Το τελος της αμνησιας 2

44 26 0
                                    

Ηταν ο αρχαιολογος ο Στεφανος .

R- Εμπρος ;

Στεφανος- Η δεσποινης Rose ;

R- Ναι Εγω ειμαι . Πειτε μου . Τον βρηκατε ;
Πειτε ναι . Πειτε ναι σας παρακαλω .

Στεφανος- Nαι .

R- Αληθεια ;

Στεφανος- Ναι αμε . Να σας τον φερουμε ;

R- Ειναι ζωντανος ;

Στεφανος- Ναι .

R- Πολυ ωραια . Ποτε θα ειστε εδω ;

Στεφανος- Σε λιγα λεπτα θα ειμαστε απο κατω .

R- Οκ .

Περασαν περιπου 73 λεπτα . Μου χτυπησαν το κουδουνι . Εγω ανοιξα . Πρωτο ειδα τον Στεφανο και μετα κοιταξα απο πισω τον Χρηστο .

Ηταν ζωντανος . Του ειπα να περασει . Εκατσε στον αναπαυτικο καναπε και μου σιγομιλησε .

Χρ- Rose κατι περιεργο συναιβησε στο αεροπλανο .

R- Τι ;

Χρ- Σαν ενα σημαδι . Σαν κατι κακο να συμβει αλλα να επιζησοθν οσοι ηταν μεσα σε αυτο .

R- Για πες .

Χρ- Μια κυρια επεσε αππ το αεροπλανο χωρις αλεξηπτοτο και προφανος δεν πεθανε .

R- Και εσυ που το ξερεις ;

Χρ- Ποιο ;

R- Αχ Χρηστο εχεις αμνησια ;

Χρ- Οχι απλα αφερεθηκα . Το ξερω επειδη στις ανασκαφες για να βρουν εμενα οι αρχαιολογοι εσκαψαν ολο το μερος και δεν βρηκαν αλλο πτωμα .

R- Ενδιαφερον . Τωρα που ειπα αμνησια 1ο η Xiu Yon δυστυχως παιθανε και 2ο πρεπει να παω να κανω επισκεψει στον Kai . Πριν τελειωσει η ωρα τοθ επισκεπτηριου . Η οποια τελειωνει σε 5 λεπτα .

Χρ- Tο μονο που συγκρατησα ηταν οτι η Xiu Yon παιθανε . Γιατι ηταν αυτη και οχι εγω ; Πηγαιμε εσυ εκει που θες κι εγω θα μεινω εδω .
Ειπε με ενα υπουλο βλεμμα στα γαλαζια ματια του .

Τον πιστεψα κι εγω σαν χαζη .

Τεσπα . Πηγα στον Kai . Τι πηρα μια μεγαλη αγκαλια κακ του ειπα .

R- Kai αν με θυμασαι πες σου οτι δεν θα με αφησεις ποτε .

K- Ποια εισαι ;

R- Οο Kai γιατι μου το κανεις αυτο ;

Ειπα και τα δακρυα μου κυλουσαν και το παπλωμα με το οποιο σκεπαζοταν ειχε γεμισει υγρα δακρυα .

Με πηρε σε μια ζεστη αγκαλια και μου ειπε .

K- Rose εγω παντα θα σε θυμαμαι . Παιδικη φιλοι . Θυμασαι ;

R- Εγω ναι παντα θυμαμαι τα παλια και παιδικα μου χρονια εσυ οχι . Για στασου εσυ ... εσυ μολις ...

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ

My Life With Luhan . Where stories live. Discover now