-Mike elindulok!
-Jó kicsim érezd jól magad!
Lexa egy kissé ideges volt Mikera. Na jó.....nagyon. De most úgy őszintén ki ne lenne az? Előrehozta az esküvőt a saját menyasszonya megkérdezése nélkül. Szerencsére egy időre megszabadult tőle, a ruhapróbának köszönhetően. Alex már a hallban várta.
-Szia! Sikerült kialudnod a tegnapi feszültséget?-kérdezte miközben elindultak az esküvői ruhabolt felé.
-Inkább ne beszéljünk róla
-Huh valaki nagyon ideges
Lexa ekkor Alexre pillantott és kidugta a nyelvét.
-Ugye tudod hogy most úgy nézel ki mint egy ötéves?
Lexa elmosolyodott és ujjait összekulcsolta Alexével.
-Bunkó
Pár perc múlva el is értek a ruhaszalonhoz. Mikor beléptek az ajtón egy kedves hölgy fogadta őket.
-Jónapot kívánok! Miben segíthetek?
-Ennek a csodálatos menyasszonynak keresünk ruhát-közölte Alex és Lexára kacsintott, aki erre elpirult.
-Értem. Akkor kérem menjenek a próbafülkéhez, én pedig hozom is a ruhákat.
-Rendben köszönjük.
Mire elértek a fülkékhez a hölgy már jött is a ruhákkal.
-Ide felakasztom őket, így az összeset fel tudja próbálni. Kérem szóljanak ha bármi probléma van.
-Természetesen, köszönjük!
Miután a hölgy elment, Alex Lexa felé fordult.
-Nah akkor felpróbálsz párat?
-Uhumm
Lexa bevitt egy ruhát a próbafülkébe. Mikor kijött Alex szava elállt.
-Hát ez meg mi az isten?-kérdezte nagy nevetés közepette.
-Mi nem tetszik?
-Hát mégis hogy néz ki? Konkrétan ebbe még az utcára se mennék ki, nemhogy a saját esküvőmre.
Alexnek igaza volt. A ruha túlságosan sokat mutatott. Olyan volt mintha egy szexi alsóneműre rávarrtak volna pár réteg tüllt, és ráhúzták volna a szerencsétlen áldozatra. Szörnyű volt.
-Tudom. Szerinted én nem vettem észre? Csak látni akartam az arcodat.-közölte Lexa, és egy hatalmas vigyor terült szét az arcán.
Alex közelebb lépett hozzá.
-Szóval így játszunk mi?
Lexát kirázta a hideg.
-Még szép. De sajnos most mennem kell, egy újabb csodás ruha várja hogy felpróbáljam.
-Már alig várom
Lexa több mint 20 ruhát felpróbált de egyik se volt valami jó. Mikor már épp kezdte volna feladni Alex beadott neki egy újat.
-Nemtudom Al, már nincs sok kedvem ehhez az egészhez...
-Kérlek csak ezt az utolsót próbáld meg, ha nem tetszik, felőlem farmerban is férjhez mehetsz.
-Na jó
Lexa elhúzta a próbafülke függönyét.
-Amúgy te tényleg Alnak hívtál?
-Jajj istenem miért büntetsz te engem?
Alex újabb nevetésben tört ki, de amint Lexa kilépett a fülkéből elcsendesedett.
-Úristen...
-Mi? Ennyire rossz?
-Te.....egyszerűen....gyönyörű vagy...
A ruha amit Alex ajánlott tökéletes volt. A vállpántok csodásan kiemelték Lexa nem túl nagy melleit, a ruha melltől lefelé pedig szinte ráomlott a testére. Babakék szemei csak még tökéletesebbé tették a kompozíciót.
-Nos....köszönöm-pirult el Lexa, és beharapta az alsó ajkát.
Alex ott, abban a pillatanban jött rá, hogy amitől eddig legjobban félt bekövetkezett. Végzetesen beleszeretett egy menyasszonyba.
KAMU SEDANG MEMBACA
Hogyan tegyünk tönkre egy esküvőt?
RomansaLexa Graham csak egy átlagos lány akinek a barátja váratlanul az egész csaladja előtt kéri meg a kezét. Itt kezdődhetne a tündérmese...csak egy probléma van, Lexa nem szerelmes Mikeba. Sőt igazából még sose volt szerelmes, de hát ki tudna nemet mond...