hoor' hoor ik iemand zeggen als ik me omdraai zie ik dat het Lauren is. Oftewel de slet van de school. 'Ach houd toch je mond' sist esmee en lauren trekt haar wenkbrauwen op. 'Wat zeg je daar slet' zegt lauren en esmee kijkt boos. 'De enige slet die ik zie dat ben jij' zegt esmee en lauren slaat haar. Dan komt kaj met zijn groepje aangelopen. 'Lauren liefje, verdoe je tijd niet aan die twee varkens' zegt kaj en kijkt ons gemeen aan. Lauren grijnst en loopt dan met hun weg. Ik kijk naar esmee en zie dat ze huilt. Ik ga naast haar zitten en trek haar in een knuffel. 'Laat ze maar lullen, wij weten wel beter' zeg ik en esmee kijkt me dankbaar aan. 'Dankje femmie je bent de beste vriendin die ik ook kan hebben' zegt esmee en ik glimlach. Dan gaat de bel en esmee en ik lopen naar het lokaal. We gaan op onze plek zitten en wachten tot de leraar er is. Dan komen Lauren en kaj met hun vriendengroep binnen. 'Kijk daar zitten ze weer hoor' zegt Lauren en ze beginnen allemaal te lachen. 'Ik ben tenminste geen hoer' zegt esmee en Lauren kijkt boos. 'Pardon' zegt ze boos en kaj lacht zachtjes. Lauren geeft kaj een stomp in zijn zij en loopt dan boos naar haar plek. 'Nu is ze stil' zegt esmee en ik lach. Lauren kijkt me boos aan en ik stop met lachen. Dan komt de leraar binnen. Hij legt zijn spullen klaar en begint dan met de les. Ondertussen loop ik een beetje te staren naar kaj. Als hij het ziet knipoogt hij en ik kijk blozend weg. Dan gaat de bel en lopen we naar de volgende les. Pratend met esmee loop ik door de gang. Dan zie ik dat Lauren naar me toe komt. 'En wat keek jij naar mijn vriendje slet' zegt Lauren boos en ik schrik. 'Nou vertel op dan' zegt ze en ze slaat me. 'Lauren hou op' hoor ik iemand zeggen en dan zie ik dat het kaj is. 'Maar liefje ik probeer je alleen te helpen' zegt Lauren en kaj kijkt boos. 'Ik kan ook voor mezelf opkomen hoor' zegt kaj boos en Lauren schrikt. 'Trouwens ik heb er genoeg van' zegt kaj en ze kijkt hem raar aan. 'Ik ben het zat fat jij hun loopt te treiteren' zegt kaj boos. 'Maar liefje' zegt Lauren wilt hem zoenen maar kaj draait zijn hoofd. 'Het is uit lauren' zegt kaj en loopt weg met zijn vrienden. 'Door jou is het uit met kaj dus jij gaat er aan bitch' zegt Lauren en ze duwt me op de grond. Daarna loopt ze lachend weg. Dat heb ik weer. Esmee helpt me met opstaan en samen lopen we naar de volgende les. Aan het eind van de dag ga ik weer naar huis.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jul 17, 2019 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Populair Vs nerd ft BBraveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu