14 τρόποι να κάνετε τους άλλους να σαν συμπαθούν

468 12 0
                                    

# 1. Χαμογελάτε περισσότεροΑφήστε το κατσούφικο ύφος, το δυσαρεστημένο ή μίζερο ύφος και μάθετε να χαμογελάτε, με τα χείλη και τα μάτια. Οι έρευνες δείχνουν ότι χαμογελώντας βελτιώνεται η διάθεσή μας αλλά και κινητοποιούνται οι νευρώνες-καθρέφτες στον εγκέφαλο του ατόμου που στέκεται απέναντι μας, με αποτέλεσμα να μας χαμογελάει και ο άλλος! Το χαμόγελο και η καλή διάθεση είναι μεταδοτικά!

 # 2. Μάθετε να χαίρεστε με τα καλά νέα των άλλων

Χαρά μοιρασμένη, διπλή χαρά! Κάθε φορά που ακούτε κάποιον φίλο, γνωστό ή συνεργάτη να σας λέει καλά νέα, συγχαρείτε τους, ρωτήστε τους περισσότερα πράγματα, δείξτε τη χαρά και τον ενθουσιασμό σας! Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να αφήσετε τον εγωισμό και την ανασφάλειά σας που συνήθως οδηγούν στο να υποβιβάσετε τα νέα, να τα ακούσετε αδιάφορα ή να αρχίσετε να προβάλετε τις δικές σας επιτυχίες.

 # 3. Να επαινείτε τα προτερήματα των άλλων

Επαινώντας τα προτερήματα και τα δυνατά σημεία των φίλων και των συνεργατών σας δείχνετε αυτοπεποίθηση αλλά και τη δική σας προσωπική δύναμη, κάτι που μαγνητίζει τους άλλους. Επίσης, τονίζοντάς τους τα προτερήματά τους, τους ωθείτε να φερθούν ακριβώς έτσι όπως τα λέτε! Για φανταστείτε να έρχεται κάποιος σε εσάς και να σας λέει «Για να ξέρεις, η ικανότητά σου να .... (συμπληρώστε το κενό με όποιο προτέρημα επιθυμείτε) είναι καταπληκτική! Μακάρι να ήμουν κι εγώ έτσι»! Με αυτόν τον τρόπο, εκτός που το άλλο άτομο τονώνει την αυτοπεποίθησή σας, καθιστά πολύ πιθανότερο ότι θα επιδείξετε αυτό το θετικό στοιχείο αντί για κάποιο άλλο αρνητικό.

 # 4. Να επαινείτε τα προτερήματα των άλλων και όταν δεν είναι παρόντες

Με άλλα λόγια να μην κουτσομπολεύετε, επειδή αυτό θα σας γυρίσει μπούμερανγκ! Μπορούμε να κρίνουμε τον χαρακτήρα ενός ανθρώπου από αυτά που λέει για τους άλλους όταν αυτοί δεν είναι παρόντες. Ξέρετε κάποιον που διαρκώς κακολογεί τους άλλους; Σίγουρα κακολογεί κι εσάς όταν γυρίσετε την πλάτη σας! Διαλέξτε να είστε ο τύπος του ανθρώπου που έχει να πει κάτι καλό για τους άλλους.

 # 5. Μάθετε να εντοπίζετε τα θετικά στοιχεία των ανθρώπων

Οι περισσότεροι άνθρωποι είναι εκπαιδευμένοι να βλέπουν τα στραβά και τα ανάποδα των άλλων. Εσείς ξεχωρίστε! Μάθετε να βλέπετε τα προτερήματα και τα δυνατά σημεία των άλλων και να τους βοηθάτε να τα αξιοποιήσουν, όταν αυτό είναι εφικτό.

Female Gender Magazine Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang