A Napló

1.4K 72 5
                                    

Mikor az ösvény végére értem egy házat vettem észre ,ahogy elnézem nem lakik ott senki hisz a ház fala tele volt pókhálóval és egyes részeken a fal is hiányos volt. Már épp fordultam volna vissza mikor az ablakon át fényt vettem észre . Kíváncsian sétáltam a ház ajtajához.Oké.Ha zárva az ajtó haza megyek, és ha nyitva van be megyek.Félénken nyomtam le a kilincset. Az ajtó nyitva volt, így hát beléptem a poros kunyhóba.Amilyen ronda kívülről olyan szép belülről ,az a bizonyos fény a nappaliból áramlott , óvatosan léptem a fény felé ami a padlóból jött.Már csak két lépés.Csak egy pillanatra néztem föl ,de amilyen gyorsan néztem föl olyan gyorsan is estem el.Vártam hogy történik-e valami ? De nem történt ,kezdtem örülni mikor hirtelen a nyakláncom kiszakadt nyakamból és a padlóra esett ,a nyakláncom világítani kezdet. Hirtelen alattam a padló remegni kezdett , ijedten bújtam hátra a székhez.Már kezdtem azt hinni itt a vég mikor a rengés abba maradt és a földön egy könyv hevert a nyakláncommal együtt .Felálltam és oda mentem érte nyakláncomat zsebembe helyeztem s aztán a könyvet is fölvettem. A könyvön egy név állt.

Susan Maria

Vagy is az anyám neve ,de mit keres ez itt ? Kinyitottam a könyvet és olvasni kezdtem :

Kedves naplóm :

Ma vége a sok  kiképzésnek , és találkozhatok életem szerelmével!  
!

Végig szaladtam az oldalokon, de egy névnél megálltam!

Daniel Cross

Daniel Cross az az ember aki gilágra hozta az én egyetlen lányom. De!  Nem lehetünk együtt,  a szabályzat tiltotta így az életem Daniel Rossal éltem le akit mai napig nagyon szeretek, persze Daniel Cross is nagyon hiányzik!

Elég volt! Csaptam be a könyvet és dobtam le a földre, de egy papír hullot ki!  Gyorsan föl vettem és olvasni kezdtem a sorokat :

Kedves Eliza!
Tudom fáj hogy nem lehetek veled, nekem is rossz hogy egyedül vagy!
De itt az ideje hogy meg tudd az igazságot! Hogy ki is vagy valójában!?  Ne habozz vidd magaddal a könyvet és mindenre választ kapsz és ne feledd ne bízz senkiben!!

By: Krisztika

Be Together (Cameron Dallas) Où les histoires vivent. Découvrez maintenant