A leánybúcsúztató party

1.8K 115 2
                                    

-Mike kopogtattak, kinyitnád?

Lexa épp hajat szárított amikor valaki kopogott az ajtón. Mike nem válaszolt. A kopogás még erősebb lett.

-Ezt nem hiszem el-suttogta Lexa, miközben kikapcsolta a hajszárítót.

Mikor kinyitotta az ajtót az édesanyjával, és egy sereg női rokonnal találta szembe magát.

-Meglepetééés-ordították az ismerősei.

-Itt meg mi az isten van?

-Tudod drágám, mivel nem szerveztél magadnak leánybúcsúztató partyt, ezért úgy véltük hogy csinálunk neked egyet! Hát nem izgalmas?

-Öhm....nem

-Jajj kicsim olyan negatív vagy. Nézd még a nagyi is itt van.

-De anya nekem nincs szükségem semmi ilyesmire. Tényleg. Jól elvagyok.

-Elég a felesleges fecsegésből! Indulnunk kell! Még a végén elveszik a foglalásunk!

-A micsodánk?

Sajnos Lexa a választ már nem tudta meg ugyanis az édesanyja magával rántotta. Próbált ellenkezni de nem sokra ment vele, így inkább hagyta hogy a buzgó rokonai beültessék egy kocsiba, és elvigyék valami sztriptíz bárba. Mikor odaértek az édesanyja úgy pattogott mint eddig még soha.

-Jóestét! Fogalalásunk van 21:00-ra, Mr. Izompacsirtához.

Lexa lesápadt.

-Hogy mivan????

-Igen hölgyem. Ott is van a színpadon, csak önöket várja!

Lexa felpillantott a színpadra. Egy napbarnított bőrű, kigyúrt fiatalember táncolt egy szék körül, amibe valószínűleg neki kell majd beleülnie. Úgy első látásra nem nézett ki rosszul, de Lexának mégse jött be. Sejtette hogy miért.....
A rokonai elkezdték a színpad felé tolni.

-De anya én ezt nem akarom!

-Jól fogsz szórakozni édesem! Élvezd a Mike nélküli perceket!

"Jobban élvezném ha valaki más táncolna körbe"-gondolta magában Lexa, miközben az unokatestvérei lenyomták a székre.
A fények szinte elvakították, csak a színpad szélét látta, ahol az összes ismerőse a nevét ordította. És akkor megkezdődött. A férfi elkezdte körbe táncolni. Lexát megcsapta a büdös izzadtság szaga és elfintorodott. Majd Mr. Izompacsirta elkezdte a kis csomagját Lexa feje előtt lóbálni, amitől szinte a hányinger kerülgette. Majd a fiatalember egyszerűen lesétált a színpadról a tömegbe, melynek hatására hatalmas sikoltozás tört ki, hiszen mindenki hozzá akart érni. A színpadról a reflektorokat a férfire irányították, így Lexa szinte félhomályban maradt.
Lexa kifújta a levegőt, és ekkor, míg mindenki Mr. Izompacsirtával volt elfoglalva, Alex jelent meg a színpadon. Lexán látszott a megkönnyebbülés, ami nem tartott sokáig, ugyanis a másik nő elkezdett táncolni. Ennél erotikusabb dolog még soha nem érte az életben. Lexa szíve egyre hevesebben vert, miközben Alex egyre közelebb ért hozzá.

-Ha így folytatod meg fognak látni-suttogta Lexa.

Alex erre csak elmosolyodott és beleült a másik nő ölébe.

-Szeretek kockáztatni-súgta Alex Lexa fülébe, majd óvatosan megharapta a fülcimpáját.

Lexa halkan felnyögött. Teljesen elkábította a másik nő, a szépsége, az illata, a puha bőre...

-Ennek nagyon nem lesz jó vége-közölte elhaló hangon.

Erre Alex a nyakát kezdte el csókolgatni. Majd feljebb ment, mikor elért volna Lexa szájához hallotta ahogy Mr. Izompacsirta visszafele jön.

-Mennem kell hercegnő, de még találkozunk...

Ezzel Alex felállt, és kifutott a színpadról. Lexa még mindig le volt sokkolva. Így mire a fiatalember visszaért és tovább folytatta táncát, Lexa csak egy valamire tudott gondolni. Ma éjjel, nem hagyja hogy mások befolyásolják, és megszerzi azt akire azóta vágyik, mióta találkoztak.....Alex Smitht.

Hogyan tegyünk tönkre egy esküvőt?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora