Belki Beni Seversin... Bölüm1

661 26 1
                                    

Justin'le yatakta uzanmış durmadan birbirimize bakıyorduk. Ailelerimiz bizi zorla evlendirmişti. Bu gün ilk günümüzdü. Ve birbirimizden nefret ediyoruz. Uzun süre sessiz kaldıktan sonra Justin sessizliği bozdu.

Justin: Yeter artık ben gidiyorum!

Yüzüme bile bakmadan kapıyı çarpıp gitti. Tamam tatlı çocuk yakışıklı ama onu sevmiyorum. Yada sevdiğim halde kabul etmek istemiyorum. Kalkıp üzerimdeki gelinliği çıkarttım ve pijamalarımı giyindim. Yatağa uzanıp gözlerimi kapattım. Kapatmamla açmam bir olmuş. Çünkü birden gözlerimin önüne Justin gelmişti. Hadi ama şaka değil mi bu? Tekrar gözlerimi kapattım ama olmuyordu sürekli onu görüyordum. Acaba nereye gitti? Ne diyorum ben nereye gittiyse gitti. Gözlerimi tekrar kapattım ve uykuya daldım.

Sabah

Gözlerimi Justin'in "Alexis Sen hala uyuyor musun?!" diye bağırışıyla açtım ne olur bu adama.TANRIM! 

Alexis: Ne var ne istiyorsun? 

Justin: Bana bağırma!

A: Bağırdım mı? Asıl sen bana bağırma! 

J: Ahh tanrım! İşim güzüm yok birde çocuk bakıcılığı yapıcam!!

A: Ben çocuk değilim. Bana bakman gerekmiyor. 

J: Sen daha 17 yaşındasın bunu biliyorum. Ve sen benim karımsın. İstesen de istemesen de. 

Evet ben 17 yaşındayım. Ailem ne yaptıysa yaptı yaşımı büyüttürüp beni Justin'le evlendirdi. Beraber aşağıya inip kahvaltı yaptık. Ben TV'nin karşısına geçtim ve Justin içeri geldi. Hemde tişörtsüz. 

A: Git üzerine tişört giy!

J: Kes sesini! Seni ilgilendirmez. 

A: Öylemi iğrenç vücudunla göz zevkimi bozuyorsun!

J: Benim mi vücudum iğrenç? Şunlara baksana 

Kendini sıkıp kaslarını gösterdi. Ovvv Tanrım gerçekten harika. Ama sinirlerinin bozmak çok hoşuma gidiyor. 

A: Bu Bir şey mi? Benim eski erkek arkadaşımın taylor lautner Gibi vücudu vardı. 

J: Yaa tabii rüyanda! Ve bu evde bir daha erkek arkadaşlarından bahsetme! Ben gidiyorum. 

A: Nereye?

J: Sevgilimin yanına. 

Ne? Ne sevgilisi? Ne diyor bu? Sevgilisi varsa benim hiç şansım kalmadı. Bunu duyduğum an gözlerim dolmuştu. Belli etmemek için kafamı eydim. Justin evden çıktı bende televizyon izlemeye başladım. 

Akşam

Şimdi Şunu Belirtmek İstiyorum Hikaye Alıntı Sırf Siz Okuyun Diye Çok Beğenmiştim Paylaşıyorum..Gerçekten Çok Güzel Bir Hikaye Tavsiye Ederim...Çalıntı Demeyin Ha Biliyoz Yanee.. :**

Belki Beni Seversin...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin