Hoofdstuk 22

418 21 2
                                    

Ella's POV

Ik gaap even en rek me uit als ik de keuken inloop. "Hi Leon." Ik kijk naar mijn broer waarna ik een pak melk uit de koelkast pak. "Hi Ellabella." Ik knijp mijn ogen samen en kijk hem boos aan. "Noem me niet zo." Hij lacht even en knikt. "Er werd net trouwens aangebeld, een jongen met blond haar zei iets over dat jullie hadden afgesproken? Toen ik zei dat je nog sliep zei hij dat het wel goed was zo." Hij haalt zijn schouders op en ik frons even. "Wacht? Niall? Bedoel je Niall?" Ik sta op van de stoel waar ik net op was gaan zitten. "Ja, kan wel." Ik knik even en neem mijn mok melk mee naar boven waar ik mijn telefoon pak. Ik zoek Niall zijn nummer op en bel hem.

"Hello? Ella?" Ik grinnik even. "Yes it's Ella." Ik hoor hem ook lachen en ga op mijn bed zitten. "I am sorry that I wasn't awake yet. But I watched movies all night long." Ik kijk naar de melk en neem een slokje. "But if you still wanna meet?" Ik zet mijn mok aan de kant en ga voor de spiegel staan. Als hij nog wilt afspreken moet ik nog te veel doen. Mijn haar is pluizig, ik zie er bleek uit heb wallen en iew, laten we het maar niet over mijn kleding hebben. Wacht? Sinds wanneer erger ik me daar aan? Is het omdat ik Niall?- Nee waarschijnlijk omdat ik met Niall loop en er ergens wel mensen zijn die foto's maken. Dat is het! "Yeah! Sure? Should I come and pick you up? Again." Ik lach even en stem dan in. "Okay, I will be there in a quarter okay?" Ik stem weer in en hang dan op waarna ik me snel naar de badkamer haast.

Zodra ik klaar ben met alles loop ik de trap af met mijn schoenen in mijn ene hand en mijn tas in de andere. "You again?" Ik frons en als ik beneden sta zie ik Leon bij de deur staan met Niall. "Hi Niall!" zeg ik en ik trek mijn schoenen aan. "Oh, I am sorry." Ik kijk naar Leon en knik dan even. "Veel plezier zusje." Ik knik even. "Bel me als er iets met mama is okay?" Hij knikt nu en ik glimlach waarna ik mijn jas pak en Niall volg naar buiten. 

"So what do you want to do?" Ik kijk naar Niall en haal mijn schouders dan op. "We can go and eat something since I didn't had any breakfast?" Hij knikt even en we lopen richting de stad. "Where do you wanna eat?" Ik haal mijn schouders op. "I don't really care, you can choose." Hij knikt en glimlacht klein.

Uiteindelijk zitten we in een klein restaurantje in een afgelegen straatje wat er wel schattig uitzag. "Have you decided yet?" Ik kijk op naar onze serveerder, genaamd Walter, en knik even. "Yeah, I want this sandwich here please." Ik wijs hem aan op de kaart en hij glimlacht. "Excelent choise, what about you sir?" Ik kijk naar Niall die zijn bestelling opgeeft en glimlach naar hem als hij naar mij glimlacht.

Vijf minuten later komt hij weer terug en geeft hij ons onze bestellingen. "Well that went fast," zeg ik tegen Niall zodra Walter weg is en lach even zacht. "Yeah, probably because this place is almost empty." Ik lach even en knik dan waarna ik rondkijk. Het is waar, het is hier helemaal leeg op ons twee na. Ik kijk naar mijn broodje en pak dan mes en vork waarna ik een stukje afsnijd en in mijn mond stop. Ik voel mijn ogen groot worden en trek een vies gezicht. Als ik naar Niall kijk en zijn gezicht zie begin ik te lachen. "Omyh! This is gross." Ik knik en slik het door waarna ik mijn hoofd schud om de vieze smaak weg te krijgen. Niet dat het helpt. "Let's get out here!" Hij legt wat geld op tafel en ik pak mijn tas om mijn portomonnee te pakken. Als ik geld op de tafel heb gelegd sta ik op en lopen Niall en ik snel naar buiten voordat we weer beginnen te lachen. 

