*beeep* *beeep* ugh die stomme wekker denk ik. Ik sta op en maak me klaar voor school. Als ik klaar ben loop ik naar beneden waar Liam zit. 'Môge' 'goedemorgen Liam' 'nou zeg wat enthousiaster mag ook wel hè zussie'
Liam Jackson
20 jaar
Zit op een of andere sport school boeit me niet echt waar.
Irritante broer van me'Ja t'zal wel' 'ik zag op de telefoon dat Kylian heeft geappt' 'wat?! Heb je mn berichten gelezen?!' 'Jongens rustig het is pas 7 uur 's ochtends!' Zegt m'n vader die nu ook wakker is.
M'n vader: Peter Jackson
49 jaar
Werkt als Leraar bij Conservatorium.
Druk vrolijk mens.'Papa Liam heeft m'n berichtje gelezen!' 'O en wat dan?! Moet ik de politie bellen nu?' 'Eh ja als je dat zou willen doen!' Hij pakt de telefoon en toets 3 keer iets in. O kut hij doet het echt! 'Laat maar pap!' M'n vader lacht en zet de telefoon weer terug. 'Maar van wie zijn die berichtjes dan?' 'Kylian de Brouwer!' 'Wat?! Das toch je ex Cris?' ' ja I know but ik zie niks meer in hem okey!' 'Ja ja t zal wel!' Zegt m'n vader en loopt naar de woon kamer. Ik kijk op de klok en zie dat het bijna half 8 is. Ik pak m'n brood drinken en fruit en pak m'n fiets en fiets naar Kylian. Als ik bij z'n huis aankom bel ik aan. Z'n zus Mila doet open
Mila de brouwer
4 havo op dezelfde school als mij en Kylian, ze was vroeger m'n beste vriendin maar nu haat ik haar soort van en zij mij ook
ze is soort van de slet van de school. En de tweelingzus van Kylian maar ze lijken totaal niet.
'wat doe jij hier?' vraagt ze op een toon alsof ze wel weet waarvoor ik kom maar ze doet het gewoon om me te pesten. 'Eh ik kom Jop uitlaten nu goed!' (Jop is de hond van Kylian enzo) 'Mila wie is dat!' hoor ik haar moeder van boven roepen, ze komt naar beneden gelopen. 'o hai Cristal, lang niet gezien!''ook hallo mevrouw de brouwer' Mila lacht maar ik weet niet waarom 'het is nu Tilborg, maar dat maakt niet uit kon jij ook niet weten' 'eh is Kylian al klaar?' 'eh nee maar die komt zo, kom binnen' ik loop naar binnen en zie dat het huis in die 7 jaar niks is veranderd.
Simone Tilborg 50 jaar oud en single. werkt als model.
'Zo klaar om te gaan?' ik schrok want ineen stond Kylian achter me. 'hè hè ben je eindelijk klaar?' 'sorry k'was nog even aan het gamen' we lopen naar buiten waar Mila staat te wachten op iemand maar ik weet niet wie 'Op wie sta je te wachten Mil?' 'dat gaat jou niks aan Dombo' zo wat een broers en zussen liefde.
Als we eindelijk bij school zijn zegt Kylian 'sorry van Mila ik denk dat ze in haar periode is, ze is echt veranderd volgens mij!' 'ja volgens jou maar tegen mij is ze nog altijd de duivel die jou blijkbaar jou zus probeert voor te stellen' Kylian lacht. We lopen de school in en ik doe m'n boeken en jas in m'n kluisje, daarna lopen we naar die van hem. 'zo zo zijn jullie nu een stelletje?' vraagt Lynne die ineens achter ons staat. 'ja' antwoord Kylian direct waardoor Lynne verbaast kijkt naar mij en daarna naar Kylian 'nee natuurlijk niet!' roep ik terug. Ik zie Lynne weer normaal adem halen en ze trekt me mee naar de meiden wc waar een paar wuppen staan 'opgehoepeld de eerste bel is al gegaan' roept Lynne en alle wuppen rennen naar de lokalen, sukkels. 'okey je moet nu afspreken dat je het me eerst verteld als je met hem krijgt' zegt Lynne 'Lynne doe even serieus! Het is Kylian! hij is m'n ex! ik ga echt niet terug naar hem' 'ja ja dat zien we nog wel Cristal Jackson'
Heyyy
zo dus dit was part 3 ik hoop dat jullie het leuk vinden en geef vooral ideeën dan zet ik dat er misschien in. ;-)
ik ga verder met part 4
byeeeeeee
JE LEEST
7 years
Non-FictionAls je 7jaar singel bent en daarna je ex weer tegen komt. Dat gebeurde Cristal Jackson. Als het nog erger kan komt haar beste vriendin ook nog in de problemen. Maar hoe langer Cristal bij hem is hoe verliefder ze wordt alleen dat wil ze niet. Ze wee...