İyi okumalar siyah sevenlerim ...
********
" Elini sen mi yaptın lan " diye gürleyen sesinin sahibine baktık Aybarsla. Çağrı gözlerinden alev püskürtüyordu. Sert adımlarla yanımıza geldi Çağrı. Aybarsın yakasından tutup kükredi tekrar " sen mi yaptın dedim lan. " dedi. Aybars yakasından tutulan ellere baktı. Şaşkınlıktan hiçbirşey yapamıyordum. Sadece onları izliyordum.
Aybars yüzünü ekşitti ve Çağrının ellerine baktı " o elini 1 saniye daha üzerimde tutarsan senin ... " cümlesini bitirmesine müsade vermeyen Çağrı tekrar " naparsın lan benim elimi de mi çiviye sokarsın " diye kükreyince , sesler kesilmeye başladı aniden. Annemi ve babamı kazada kaybettiğim anlara dönüyordum şu an.
Yere çömdüğümü hatırlıyorum. Kollarımla dizlerimi sardım. Başımı dizlerime gömdüm.
Birden bi sesler duymaya başladım. Görüntü yoktu simsiyah bi boşluk vardı. Sadece bişeye vurulma sesi. Sonra görüntü renklendi benim 16 yaşımdaki o güne gidiyordu zihnim.
Elim paramparça olmuştu neredeyse. Kanamadan dolayı kum torbasına vurduğum yerler de kızıla boyanmış. Birden patlama sesi. Ses kum torbasından geliyor. Birsüre ağlıyorum dizlerimin üzerinde . Sonra ceketimi alarak aşağıya iniyorum. Baran babam ve annem koltukta hüzünlü bir şekilde oturuyorlar. Görüntü kesiliyo o an.
Birden kendimi sahilde buluyorum. Usulca ağlarken fren sesiyle arkaya bakıyorum. Sanki hissedermiş gibi yanıyor canım. Aniden görüntü gidip geliyor tekrar.
Sonra bir bakıyorum kamyonun altında kanlar içinde yatanlarla kalbim dayanamıyor. Zihnim algılayamıyor. Ve bayılıyorum.
Sonra birden mekanik bi ses beni başka dünyaya çağırıyor. Kendi dünyamdan o zaman çıkıyorum. Ve beni çağırdıkları dünyaya iniyorum.
Gözlerimi yavaş yavaş açtığımda aynı pozisyondaydım. Ellerim kollarıma dayalı çenem kasılmaktan dolayı sertleşmiş. Sıkı sıkı yumduğum gözlerim baskıyla acıyordu. Yanımda duran Aybars birden beni kendine çevirdi. Hâla şoktaydım. Sınıfta kimse yoktu. Kocaman açtığım gözlerimle Aybarsa bakıyordum. Vücudum kaskatı kesilmişti. Bişeyler söylüyordu ama anlayamıyordum. Elleriyle yüzümü avuçları arasına aldı. Diğer eliyle saçlarımı kulağımın arkasına sıkıştırırken hâla bişeyler söylüyordu. Lanet olsun neden bu kadar bağırmışlardı ki sanki.
Gözlerim buğulanmaya başladı. Yanağımda sıcaklığını hissediyordum gözyaşlarımın. Birden gözlerim kapandı. Kendimi boşluğa bıraktım.
Aybarstan
Çağrının dediklerini umursamıyordum. Lanet olsun elini ben yapmıştım. Biliyordum. Çâğrı birden kükreyince dayanamayıp elini kolunu üstümden çekip burnunun ortasına bi tane yumruk geçirdim. O Yere yığılırken bi çığlık sesi duydum. Kafamı sağa çevirince Besteyi gördüm. Kalbim ritmini şaşırmış onun o haliyle birlikte daha da hızlı atıyordu. Çağrıyı götürmeleri için bizimkilere işaret verdim. 3 kişi zar zor sınıftan çıkarırlarken gözlerimi bir saniye bile Bestenin üzerinden çekmeden meraklı gözlere " çıkın lan sınıftan " diye bağırdım. 1 saniye bile durmadan ayaklanıp sınıfı terkettiler. " içeriye kimseyi sokmayın " dedim sınıftaki 2 kişiye. Onlar da çıkınca Bestenin yanına gittim. Hıçkırarak ağlıyordu. Elleriyle kulaklarını kapatmıştı. Ellerine dokunduğumda vücudu buz gibiydi. Ve tir tir titriyordu. Ne yapacağımı bilmiyordum. Siktir noluyordu böyle. Vücudunun titremesi durdu aniden. Sonra yavaşça başını kaldırıp kızarmış gözlerini açtı. Onun bu hâline hayretler içersinde bakıyordum. Gözleri donuktu. Hemen kendime gelip yüzünü ellerimin arasına hapsettim. " Beste Beste kendine gel güzelim. Beste hadi güzelim kendine gel " deyip duruyordum. Sonra gözleri hafiften kapanmaya başladı ve kaskatı kesilen vücudu birden gevşeyip kendini serbest bıraktı. Siktir bayılmıştı. Hemen başının ve dizlerinin altından kollarımı geçirerek kucağıma aldım. Sınıfın kapısına tekme attım açmaları için. Saniyler içersinde kapı açılırken durmadan devam ettim. Önümdeki insanlara " çekilin lan " diye bağırıp sinirle adımlarımı atmaya başladım.
Herkes kenara çekilirken okulun çıkışına hızlıca yürüdüm. Direk arabamın yanına gidip Besteyi arabaya yasladım. Bir dizimi kaldırarak iyice emniyete aldım düşmemesi için. Sağ elimle kontağı yakalayıp kapıları açtım. Gözümün önünde olması için yanımdaki koltuğa yerleştirdim hemen. Saniyler içersinde kapıyı kapatıp , sürücü koltuğuna da ben yerleştim. Kontağı deliğe koyup arabayı çalıştırdım. Ve son gazla okuldan ayrılıp hastaneye sürdüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyahın İçinde
Teen FictionKaranlık. Bir kelime bile öylesine anlatıyor ki beni. Öylesine bulanmış öylesine bütünleşmişim ki siyahla. Anne ve babamın ölümünden sonra değişti hayatım. Doğum günleri kutlamam ben. Çünkü benim doğumum anne ve babamın ölümüne sebep oldu. Annem be...