24.Bölüm(Karar)

193 12 1
                                    

Babamın yanımdan gitmesi için yaptığım mücadeleyi kaybetmiştim. Garsonun servis istediğinde yüzümdeki kızgın ifadeyi sakinleştirmeye çalışıyordum. Şuan onun burada ne işi vardı? Ve benim burada olduğumu nereden öğrenmişti ?

Aklıma gelen tek ihtimal barıştı. Bana yemeğe çıkma fikrini söyleyen oydu . Başka kimden öğretebilirdi?

" Kızım sen benim oglumun kusuruna bakma .O bizi tanıştırmadı ama ben Haluk amcan ." Yüzündeki sevimli ifadesine inanmayarak baktım. Bu adam usta oyuncu mu olmuştu ne ? Birazdan ben oğlumu çok seviyorum derse şaşırmazdım.

Selin ne yapmasını gerektigini bilmeyerek yüzüme baktı. Gözlerindeki kararsızlığı gördüğümde benden çekindiğini fark ettim. Bir kaç saniye sonra kendini toparlayıp babama elini uzattı.
" Bende tanıştığıma memnun oldum. Selin ben ."

Selinin şu herkese karşı iyi tavrının şuan babama karşı uygulamasından rahatsız olmuştum. Bu adam bu tavırları haketmiyordu.

Sessizliğimi koruyup yemeğime devam ettim ediyordum ." Selinle nasıl tanıştınız oğlum? " sakince çatalımi masaya bıraktim.

" Oğlunun hayatının seni ilgilendirmediğini düşünmüyorum. "

Babamın sesizce yemeğiyle ilgilenmeye başladı. Yemegimle ilgilenmeye başladığım sırada Selin tanışma hikayemizi anlatmaya başlamıştı .

" Anlayacagin Haluk amca bu evlilik sayesinde bizde tanıştık. "

" Oğlum evliliğe inanmazken bu şekilde tanismaniz ilginc olmuş ." Yüzündeki gülümsemesinden bu durum hoşuna gitmisti .Beni umursamayarak ikisinin konuşmasına devam ediyordu .

" Evliliğe inanmazken nikah şahidi olmuş biri evliliğe inanmaya başlamıştır. " Selin konuşurken gözlerimiz bir an bulustu. Benim evliliğe inandığımı anlamıştı. Peki ya onu sevmeye başlayan kalbim onu kaybedeceğinden korktuğunu bilse ne yapardı? Onunla ilgili hayaller kurduğumda aklıma annemin çekip gitmesi geliyordu. Ya o da beni annem gibi bırakırsa. Ben bu kez kalbimin kapılarını açmaya hazırdım. Kaybedecegimi bile bile kalbime bir şans verebilir mıydım?

"Mert'in kız arkadaşlarını benimle tanistirmazdi .Seninle tanistigima göre özel biri olmalısın. "

Selin bu sorun cevabina bir şey demek için yüzüme baktı. Sanki bu soruya benim cevaplamami bekliyordu. Soğuk çıkan ses tonumla

"Hayatımdaki insanları tanıman gerekmedigini düşündüğüm için kimseyle tanışmana gerek yok.  "

Selinin kaşlarını hafif yukarı kaldırdı.

Babamın telefon sesini masada duydugumuzda telefonu açmak için yanımızdan ayrıldı. Selin bana kızgınca bakıyordu. " O senin baban bu şekilde davranman gerekmiyor. Onu ne kadar üzdüğünün farkında mısın ? Bu şekilde davranmaya son ver ."

" Ona karşı tavırlarımin seni ilgilendirdigini düşünmüyorum. " 

" Haklısın hayatında olmayan birinin düşüncelerine önem vermezsin. " sakin ve kırgın bir şekilde konuştu . Hayatimda olmadigini düşünüyordu oysa hayatımın her aninda o olmaya başlamıştı.

" Senin düşüncelerin benim için önemlidir. "Dudaklarında hafif tebessüm belirdi.

"Ama bu konu onla benim aramda  karışmani istemiyorum." Tebessümü bırakıp sen ciddi mısın bakışıyla bana baktı.

" O dediğin senin baban . Onunla arandaki mevzuyu konuşmadıkça mutlu olamazsın." Dediklerinde haklı olabilir miydi ? Hayır haklı olamazdı ben o adamı affetmek istemiyordum.

"Ben gayet mutluyum ." Alayla güldü.

" Sevginin ne demek olduğunu bilmiyorsun . Mutlu nasıl oluyorsun merak ediyorum. Birinin sevmiyorsun bile ."
 
" Ben sevginin ne anlama geldiğini senin  sayende öğrendim . Birini sevmem gerekse bile bu o adam olamaz Selin."

" Onu sevdigini anlaman icin onu kaybetmen mi gerek ? Anlamiyorsun değil mi ? Babanın benimle konusmasindan bile kendince mutlu gözükmemeye çalışıyorsun. Seninle ilgisini görmezden geliyorsun .O seni sana rağmen severken sense bu şekilde davraniyorsun. "

Evet hala benimle ilgilenmesi değişikti. Çocukken benimle bu kadar ilgilenmeyen adam şimdi ise benim hayatımı merak edip dahil olmaya çalışıyordu.

" Selin onun beni sevmesine ihtiyacım yok. " Kendimden emin konusmama alayla kahkaha attı.

" Haluk amca senin gibi bir oğlu olduğu için çok şansız senin yerine bir buzdolabını evlat edinmeliymis. Hiçte olmazsa babası karşı iyi davranırdı. "

Ona cevap vermeyip yüzümü başka tarafa çevirdim.

" Hayatına yeni başlangıç yapıp mutlu olmayı istiyorsun değil mi ? " sorusuyla   Kafamı salladim.

" O zaman yeni başlangıç için yapman gerek ilk şey babanla barışmak " O ciddi mıydı? Yeni başlangıç bu şekilde   olamazdı . Inanmak istemeyerek tekrar gözlerine baktım.

" Söylediklerimde gayet ciddiyim. Yeni başlangıç yapmalisin.   Sevmeyi istiyorsun ya işte ilk baş  babanı sevmekle başlayacaksın."

" Selin bak böyle birşey olamaz .Senin dediğini kabul edemem . Başka bir şekilde başlangıç olmalı böyle değil. "

" Hayır tam da bu şekilde olmalı. Iki günün var iki gün içinde hayatında yeni başlangıç yapıp mutlu olmak istiyorsan babanla barışırsın. Ya da ben hayatına dahil olduğum gibi bir anda çıkar giderim seçim senin ."

" Selin saçmalama sırf o adam yüzü ne bu sekilde bir  karar vermemi isteme ."

Sandalyeden ayağı kalktı. Eline çantasını alıp yüzüme baktı. " Ben söylemem gerekeni söyledim Mert iki günün var.  Hayatında kimlerin olmasını istediğini kendin belirleyeceksin. Yeni bir başlangıç ve mutlu olabilmem için bu gerekli . "

Sinirli çıkan ses tonumla " Selin ben böyle saçma bir şey yapmayacağım. Sen ne dediğinin farkında mısın?"

" Benim seni sevmemi istemiştin ya babasına karşı bu kadar katı olan bir adam ben hata yaptığım da kim bilir bana nasıl kızar. Seni sevmemi istiyorsan önce babana karşı olan tavırlarını degistirmelisin. "

Yürümeye başladığında onu durdurmak için kolundan tutum." Birini sevmek için koşul olmadığını söylemiştin şimdi ise sen bana bir koşul söyledin. "

" Hayır Mert bu bir koşul değil sadece kalbim seninle mutlu olabileceğime inanirken aklımsa senin beni üzebilicegini söylüyor ben sadece bu seçimi sana bıraktım. Karar senin hayatında olup olmama sen karar vereceksin. "

Kolundaki elimi indirdi. Bakışlarında gördüğüm değişik duyguyu gizledi . Kapı ya doğru yürümeye devam etti. Bense olduğum yerde öylece kalmıştım . Baba mi affetmek isteyen kalbimi susturan aklım vardı. Şimdi ise kalbimin istediği Selin bu iki çıkmaz ne zordu böyle..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 11, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kalbimdeki Aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin