Πήγα σπίτι με την Μαρία αφού της είπα να περάσει. Αφού πήραμε το λεωφορείο φτάσαμε γρήγορα. Μόλις φτάσαμε πήγα κατευθείαν στο ψυγείο ψάχνωντας για φαγητό. Είχε λίγο κοτόπουλο απο χτες το έβγαλα και αρχίσαμε με την Μαρία να το τρώμε.
Μόλις μπήκαμε στο δωμάτιο μου ακούσαμε κλειδιά και ο Άρης μπήκε σπίτι. Ήταν με ένα φίλο του τον Σίμο. "Γεια σας" τους είπα.
"Οπόταν σοβαρομιλούσες όταν είπες ότι μένετε στο ίδιο σπίτι." είπε ο Σίμος θυμίζοντας μου το μάθημα όπου ντρόπιασα την Τζέσικα.
"Αυτό που έκανες στην Τζέσικα ήταν θεσπέσιο" είπε ο Σίμος γελώντας ενώ ο Άρης μας κοίταζε μπερδεμένος. "Αυτό το κορίτσι είπε σε όλους ότι βγαίνω μαζί της" είπε εξοργισμένος ο Άρης και εγώ απλά γέλασα ανυπόμονη να του πω τι της έκανα που διαδίδει αυτά.
Η Μαρία ήδη γνώριζε τι έγινε αφού της είπα τα πάντα όταν ήμασταν στο λεωφορείο. Τους είπα να καθίσουν στο σαλόνι και θα του εξηγήσω.
Ο Σίμος άρχισε να του εξιστορεί πως είπα της Τζέσικα ότι έλεγε ψέματα σε όλους. "Χαχαχα αυτό είναι βαρύ" είπε ο Άρης κάνωντας αυτό το περίεργο γέλιο που αγαπώ.
"Δεν μπορεί να το λέει αυτό, εννοώ ότι δεν θα έβγαινες ποτέ μαζί της γιατί είσαι δι-" σταμάτησα όταν αντιλήφθηκα τι ήμουν έτοιμη να πω. Δικός μου. Αλλά στην ουσία δεν είναι. "Δίκαιο" είπα τελειώνοντας. "Ναι είσαι πολύ καλός για αυτήν" σταμάτησα να μιλώ για να μην πω και άλλες βλακείες.
"Πάω να δω αν έχει και άλλο φαγητό στο ψυγείο σας" είπε η Μαρία καθώς σηκώθηκε απο τον καναπέ πηγαίνοντας προς το ψυγείο. Νιώθει σαν στο σπίτι της εδώ.
Ήρθε πίσω κρατώντας ένα μπολ γεμάτο πατατάκια. "Δώσε μου λίγα" της είπα απλώνοντας το χέρι μου για να πάρω. "Όχι!" έβαλε το μπολ στο στήθος της. "Πλάκα κάνω, ορίστε" γέλασε και μου έδωσε το μπολ. "Μικρό ηλίθιο σγουρομάλλικο κορίτσι" της είπα ενώ μου έβγαλε την γλώσσα της.
"Πως πήγαν οι εξετάσεις των μαθηματικών?" ρώτησε ο Σίμος τον Άρη και απάντησε με ένα "Δύσκολα".
Ρώτησα τον Άρη αν αισθάνεται καλύτερα αφού είχε πυρετό το πρωί. Τον πλησίασα ακουμπώντας το μάγουλο του με το χέρι μου για να τσεκάρω αν είναι ακόμα ζεστός. Δεν είναι.
"Ωωωω νοιάζεσαι για τον Άρη και τέτοια" σχολίασε η Μαρία και ο Άρης γύρισε προς το μέρος της "Όπως βλέπεις, πάντα νοιάζεται" της είπε και ένευσα χαμογελώντας του.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Το αγόρι της διπλανής πόρτας #WattFunGr
Ficção AdolescenteΗ Χριστίνα Έβανς είναι μια μαθήτρια λυκείου που ζει την εφηβική ζωή της. Είναι ερωτευμένη με ένα αγόρι το οποίο πιστεύει πως δεν έχει καμιά πιθανότητα να είναι μαζί της. Έχει μια κολλητή την Μαρία η οποία είναι πάντα εκεί για αυτήν. Πάνε στο ίδιο σ...