Η νέα μου ζωή Στην Γερμανία

161 22 6
                                    

Γειά σας παιδιά Από ότι έχετε δει σε όλα τα βιβλία μου η σχεδόν σε όλα πλέον ζω στην Γερμανία!!

Ας το πάρουμε από την αρχή

Αυτή η ξανθιά σχεδόν είμαι εγώ :D με λένε Νένα Χαψα και είμαι πλέον 18 χρονων!!
Όσοι με ξέρετε με ξέρετε μέσω των βιβλίων που γράφω εδώ στο wattpad!!
Ας μην ξεφεύγω όμως στο θέμα μας!!
Όλα ξεκίνησαν πριν 4 χρόνια όταν ήμουν Δευτέρα γυμνασίου πλέον οι γονείς μου μου ανακοίνωσαν ότι λόγο οικονομικών πρέπει δυστυχώς να φύγουμε από τη χώρα μας να πάμε σε μια άλλη για καλύτερη ζωη!! Εγώ φυσικά το πήρα χάλια πολύ χάλια κλάμα πολύ η αδερφή μου επειδή ήταν μικρή χαιρόταν πάρα πολυ!! Εγώ όμως είχα πέσει πολύ ψυχολογικά δεν ήθελα να φύγω από την χώρα όπου είχα κάνει όνειρα..είχα φίλες και γενικά όλη μου η ζωή ήταν στην Ελλάδα και τώρα ξαφνικά μου λένε ότι πρέπει να φύγω μόνιμα από την χώρα μου για να έρθω σε αλλη!!! Και συγκεκριμένα στην Γερμανία...έπρεπε να ξανά αρχίσουν όλα από την αρχή να κάνω καινούριες παρέες καινούριο σχολείο και τα κλασικα!! Τέλος παντον αφού μου το ανακοίνωναν την επόμενη μέρα το ανακοίνωσα και στις φίλες μου οι οποίες δεν πρόλαβα να τελειώσω την πρόταση ξεκίνησαν να κλαίνε πράγμα που δεν το έκαναν και το καλύτερα εκείνη την ωρα!! Οι γονείς μου θέλανε αμέσως να με πάρουνε αλλά τους είχα πει ότι θέλω να τελειώσω την Δευτέρα γυμνασίου και μετά να έρθω οκ? ΟΚ μου είπαν
Έφυγαν οι γονείς μου για την Γερμανία και η δύο και εγώ με την αδερφή μου θα ερχομασταν το καλοκαιρι!!  Τελείωσα της εξετάσεις πέρασα επιτυχώς της εξετάσεις της Δευτέρας γυμνασιου και τότε ετοιμαζόμουν για την Γερμανία. Θυμάμαι ακόμα με πόσο κλάμα έφτιαχνα την βαλίτσα όσοι ζείτε σε άλλες χώρες όσοι φύγατε βασικά λογο οικονομικων σε άλλες χώρες θα με καταλάβαινεται!!
Τέλος παντον έφτιαξα τις βαλίτσες μου τις αδερφής μου και μας είχε μείνει μια εβδομάδα μέχρι να φύγουμε γερμανια!! Μια μέρα πριν φύγω για την Γερμανία είχαν έρθει όλες η φίλες μου στο σπίτι μου και καθόμασταν και κλαιγαμε την μοίρα μας χάχα το θυμάμαι λες και ήταν εχθές!! 25 Ιουλίου του 2012 ήταν η ημέρα όπου έφευγα στην Γερμανία βέβαια με κάτι μούτρα ΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑ         αλλά νταξει θα το ξεπερναγα κάποια στιγμη. Όταν έφτασα Γερμανία βέβαια χερομουν που είδα ξανά την μαμά μου αλλά ήμουν χάλια ντιπ χάλια όμως λόγο του ότι δεν θα ξανά πάω Ελλάδα.
Η Γερμανία σαν χώρα είμαι πάρα πολύ ωραία χώρα πάρα πολύ καθαρή πάρα πολύ πρασινάδα μα πάρα πολύ. Εγώ μένω στην πόλη Überlingen της Γερμανίας είναι μια μικρή κομωπολη και είναι απέναντι από τις ελβετικές αλπεις!! Δεν έχει πολλούς κατοίκους έχει λίγους έχει λίγα μαγαζιά αλλά πολλά ρεστοραν λόγο του ότι είναι Τουριστική περιοχή και το καλοκαίρι έρχεται πολύς κόσμος εδω!!
Εγώ πήγα Ιούλιο τα  σχολεία άνοιγαν τον Σεπτέμβριο.
Όταν ήρθε ο Σεπτέμβρης η Νένα μέσα στο ανχος παιδιά ειλικρινά έκλαιγα μέχρι και μια μέρα πριν το σχολείο 
Δεν ήθελα με τίποτα να πάω σε γερμανικό σχολειο!! Όταν ξεκίνησαν τα σχολεία και πήγα σχολείο ενθουσιαστηκα είναι η  αλήθεια διότι τα σχολεία στην Γερμανία δεν έχουν κάγκελα ξέρετε είναι ανοιχτά τελείως αλλά πολύ μεγάλα..εεε ο ενθουσιασμός σταμάτησε όταν πάτησα το πόδι μου εκεί το είδα μεγάλο και φοβήθηκα λέω που πάω τώρα..ήρθε ο διευθυντής με καλόσωρισε δεν λέω ήταν πολύ καλός διευθυντής πάρα πολύ καλός μου έδειξε όλο το σχολείο και μετά την τάξη στην οποία θα ημουν!!
Εγώ τον πρώτο χρόνο ήμουν σε τάξη όπου έρχονται διάφορα παιδιά από άλλες χώρες και μαθαίνουν τα γερμανικά. Το 2012 είχαν έρθει 20 παιδιά από άλλες χώρες είχαν έρθει από Πορτογαλία, Συρία, Σλοβακία Ελλάδα,Σερβία, Ρουμανία φανταστείτε το είμασταν  20 παιδιά μέσα στην τάξη μαζί μου φυσικά και η αδερφή μου!!
Τα παιδιά ήταν πάρα πολύ καλά παιδιά και είμασταν πολύ δεμένη παρέα....
Μπορώ να πω ότι τα Γερμανικά τα έμαθα μέσα σε 4 μήνες πολύ καλά  δηλαδή μιλούσα καλά την γλώσσα αλλά νταξει είχα μερικά θέματα ακόμα γιατί δεν είναι και εύκολη γλώσσα!! Δεν έλειψε όμως και το Bullying του σχολειου..οο  ναι είχα και από αυτό
Από εδώ ξεκινάει το θρίλερ της ζωής μου. Ένα χρόνο μου έκαναν την ζωή κόλαση και επειδή εγώ ήμουν παιδί που δεν ήθελε να δώσει πολύ βάση πάνω σε αυτό τους άφηνα να με κάνουν  bullying. Ερχόμουν σπίτι με κλάματα υπήρχαν μερικές φορές που δεν ήθελα να πατάω καθόλου στο σχολειο!! Τα παιδιά με βρίζανε επειδή ήμουν από Ελλάδα και για άλλους λόγους που ένας θεός ξέρει γιατί...και δεν τους πείραζα καθόλου δεν έκανα τίποτα και το θέμα είναι ότι μόνο με ΜΈΝΑ ασχολιοντουσαν ενώ τόσα παιδιά είχαν έρθει από άλλες χώρες αλλά μόνο με μένα τα εβαζαν..τέλος παντον. Μπορώ να πω ότι όλο αυτό μου είχε κανει την ψυχολογία πολύ χάλια και όσοι έχουν βιώσει bullying ξέρουν πως είναι και πώς νιώθει ένας άνθρωπος που του ασκουν bullying.
Μέσα σε ένα χρόνο είχα πάρει 20 κιλά λόγο του ότι ήμουν στενάχωρημενη, επειδή είχα αλλάξει χώρα και λόγο κλίματος δεν ήμουν καλά. Καθόμουν συνέχεια σπίτι και όταν είσαι σπίτι συνέχεια είσαι και στην κουζίνα συνέχεια χάχα γενικά είχα πάρει αρκετά κιλά λόγο αυτής της καταστασης!! Τέλος παντον όταν πέρασε ο ένας χρόνος βασανιστιριου 
Ήρθε η επόμενη χρονιά που και εκεί παιδιά δεν ήθελα με τίποτα να πατήσω στο σχολείο αλλά επρπεε..μπορώ να πω ότι την δεύτερη χρονιά είχαν σταματήσει να ασχολούνται μαζί μου..μάλλον με είχαν συνήθησει δεν ξέρω..αν και χαιρόμουν πάρα πολύ που δεν ασχολιοντουσαν μαζί μου!!
Την επόμενη χρονιά είχα μπει σε κανονική τάξη πλέον και έκανα την Δευτέρα γυμνασίου ΞΑΝΆ αλλά αυτή την φορά στα γερμανικα!! Η Δευτέρα γυμνασίου καλά ήταν και τα παιδιά της τάξης μου ήταν φιλικά με μένα και όλα τότε ομως είχα πρόβλημα με έναν καθηγητή μου! ΜΕΓΆΛΟ ΠΡΌΒΛΗΜΑ είχα μου έκανε την ζωή ένα χρόνο κόλαση αλλά δεν θα δώσο  βάση και πολύ πάνω σε αυτό διότι στην τρίτη γυμνασίου που τον  ξανά είχα παιδιά τον αγάπησα τον λάτρεψα πάρα πολύ αυτόν τον καθηγητή!! Θα μου πείτε χαζή εισαι? Σου έκανε την ζωή κόλαση και εσύ τον αγαπάς και όμως ο καθηγητής μου έκανε την ζωή κόλαση γιατί ήθελε να διαβάζω 👏 όταν είδε Ότι ξεκίνησα να το κάνω ηρέμησε και αυτός και γενικά στην τρίτη γυμνασίου τα πηγαίναμε πολύ καλά. Την τρίτη γυμνασίου την τελείωσα με 19,8 μέσο ορο που στην Ελλάδα έβγαζα μέσο όρο 15 και 16 γέλιο ε? Χάχα κι όμως ήρθα Γερμανία και έβγαλα 19,8 και είμαι πολύ περήφανη για μενα. Τέλος παντον αφού τελείωσα και την τρίτη γυμνασίου πήγα πρώτη λυκείου. Στην πρώτη λυκείου παιδιά τα πράγματα ήταν τελείως χαλαρά στο σχολείο όλα  κομπλέ η καθηγητές πάρα πολύ κομπλέ τελείωσα την τάξη  με μέσο όρο 18,8.
Και ημουν  ειλικρινά πάρα πολύ ευτυχισμένη αυτό εγινε περσι!!
Φέτος παιδάκια σπουδάζω παιδαγωγός πέρασα σε σχολή ευτυχώς και είμαι παιδαγωγός τώρα!!
Έχω μια πολύ καλή τάξη είμαι πολύ κομπλέ με  τα παιδιά και πείσεις έχω 20 μικρά χαριτωμενα παιδάκια που δουλεύω μαζί τους!!

Το μάθημα μου ποιο ειναι?
Μην αφήνετε κανέναν και τίποτα να σας χαλάσει την ψυχολογία. Είδατε εμένα? Ήρθα σε μια χώρα όπου δεν ήξερα την γλώσσα κατάφερα και πέρασα 3 τάξεις μαζί με εξετάσεις και έβγαλα μέσο όρο 18 και 19 και φέτος σπουδάζω παιδαγωγός στην γερμανια!! Έγινα καλύτερη και από τους ίδιους Γερμανούς και πιστέψτε με είναι ότι πιο καλύτερο συναίσθημα υπαρχει!!! Να έχετε πιστη στον εαυτό σας και να πιστεύεται σε εσας!!
Εγώ βέβαια δεν είχα αλλά με την βοήθεια δικών μου άνθρωπον καταφερα και  έκανα όλα αυτά  πράγματα!! Σε όποιον λέω ότι είμαι 4 χρόνια Γερμανία με χειροκροτανε και μου λένε συνχαρητηρια!!
Σε αυτούς που μου έκαναν bullying το κάρμα δεν άργησε να έρθει η μερικοί από αυτούς έγιναν η ίδιοι θύματα bullying  από αλλους!! Και πιστέψτε με το ευχαριστηθηκα για αυτό όσοι είστε θύματα μην δίνεται σημασία το κάρμα θα τους  τα  γυρίσει  όλα ΔΊΠΛΑ πισω!!
Επισεις εσείς οι άλλοι που βλέπετε ότι κάποιος κάνει bullying σε άλλον και κάθεστε κοιτάτε γελάτε και τα σχετικά πιστέψτε με το κάρμα δεν θα σας αφήσει απέξω!!!

Αυτή ήταν η ιστορία μου δεν τα έγραψα αναλυτικά  γιατί άμα έπρεπε να το γράψω αναλυτικά θα μου έπαιρνε μέρες και ίσως το έκανα και βιβλίο κιόλας!! Απλά θέλω να σας δείξω ότι μην στεναχωριεσται να έχετε πίστη στον εαυτό σας και όλα καλά θα πανε!!! Πάρτε παράδειγμα εμένα ❤

Τώρα μπορώ να πω ότι Μαρεσει  η Γερμανία πολύ βέβαια κατεβαίνω κάθε καλοκαίρι Ελλάδα και χειμώνα αλλά τώρα επειδή έχω συνήθησει Γερμανία δεν θέλω να κάθομαι πολύ στην  Ελλάδα. Είμαι χαζή ε? ΤΟ ΞΈΡΩ 😂
Η ζωή μου τώρα είναι πολύ καλά έχω ένα μέλλον εδώ που ειμαι σπουδάζω και όλα είναι μια χαρά

Ελπίζω να σας άρεσε η μικρή ιστοριούλα  μου.  Την έκανα γιατί το ήθελα και γιατί ήθελα να σας δείξω ότι όλα είναι δυνατά αρκεί αρκεί να πιστέψετε σε εσας❤❤
Αυτά από εμένα
Όσοι διαβάζετε για πρώτη φορά αυτό το βιβλίο ρίξτε και μια ματιά στα άλλα μου βιβλία
➡Εφηβική αγάπη
➡Storytime
➡Ghost Whisperer
➡26 facts about me
➡ funny jokes
Σας ευχαριστώ πολυ❤❤❤❤❤

Μια Καινούρια ζωήWhere stories live. Discover now