O kadar şaşırdım ki ne diyeceğimi bilemiyordum.Hayır demeyeceğim kesin sonuçta nişanlıyız.Millet tempo tutmaya başladı.Hiç beklemiyordum açıkcası.İçimde ona bir duygu besliyordum ama ne bilmiyorum.
–Evet.Olurum.Diyince o sırada Selim Gülgören Aşıklar Şehri çaldı.Dans etmeye başladık bir an kendimi düğündeyim zannettim.Bizle beş altı kişi daha dans etmeye başladı.Biraz dans edince elimi tutup dışarı çıkatttı.Ona öyle bir hayranlıkla bakıyordum ki.Aslında ne kadar şanslıymışım ki o benim olacak hem de sonsuza dek.Şimdi fark ettim de aslında seviyormuşum seni.
–Ceylin birazdan içime düşersin otursana sandalyeye.
Ne sandalyesi?Biz hangi ara kafeye geldik.Ben hangi dünyadayım.
–Yo..o..ok ya dalmışım.
–Bu kadar hayran olacağını bilseydim en başta yapardım.
–Gıcıksın biliyorsun demi?
_Kim?
–Şu adam ya sana demedim boşver.
–Bu arada gayet ciddiyim.Bir sonsuz ve sonsuz kere seni seveceğim.Ya sen bunu becerebilir misin?Açıkcası bana olan duygunu merak ettim.
Az önceki düşüncemi söylesem mi?Bilmiyorum ne desem?
–Ceylin bitanem ahiret sorusu sormadım.
–Bak doğruları söylüyorum.İlk başta zorunluydum.Bir sebep bulur ayrılırım dedim ama olmadı sana alıştım.Ama bugün fark ettim de alışmaktan öte benimki sevgi hoşlantı arası.
–İyi epey yol katetmişim.
–Hıhı.
O sırada garson kız geldi.Gözüyle oğlanı yedi bitirdi.Hatta o derece ki benim ne içeceğimi bile sormadı.Biz hatırlattık.
–Yasin bu kız salak mı ne?İşini bile yapamıyor.Iyyy
_Yeme beni.Kıskandım demiyorda.
–Kimi seni mi?Niye kıskanım bana ne?Kalk gidiyoruz.Yürü hadi.
–Kıskandın işte.Belli.
–Ben gidiyorum.Kal sen burda.
Peşimden geldi.
–Oyy kıskanç sevgilim benim.
–Bir daha dersen her şey biter.
Ağlayacak hale geldim.
–Son bir şey hoşlantıyla sevgi arasında değil seninki sevgi zaten.
–Ben ne diyorsam o.
–Hayaller hayatlar.Neyse bin arabaya gidelim.
–Teklifi nasıl buldun?
_Süper.Açıkçası beklemiyordum.O fotoğrafı kim çekti.Tam gülerken mutfakta? Ajan kim?– Ajanı öldürmezsin umarım.Çiğdem çekti.
–Vayy cadaloz görüm evlenince görürsün sen?
–Vav aileyi benimsemiş bile.
_Bi zahmet nişanlıyız sonuçta üç ay sonra evli.
–Sana son bir şey daha sorucağım.Bana bir şey olursa üzülür müsün?
–Bu konuda yorum yapmak istemiyorum.Mümkünse açma inşallah da bir şey olmaz.
–Ben cevap istiyorum.
–Tamam ama bir daha sorma.
Kafa sallamasıyla devam ettim.
–Tabiki de o kadar hatıramız oldu.Yüreğimde bir yerin var.
–Seni seviyorum.
Bunu demesiyle frene bas dedim.İlk başta suratıma baktı ve sonra bastı.
Bana dön dedim ve dudağını öptüm.Sade bir öpücük sonra kolumu tutup kendine çekti.
–Bunun için mi durdurdun ?
Dedi.Ve o öpmeye başladı.O kadar içten ve sert öpüyordu ki...Beni kendine iyice çekti.Karşıklık vermedim ama sonra kendine çekince verdim.Öptükçe daha çok artırıyordu baskısını.Sonra ben ittim ve bitirdi.
©©©©© Yasin©@@@
Ya iyiki arabadaydık.Elimden kaza çıkacaktı valla.Beni itince kendime geldim.Arabayı nikah dairesine sürdüm.Görünce şaşırdı.Gizli nikah deme sakın dedi.
Bende yok başvurucağız dedim.Başvurduktan sonra hiç konuşmadan evine bıraktım.
©©©©©©©
valla şu öpüşme sahnelerini yazmayı sevmiyorum.Ama gerekli görüyorum.Özür dilerim.
03.11.2016 23.37
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞEHİT
General FictionAşkı bulmak mıydı zor olan yoksa o aşkı yaşamak mı ? Sadece birine mi nefes alan bir varlığa mı aşık olurdu insan yoksa kendisi için kiymeti olan bir varlığa aşık olamaz miydi? Peki aşk sadece sözler miydi yoksa sadece gözler miydi ya da yürekte...