Koşarak odama çıktım. Yanağım kıpkırmızı olmuştu ve ağlıyordum. Canım çok yanmıştı. Sadece vurduğu yer değil... Kalbimde acımıştı... Uzun ılık bir duş aldım ve yatağıma uzandım...
Sabah
Yataktan kalktım ve banyoya gittim. Aynanın önünde durdum yanağım hala kızarıktı. Yüzümü yıkadım ve aynaya bakarak komik yüz şekilleri yapmaya başladım. Kendimi kötü hissettiğimde hep bunu yapardım. Kendi kendime eğlenip gülerken Justin'in kapıdan beni izlediğini fark bile etmemişti. Hafif kahkaha attığını duyduğumda onun orada olduğunu anladım.
J: Ne yapıyorsun?
A: Ben mi? Hiç hiç bir şey. Sen neden beni izliyorsun?
J: Kahvaltıya çağırmaya gelmiştim...
A: Ben yemek istemiyorum.
J: Yemezsen yeme çok ta umurumdasın ya! Akşam bir ödül töreni var birlikte gideceğiz.
A: Neden?
J: Gideceğiz dedim işte uzatma.
Justin gitmişti bende odama geri döndüm. Neden birlikte gideceğimizi anlamamıştım. Belkide dün ki haberin yalan olduğunu kanıtlamak içindir... Yani neden benimle gitsin ki? Bu çok saçma. Dolabıma yöneldim ve elbiselere bakmaya başladım tercihim beyaz mini bir elbiseydi........
Saatlerdir elbiselerime bakıyordum ama yok hiç biri güzel değil. TANRIM! Kafayı yemek üzereyim... Sonunda bu harika bir elbise! Siyah uzun saçlarım ve mavi gözlerime çok yakışacak bu. (Elbise: Multumadya'da var ) Saçlarımı düzleştirdim. Gözlerime koyu ama sade bir makyaj yapıp dudağıma kırmızı ruj sürdüm. Justin gelmiş hazırlanmıştı. Aşağıdan bana sesleniyordu.
J: Alexis çabuk ol geç kalacağız.
A: Tamam Justin geliyorum..
Aşağıya indiğimde Justin döndü ve bana baktı. Gözleri kocaman olmuştu.
A: Nasıl olmuş?
J: Elbise işte..
A: İnsan moral olsun diye bile güzel falan der.
J: Güzel olsan derdim.
Bunu dediği an kalbime saplanan acıyı anlatamam bile... Arabaya bindik ve ödül töreninin yapılacağı yere geldik.
İçeriye gireceğimiz yerde kameramanlar doluydu. Justin bana döndü ve kulama eğilip şöyle fısıldadı "Bunu yapmak zorundayım yoksa herkes karısı Justin Bieber'ı aldattı der ama buna alışma olur mu?" Ne diyordu bu? Ben onu anlamaya çalışırken Justin birden dudaklarıma yapıştı. O anda Bütün flaşlar birden patladı....... ;