Mitt navn er Thea. Jeg er 17 år og jeg har nettopp flyttet til london sammen med min kusine som heter Hedvig og hun er 16 år. Jeg og Hedvig er veldig gode venner og det har vi alltid vært.
Thea pov.
"Hedvig!?" Ropte jeg
"Ja hva er det?" svarer hun
"Hvor har du lagt skole uniformen som vi skal ha på oss i morgen?"Roper jeg fra andre etasje.
"Jeg tror de ligger inne på rommet ditt" sier hun.
Jeg gikk inn på rommet mitt for å se om de lå der. De lå på senga mi.
"Fant dem" ropte jeg til Hedvig.
Jeg begynte å bli sulten vi hadde jo tross alt pakket ut i hele dag.
"Hedvig er du sulten?" Sa jeg.
"Ja jeg er veldig sulten, er det snart mat?" Spurte hun
"Ja tenkte jeg skulle mekke sammen noe å spise nå, hva vil du ha ?"
"Jeg vil ha pannekaker"
"Ja vell da laget jeg det."
Etter vi hadde spist hadde det blitt veldig sent, så vi bestemte oss for å gå å legge oss. I morgen skulle vi ha vår første skole dag i London.
Hedvig pov.
Thea kom og vekte meg klokka 06.30. Der var ganske varmt ute men jeg var nesten sikker på at det skulle begynne å regne snart.
Vi kledde på oss, spiste og gikk til skolen. Skolen lå ikke så langt unna der vi bodde, så det var ikke så vanskelig å holde tiden.
Thea pov.
Jeg og Hedvig gikk og pratet litt om forventningene til den nye skolen mens vi gikk. Når vi kom fram til skolen måtte vi gå vær for oss. I den første time. Skulle jeg ha matte.
Når jeg kom inn i klasse rommet var alle plassene tatt fortsett fra en, jeg satte meg selvsagt på den. På pulten ved siden av satt den kjekkeste gutten jeg noen sinne har sett.
"Hei mitt navn er louis" sa han
"Hei louis" sa jeg "Jeg heter Thea"sa jeg sjenert. "Er du den utvekslingsstudenten fra Norge?" spør han "Ja det stemmer" sa jeg.
Louis pov.(han er 17 her)
Wow for ei vakker jente. Hun er noe av det vakreste jeg har sett noen gang i hele mitt liv!
----------------------------------------------
Dette er min første fanfic håper noen leser den :-) kom gjerne med forslag til historien.
Hedvig pov.
Jeg var veldig nervøs fordi jeg ikke kjente noen. Jeg fant en ledig plass og satte meg på den. Litt etter kommer en fantastisk pen gutt inn i klasserommet.
"Hei" sa han
"Hei" sier jeg
"Jeg heter niall" sa han med den vidunderlige stemmen hans.
"Jeg heter Hedvig" sa jeg og rødmet.
"Kan jeg få sitte her?" Spurte han.
"Ja selfølgelig" sa jeg glad.
Niall pov. (her er han 16 år)
Omg Hedvig er noe av det søteste jeg har sett noen gang i hele mitt liv. Jeg må spørre henne ut en dag.
Thea pov.
Jeg skulle møte Hedvig i spisefri. Jeg måtte også spørre louis om han ville være med, det ville han så vi gikk for å finne Hedvig. Når vi møtte Hedvig så hadde hun også med seg en gutt. det var veldig tydelig at louis og den gutten kjente hverandre.
KAMU SEDANG MEMBACA
Strong (louis fan fiction)
Fiksi PenggemarThea (17) og kusinen Hedvig (16) flytter til london fordi de hadde ingenting i Norge å gjøre. Så møter de på Louis Tomlinson og Niall Horan fra One Direction.