"That was so gross! Even my mom can cook better!" Hij begint te lachen om wat ik zeg en snel lopen we het steegje uit. "Pfoe. I don't think that I can eat for the next two hours, this taste is going to hunt me." Ik grinnik en kijk om me heen. "So what to do now? We can... Just sit and watch people?" Ik kijk even naar Niall terwijl ik frons maar knik dan toch. "Okay, that bench over there?" Ik wijs naar een bankje waar we dan gaan zitten. Ik kijk naar Niall die zijn zonnebril en snapback weer opzet. 

"Ha, look her, she has pink hair but at the same time it's green." Ik volg Niall's vinger en rol met mijn ogen. "Or she has highlights or she died it while the other color wasn't done yet." Hij knikt even en kijkt dan de andere kant op terwijl ik nog even naar het meisje kijk. Ik kijk dan ook naar iemand anders en lach even. "He wears high heels what?!" Ik wijs naar een man met hakken. "And don't say it's a girl because it's surely not." Ik kijk naar Niall die naar de man kijkt en glimlacht. "Yeah it's a dude."

Als we een half uur mensen hebben gekeken staan we weer op en beginnen we weer rond te lopen en komen we uit bij een ijswinkel. "Hello, can I help you?" Ik knik en kijk naar het bord achter de vrouw. "Euh, white chocolate please." Ik geef haar het geld en pak dan mijn ijsje aan waarna ik op Niall wacht. Zodra hij zijn ijsje heeft lopen we weer naar buiten richting mijn huis. "What taste do you have?" Ik kijk naar zijn ijsje. "I dunnot know, she picked for me." Hij haalt zijn schouders op en ik grinnik even waarna ik aan mijn ijsje lik. 

"This was fun, execpt the food." Ik lach even en knik terwijl ik met het hoorntje speel. "Yes it was. You can come in if you want?" Ik kijk naar mijn huis die er nu onbewoont uit ziet. Waarschijnlijk omdat er niemand in de woonkamer zit. Waarschijnlijk omdat Leon niet in de woonkamer zit. "Euh, sure." Ik glimlach en zoek naar mijn sleutels in mijn tas waarna ik de deur open. "Come in." Als hij binnen is sluit ik de deur en loop ik naar de keuken toe waar ik mijn hoorntje weggooi. "You want something to drink?" Hij schudt en ik knik waarna ik naar de woonkamer loop. "Okay, take a seat I just have to grab something upstairs okay?" Ik ren naar boven als hij knikt en als ik in mijn kamer sta kijk ik snel in de spiegel. Alles zit nog goed? Ik haal snel een borstel door mijn haren en kijk dan mijn kamer rond. Als ik mijn oplader zie glimlach ik en pak ik hem waarna ik weer naar beneden ben. "Yeah, charger eah." Ik glimlach en stop mijn telefoon, die nog 87% heeft, in de oplader en glimlach even. "I am going to grab some water for myself, wait here." Ik glimlach en leg mijn telefoon op het kastje naast het stopcontact neer en loop naar de keuken.

Niall's POV

Ik grinnik even als ze naar boven stormt en kijk rond. Als ik een spiegel zie ga ik ervoor staan en doe ik mijn zonnebril en snapback af. Ik haal een hand door mijn haren en ga weer zitten als ik gestommel bij de trap hoor. Als ze beneden komt lach ik even. "Yeah, charger. Important!" Ik glimlach en als ze de keuken inloopt kijk ik naar haar telefoon die nog licht geeft. 87% charged. Ik lach even en kijk dan naar mijn snapback in mijn handen waar ik even mee speel. Als ze weer terug komt glimlach ik en leg ik hem naast me neer. 

-

Eellooo :)).

Dank je voor de 200+ votes :DD. En de 4,6k lezers :D.

Zou ik meer Niall pov's doen??

x

I'm so done with you.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu