MİN YOON Gİ 1

3.9K 141 82
                                    


İyi okumalar...

Yine sabah okula istemeye istemeye gitmek için hazırlanıp çıkıyorsun. Metroya yürüyorsun. İçeri girip metro bekliyorsun. Yüzünde uykulu bir ifade var. İçinden "Neden şu okul öğlen falan değil ? Hiç gitmek istemiyorum. "Metro geliyor ve biniyorsun. Bir yer bulup oturuyorsun. Cama yaslanıp dışarıyı seyrediyorsun. Ders falan düşünüyorsun. İçinden "ilk ders fizik hiç çekilmiyor ya" diyorsun.

Canın sıkılıp etrafı ,milleti eleştiriyorsun. Sonra etrafına bakarken bir çocuk dikkatini çekiyor.içinden "waow çocuğa bak. Çok tatlı"Yoongi'yi görünce dibin düşüyor.
Sonra içinden "kesin sevgilisi vardır boşuna heveslenme " Diyorsun.

Yer olmadığı için ayakta bir yere geçiyor. Tutunarak uyuyor. "Bu çocuk nasıl uyuyor ? Ben oturduğum yerde zor duruyorum. Düşerse ne gülerim ama" diyorsun içinden.

Sonra aklına geliyor. Bu çocuğu bir yerden hatırlıyorsun .Her zaman görüyorsun metroda.

"Niye gözüme çarpmadı ?Doğru ya uykulu uykulu zor yürüyorum zaten. Nasıl göreyim?" Diyorsun içinden.

Kulağında kulaklık, kafasında siyah bir bere, saçı siyah ve  oldukça düz. Üzerinde dar bir kot. Yalnız aşırı dar. Üstünde salaş bir t-shirt . Onun üstüne siyah bir hırka.Oldukça cool ve tarz yani.

İçinden "Bacağı da benden ince. Soğuktan yanağı ve burnu kızarmış domates gibi." düşünüyorsun ve kıkırdıyorsun.

Sen bunları düşünürken Yoongi gözünü açıyor ve göz göze geliyorsunuz. Çekmiyorsun çünkü hiç içinden gelmiyor. Sana bakıyor ve sen de öylece gülümsüyorsun. Hiç tepki vermeden gideceği yere bakıyor ve gelmediğini anlatınca tekrar kapatıyor tatlı gözlerini.

Senin moralin bozuluyor.içinden "insan bir gülümser! odun."

Kafanı aşağı indiriyorsun. sen indirince sana bakıp sırıtıyor. Umutların yıkıldı, sinirli ve üzgünsün . "Niye bu kadar umursuyorum?" Diyorsun. Çünkü ona tutuldun.

Sonra ineceği yer geldiği için sırt çantasını düzeltiyor ve yine sana bakıyor. Sen de burada ineceksin. Senin yanına geliyor. Sen sinirden farkında değilsin. iniyorsunuz . Hala içinden saydırıyorsun.Sen "yah! Aptal şey . Moralimi bozdun" . Son cümleyi sesli söylüyorsun yürürken.

"Çok kızmış yandım. "Deyip gülüyor.

Sonra sana "öyle mi?" Sen sesin geldiği yöne bakıyorsun .

Birden seni çekip öpüyor.Sen şok!Birden tokat atıp bağırıyorsun. Sen ne yaptığını sanıyorsun!"Deyip ağlayarak koşuyorsun.Yoongi ne olduğunu anlamıyor . Olduğu yere çakılı kalıyor.

Sen bütün günü ağlamaklı, sinir, saçma şekilde geçiriyorsun.

Yine metroyla eve gideceksin. Başka yol yok.

Giriyorsun ve metro bekliyorsun. Yoongi seni arıyor ve buluyor . Seni kolundan tutup yüzünü aşağı indiriyor. Tam sen bağıracakken sana "Özür dilerim"diyor. Sen de o şeker kafayı öyle sevimli bulunca yumuşuyor ve içinden bir sarılma geliyor. Sarılıyorsun. Sarılırken fısıldıyorsun ona doğru.

"Özür dilerim. Ben birden öyle şey olunca öyle tepki verdim. Gerçekten çok özür dilerim."

"Önemli değil "diyor. Sana bakıp gülümsüyor ve rahatlıyor . Sonra Sana "Yine öpeyim mi?diyor ve sana sırıtıyor. Sen de sırıtıyorsun.

Hatalarım için özür diliyorum. Umarım beğenirsiniz. ♡

BTS İle Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin