OLUM AYNI BÖLÜMÜ 2 KERE YÜKLEMİŞİM NIYE SÖYLEMİYORSUNUZJRAŞFJSŞJDLSLDDLKDKDLDL
Onların geleceğini öğrendiğimde ışık hızı ile etraftaki çerçeveleri toplayıp kaldırmıştım. Eğer onları görselerdi ayrı bir kavga sebebi olurdu. Zaten şuan nasıl davranacağım hakkında bir bilgim yok ya da onların bize nasıl tepki vereceğinden. Liam ve Zayn'in tepkilerini az çok tahmin ediyordum ama Niall'ı cidden düşünemiyordum. Bize sinirli mi değil mi bilmiyorum.
Cidden bunu yapmamalıydık. Bize sinirli olmalarına rağmen Harry onlarla görüşmek istiyordu ve birşey dediğimde kalbimi kırıyordu. Onunla bu gece daha fazla muhattap olmama kararı aldım. Sessizce yemeğimi yiyip köşeme geçecektim. Evet bunu başarabilirim. Zayn'in iğneleyeci laflarını duymazdan gelmek ya da ona karşı susmak zor olacaktı ama iyi birisi olmayı en azından deneyebilirdim. Hem ne kadar zor olabilir ki?
Araladığım perdeden kapıyı gözetliyordum. Hala gelen yoktu ayrıca yarım saati de geçmişti. " Taylor geleceğini söylediğine eminsin değil mi?" Başımı ona çevirdim. Çizgi filmi ağzı açık şekilde izliyordu. Gözlerimi devirdim ve önüne geçtim. " soruma cevap ver. Ayrıca bu kadar yakından izlememen konusunda seni uyarıyorum." Tek kaşımı kaldırdım.
" evet gelecek. Ayrıca çekilir misin? Birşey göremiyorum." Gözlerimi devirerek arkasındaki koltuğa oturdum. Harry odaya girdiğinde hala etrafı düzenliyordu. " yemekte ne var? Tanrım çok açım. Sandviç yapabilir misin?"
" çok kabasın Louis. Bekle misafirlerimizi."
" umarım özendiğin kadar güzel bir gece olur." Yanıma gelerek oturdu. Tişörtümden sanki toz varmış gibi temizledi. " eğer kötü olursan yemin ederim bahçede duran salıncakta yatarsın."
" beni bu şekilde tehdit etmen hoş değil Harry. Bize adi diyen bir adama asla iyi davranmam."
" Louis herşeyi zora sokuyorsun! Tanrı aşkına sadece sesini çıkarma. Bu senin için önemli değil ama benim için fazlasıyla önemli. Anladın mı?" Zile basıldı. Taylor koşarak gitmişti. " Louis dediklerimi unutma." Sonra o kalkıp gitmişti. Geriye ben kaldığım için istemeyerek ayağa kalktım ve bende kapıya ilerledim. Zayn ve Liam'dı. Taylor'ı öpüyorlardı.
" bebeğim sana birşey mi yaptılar? Neden çağırdın bizi? Güvenemeyeceğini anladın değil mi? Pekala geç değil gidebiliriz." Tek kaşımı kaldırmış bir şekilde Zayn'i dinliyordum. Bunları düşünerek geldiyse hata yapıyor. Hah. Birde Harry sakin olmamı söylüyor. Oğlumun aklını karıştırıyor.
" hayır Zayn amca birşey olmadı. Lütfen daha fazla öpme. Sakalların yüzümü acıtıyor. Harry beraber birşey yapabileceğimizi söyledi ve Niall amcamı aradım. O nerede?"
Taylor'ı kucağına alıp kapının orada dikilmeye devam ettiler. " Niall biraz sonra burada olur."Kollarımı göğsümde çapraz yaptım ve olacakları izlemeye devam ettim. " bunun için geldiğimize inanamıyorum. Zayn evimize dönelim." Güldüm. Böyle olacağını biliyordum.
" hayır! Yemek yemek için sizi bekledik. Burada kalacaksınız. Lütfen. Niall amca!!!" Taylor Zayn'in kucağından inip bahçeye doğru koştu.
" beyler Taylor haklı. Artık içeriye girin. Barış yemeği olarak düşünün."
" barış mı? Komik olma Harry. Taylor istedi diye buradayız. Sizi asla affetmeyeceğiz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forgive Me
FanfictionLouis, artık gerçekten gerçek aşkı bulduğuna inanıyordu. O artık Harry ile evliydi ilişkileri harika ilerliyordu ta ki Taylor ile karşılaşana kadar. Biricik oğlu 6 yaşına girmişti. Asıl sorunlar şimdi başlıyordu. Louis'nin cinsel tercihi yüzünden oğ...