Reggel 9-kor keltünk fel, ezért gyorsan kellett elkészülni. A legközelebbi Starbucks egy utcányira van innen, ígyhát oda vettük az irányt. Mikor odaértünk már Skyler ott volt.
-Sziasztok!-köszönt nekünk.
-Hali!-mondtuk egyszerre Avaryvel.
-Hogy vagytok?-kérdezte mosolyogva.
-Remekül. Te hogy vagy?-kérdezte Avary.
-Kösz jól. Meséljetek magatokról egy kicsit. Csak hogy jobban megismerjelek titeket.-mondta.
-18 évesek vagyunk. Californiában élünk. Mindkettőnk szülei elváltak.
Nekem van egy öcsém és Avarynek egy húga. Kiskorunk óta barátnők vagyunk. Eléggé fiús lányok vagyunk. Nem szeretjük a horrort, de a pop és a rock zenét már igen. Minden évben az én és az ő apja megszerveznek egy ilyen kirándulást. Ennyi, nem?-néztem Avaryre.
-Szerintem igen.-mondta Avary.
-Na de most te jössz.-néztem Skyra
-19 éves vagyok. Az én szüleim is elváltak. Van egy bátyám Luke Hemmings, de ezt már tudjátok. Én szeretem a horrort és a rockot, de azért a pop zenéket is birom. Mivel bátyámékkal szoktam lógni, ezért én is fiús lány vagyok.-mondta.
-És te még tanulsz vagy már dolgozol?-kérdezte Avary.
-Még van 1 évem. De ígyse nagyon járok be. Viszont mellékállásban dolgozok a város szélén egy boltban.-mondta.
-Értem.-mondta Avary.
-Sziasztok! Mit szeretnétek kérni?-jött ide egy nő.
-Én egy cappuccinot.-mondtam.
-Úgyszint.-mondta Skyler.
-Nekem is jó lesz.-mondta Avary.
-Akkor három cappuccino. Máris hozom.-mondta a nő és elment az asztalunktól.
-Na és ti még tanultok?-kérdezte.
-Sajnos. De ki kell bírni azt az egy-két évet.-mondta Avary.
-És te mióta élsz Sydneyben?-kérdeztem.
-Kiskorom óta. Ti meddig maradtok itt?-kérdezte.
-Két hetet leszünk itt. De legszivesebben haza se mennék.-mondtam.
-Azt elhiszem. Gyönyörű város.-mondta Skyler.
-Az.-mondta Avary. Még beszélgettünk egy kicsit. Közben kihozták az italainkat. Miután megittuk Skynak mennie kellett, mert dolgozott. Mi visszamentünk a hotelba. Apáék már aggódtak miattunk.-Hol voltatok?-kérdezte apa.
-Az egyik Starbucksba.-mondtam.
-És miért nem szóltatok? Tudjátok hogy aggódtunk, hogy valami bajotok esik?-kérdezte Rachel.
-Bocsánat.-mondtuk egyszerre Avaryvel.
-Semmi baj. De legközelebb szóljatok.-mondta Carl.
-Rendben.-mondtam.
-Gyere ide.-mondta apa és kitárta karjait egy ölelésre. Odamentem és megöleltem. Ez ilyen apa lánya pillanat volt nekünk és Carléknak is.
-Megigéred, hogy nem lesz több ilyen?-kérdezte apa.
-Megigérem.-mondtam.
-Te is megigéred?-kérdezte Carl Avarytől.
-Meg.-mondta.**Skyler szemszöge**
Nem dolgozni mentem. Nem is dolgozok boltban. Calumékhoz mentem. Odaérve leültettem őket a kanapéra.
-Tudjátok, hogy kellenek nekünk emberek. Pontosabban csajok. Most azzal az Anderson lánnyal és a barátnőjével találkoztam és ők jók lennének.-mondtam.
-Miből gondolod?-kérdezte Ash.
-Tudom, hogy jók lennének. A legjobbak azokból lesznek akik az ilyet nem szeretik.-mondtam.
-Van benne igazság. Hemmoval meg kell beszélni.-mondta Ash.
-Legalább jó csajok?-kérdezte Cal.
-Neked tökéletes. Majd ha lesz róluk kép akkor megmutatom neked. Jó?-kérdeztem.
-Köszi.-mondta mosolyogva.
-Felhívom Hemmot, hogy jók lesznek-e azok a csajok.-mondtam és arrébb mentem.-Csá Hemmo!
-Csá! Mit akarsz?
-Tudod az a csaj, amelyiknek múltkor neki mentél?
-Ööhh.... igen. Mi van vele?
-Nem szeretik a horrort, a gyilkolást. De tudod, hogy az ilyenek mindig jól végzik a dolgukat. Jók lennének szerintem.-mondtam.
-Jók lesznek. Várj még pár napot. Kitalálunk egy tervet. Elraboljuk őket. Az egyik csaj Calnál a másik nálunk lesz. Na de léptem. El kell intéznem még egy pasit.
-Rendben. Hali.-leraktam.-Na?-kérdezte Cal.
-Elraboljuk a csajokat. Csak ki kell találni hogy.-mondtam.Hellooo!
Ha tetszett a rész votetal és/vagy komival jelezétek.with all my love xx
BINABASA MO ANG
Gyilkos társaság [5SOS]
FanfictionA nevem Sophia Anderson. Egy teljesen átlagos tinilány, egy teljesen átlagos élettel. Viszont egy bizonyos nap fenekestül felfordult az életem.