4

558 14 4
                                    

Koen

"Ik zie je morgen?" Tineke en ik staan bij haar auto. Ze knikt zacht maar duidelijk. "Ik stuur je straks nog." Fluister ik. Ik ga dichter bij haar staan en leg een arm om haar middel. "Is goed." Fluistert ze terug. "Tot morgen." Zeg ik. "Tot morgen." Herhaalt ze met een glimlach. Voorzichtig breng ik mijn lippen naar de hare toe. Ze drukt haar lippen op de mijne met een lange, liefdevolle kus als gevolg. "Daag." Verliefd kijk ik haar aan. "Tot morgen." Op dezelfde manier als mij kijkt ze me aan. Ze kleeft nog vlug een korte kus op mijn lippen en stapt dan in haar auto. Ik zwaai nog even en stap dan ook zelf in mijn auto.

Als ik thuis ben, ga ik meteen naar de badkamer. Een warme douche kan deugd doen na een dag werken. Na de douche doe ik mijn slaapkleren al aan. Zo ben ik straks op mijn gemak. Ik ga naar beneden en wandel meteen door naar de keuken. Ik open de koelkast en kijk wat ik nog allemaal zitten heb. Na even rondsnuffelen besluit ik om straks dan maar gewoon een pizza te bestellen. Ik ga in de zetel zitten en zet de tv aan. Meteen weergalmt het welbekende deuntje van vtm door de kamer. Daarna is er een aflevering van Safety First te zien. Dat programma.. fantastisch gewoon. Spijtig dat ze geen nieuwe afleveringen meer maken. Door ieder jaar de herhalingen te bekijken weet ik al wat er zal gebeuren. Ik gris mijn gsm van het tafeltje en zend een bericht naar Tineke
Alles goed daar? ;) xx
Ik leg mijn gsm terug en kijk verder naar het programma. Nog geen minuutje later krijg ik een antwoord op mijn berichtje.
Een beetje eenzaam, meer niet :p xx

Een glimlach verschijnt op mijn gezicht.

Dat vind ik niet fijn :( maar ik heb een ideetje xx

Ben benieuwd :)) xx

Kom naar mij? Je kunt blijven? Als je wilt tenminste xx

Een sleep-over? Klinkt leuk ;) xx

Dus je komt? :D xx

Zie je over een kwartiertje ;) xx

:D !! Xxx

Snel spring ik uit de zetel om wat dingen in orde te brengen. Ik laat wat kaarsjes branden en dim de lichten een beetje. En het kan er natuurlijk niet aan ontbreken dat Barry zijn water omgooit. "Verdikke toch..." zucht ik. Ik ren naar de keuken om een doek. "In de bench." Met mijn vinger wijs ik naar de bench van Barry. Hij luistert flink en gaat in zijn bench liggen. "Flinke man!" Beloon ik hem. Ik ga terug naar de waterplas en begin het op te kuisen. Na 5 minuten kuisen is alles terug spik en span. "Jij kunt soms ook wel een lastigen zijn hé?" Ik aai Barry over zijn kopje. Ik ga terug naar de keuken om Barry zijn water bij te vullen. Ook neem ik het kletsnatte doen mee. Net wanneer ik het doorweekte doek heb weggedaan, gaat de bel. Meteen krijg ik het warme gevoel langs binnen. Op een iets rapper tempo stap ik naar de voordeur toe. Voorzichtig doe ik de deur open en daar staat ze. "Dag prinses." Ik ga van de deuropening weg zodat ze weet dat ze binnen mag komen. Met een glimlach kijkt ze me aan en stapt ze binnen. "Brrrrr." Ze krijgt een rilling over haar hele lichaam. "Koud?" Vraag ik. Ze knikt. "Kom hier." Ik spreid mijn armen en neem haar vast. Met mijn handen wrijf ik haar rug wat warm. "Bedankt." Ze kijkt me in mijn ogen. Langzaam komen haar lippen dichter bij de mijne. Dat gevoel die ik krijg als onze lippen elkaar raken... het blijft zalig. We gaan in de zetel zitten. "Hoe denk je dat de anderen zullen reageren als ze het te weten komen van ons?" Tineke nestelt haar tegen mij aan. "Weet ik niet. Ik hoop in ieder geval positief." Antwoord ik. "Ik denk dat dat geen probleem zal zijn, zeker voor de vrouwen niet." Lacht ze. Even is er een stilte. Geen gênante stilte, gewoon een stilte om van te genieten. Na even onderbreek ik die gezellige stilte. "Raar hé.." zeg ik. "Wat?" Vraagt Tineke. "Hoe je leven in een paar seconden kan veranderen." "Inderdaad. Ik vind het zo wat vreemd dat wij nu een koppel zijn." Een klein lachje verlaat Tinekes mond. "Vind je het goed?" Vraag ik onzeker. "Ik vind het perfect." Antwoordt ze. Met een glimlach kijk ik haar aan. Zachtjes strijk ik een verdwaalde lok haar terug achter haar oor. "Ik zie u graag." Fluister ik. "Ik jou ook." Fluistert ze terug. "Wanneer vertellen we het eigenlijk aan het korps?" "Wanneer we willen. Als jij er klaar voor bent ben ik dat ook." Traag streel ik met mijn hand door haar zachte haren. "Dat is lief!" We wisselen een verliefde blik uit. "Heb je al gegeten?" Vraag ik even later. "Nee." Antwoordt ze. "Is het goed als we pizza bestellen? Ik heb niet echt iets waarmee je iets lekkers kan maken liggen." Leg ik uit. "Hoezo jij hebt niets om iets lekkers te maken?" Grijnst ze. Ze gaat rechtstaan. "Wedden van wel?" Uitdagend kijkt ze me aan en stapt ze dan naar de keuken toe. Ze opent de koelkast. "Eens kijken..." Tineke begint de koelkast te inspecteren. Ik ga naast haar staan en leg een arm om haar middel heen. "Vlees of vis heb je dus al niet." Lacht ze. "Nee en dus heb ik alleen maar groenten en fruit hierin liggen." "Dus wij gaan morgen samen naar de supermarkt." "Ah ja?" "Ja." Haar ogen blinken doordat ze lacht. "Dus, aangezien je dus echt niks hebt, bestellen we een pizza?" Vraagt Tineke. "Als jij daarmee akkoord gaat." Antwoord ik. "Ik ga daarmee akkoord." Ze geeft me een por. "Elaba! Wat was dat?" Met grote ogen kijk ik haar aan. "Dat." Lacht ze en geeft me nog een por. Ik begin haar te kietelen. Al lachend probeert ze haar van mij weg te duwen. Maar ondanks alles wat ze probeert, ben ik toch nog wat sterker. "Oké oké, ik geeft mij over!" Tussen het lachen door krijgt ze de woorden er moeilijk uit. "Dan heb ik goed nieuws voor jou." Zeg ik zwoel. Ik stop met kietelen. Ze zucht verlost. Langzaam en zacht duw ik haar naar achteren. Eenmaal ze tegen de muur staat, breng ik traag mijn lippen naar haar lippen toe. Ik zie hoe ze haar ogen sluit. Er is een stilte in de kamer. Het enige wat ik nu hoor is onze ademhaling. Langer dan de andere keren drukken we onze lippen tegen elkaar aan. We wisselen een intense kus uit. Daarna geef ik haar nog een kortere zoen op haar lippen. Kort maken we oogcontact. Ik zie hoe ze glundert, haar ogen blinken. 5 seconden hebben we oogcontact, langer niet, want onze lippen vinden elkaar weer. Tineke woelt met haar hand zachtjes door mijn haar. Met mijn hand die in haar nek ligt, masseer ondertussen haar nek een beetje. Een moment zoals dit mag voor mij eeuwen blijven duren.

^^^^^
Vreemd einde :p
Ik doe mijn best om regelmatig te updaten ;)
En ik doe mijn best om te proberen dat dit verhaal een beetje leuk is.
En weeral sorry voor de schrijffouten, spellingsfouten, of weet ik veel wat.. ik was weer te lui om te overlezen :€

Wij.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu