ustin o kadar bağırıyordu ki çok korkmaya başlamıştım. Kafamı evet anlamında salladım. Justin evden çıktı bende yerden kalktım aslında ona yalan söylemiştim. Erkek arkadaşımın yanına gidecektim. Yani erkek olan ve en yakın arkadaşım olan George'un yanına gidecektim. George benim çocukluktan beri en yakın arkadaşım. Yaklaşık 1 haftadır İngiltere'deydi bu gün gelmişti ve buluşacağımıza söz vermiştim. Evden çıktım ve buluşacağımız kafeye geldim. George beni görünce ayağa kalktı ve sarıldık. Onu özlemişim. 1 haftadır burada olmadığı için olanlardan haberi yok. Ona Justin'le zorla evlendiğimi ve bu gün olanları anlattım.
G: Aman Tanrım ne yani sana vurdu mu!?
A: Evet hala şoktayım ve yanağım acıyor..
G: Sana birisi vurdu ve ona bir şey yapmadın mı?!
A: Ne yapıyım koskoca adama!
G: Onu seviyorsun değil mi? Yoksa sen kesin karşılık verirdin.
A: KES SESİNİ! Onu sevmiyorum
George kahkaha attı biraz konuştuktan sonra eve döndüm. Hadi ama bu adam niye erken geldi ki?
J: Neredeydin?
A: Arkadaşımla--
J: Kim hangi arkadaşın!?
Eliyle televizyonu gösterdi. Tanrım George ve ben sarılıyoruz ve haberde "Yoksa yeni eşi Justin Bieber'ı Aldatıyor mu?" yazıyordu şok olmuştum. Justin bana baktı. Korkmaya başlamıştım.... Birden Yerde olduğu fark ettim yanağımdaki acıyla Justin'in bana yine tokat attığını anlamıştım. Gözlerim dolmuştu.
J: KİM BU ÇOCUK!?
A: Justin arkadaşım bak yemin ederim arkadaşım.
J: YAA ÖYLEMİ SEN HEP ARKADAŞLARINLA BÖYLE SARMAŞ DOLAŞ MISIN?!!!
A: Justin niye bağırıyorsun arkadaşım dedim işte niye uzatıyorsun ki. Hem erkek arkadaşım olması seni niye bu kadar ilgilendiriyor? Senin sevgilin yok mu?
Justin üzerime gelmeye başlamıştı ve birden yine tokat attı. Ağlamaya başladım.
J: BENİM BİR KIZ ARKADAŞIM VAR EVET AMA SENİN ERKEK ARKADAŞIN OLAMAZ! ŞİMDİ ODANA DEFOL!!!