İkiside şaşkındı. Suat ayağa kalkmak istedi ancak küçük kızı uyandırmak dan korkarak eli ile selam vermekle yetindi.
Stella endişeyle sordu.
"Babam! Ona birşey mi oldu?"Hayır! Hayır. Son zamanlarda sağlığı çok iyi değil ama geliş nedenim o değil.
"Peki burada ne işin var ?"
Suat stemle konuştu.
"Bende sizi gördüğüme sevindim. İyiyim siz nasılsınız?"
Suat ın espirili cevabı gergin ortamı biraz yumuşatsa da aile büyükleri hala şaşkındı.
Suat ın Beklediği sıcak karşılama ise Deniz den geldi.
"Hoşgeldiniz ."
"Hoş bulduk ufaklık."
"Ben ufak değilim altı yaşındayım."
"Ooh özür dilerim delikanlı."
Deniz zafer kazanmış gibi gururla gülümsedi.
Kısa bir süre sonra
Raziye nin çocukları götürmesiyle odaya büyük bir sessizlik hakim oldu.Seni dinliyoruz Suat. Geliş nedenin nedir?
"Demir !"
"Ne olmuş o soysuza?"
Alex hala olanları hazmedemiyordu.
"O ve ailesi bir kaza geçirdiler? Çiftliğe giderken olmuş. Direksiyon hakimiyetini kaybetmiş.
Suat ın kelimeler boğazına yumrulanıyordu. Son birkez yutkundu ve acı haberi verdi.
O öldü!
Stella bağırmamak ister gibi ellerini ağzını kapattı. Dudaklarından çıkan inilti hissettiği acıyı ortaya koyuyordu. Gözünden akan yaşlar da bunu ispatlıyordu.
Suat sesi titreyerek devam etti.
"İçerideki küçük kız Hare. Demir in kızı. O da arabadaydı . Çarpmanın etkisiyle camdan fırlamış ama çok iyi. Burnu bile kanamamış. Allahın işi. Ancak diğerleri onun kadar şanslı olamadılar. Araba saniyeler içinde alev topuna dönmüş. Kaçacak vakitleri olmamış. İkiside oracıkta...
Suat konuşmasına ara verip ıslanan gözlerini kuruladı. Çocukluk arkadaşının bu acı sonu onu da derinden yaralıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CAMDAKİ iZ
Romanceİlk hikaye BUĞULU CAM ın devamı niteliğinde yeni bir hikâye ile karşınızdayım . Yalnız başlayan bir yaşam mucadelesi. Not: Hikayedeki kurgu kişiler, yer, olay ve zaman tamamen hayal ürünüdür. Keyifli okumalar! İlk yayın tarihi: 01-11-2016