Hei , numele meu este Ela , am 16 ani și sunt din România! Sunt o fata înaltă, blonda , și cu parul ondulat defapt îl schimb mereu , nu ma plictisesc sa îl fac din ce în ce mai ciudat , nu sunt nici slaba , nici grasa , am ochii albaștri și iarna verzi , știți voi se schimba odată cu anotimpul ! Sunt singura, defapt lacuiesc cu părinți dar nu am un iubit , cea mai buna prietena a mea este Ema , ea are 16 ani, este înaltă, face înot de performanta, are ochii negri și parul castaniu și frumos ! Sunt în clasa 9 , și sunt din Brașov, uni spun ca este uimitor sa trăiești aici eu nu prea as spune asta .... Pentru mine a devenit ceva normal! Iubesc arta îmi place tot ce e legat deja, îmi palce sa desenez ,sa creeze ,sa pictez , sa compun și sa scriu . Momentan nu îmi place de nimeni , sunt independenta:)))) . 😆😆😆 Eu și Em(asa cum îmi place sa ii ai zic ) suntem în aceasi clasa și chiar și în aceasi banca ! Nici nu aveți ideea prin cate am treucut împreună, ea este sora pe care mi-aș fi dorit-o! Eu sunt o persoana mai împrăștiata de fel iar ea mereu ma readuce cu picioarele pe pământ ! Este primul nostru an la liceu , nu știu ce ne va aștepta dar stiu ca va fii bine. Am intrat la același liceu , vom sta în continuare în aceasi banca !
Ema
Eu