Następnego dnia na stołówce Litman zaproponował mi wspólne spędzenie obiadu. Rzeczywiście starał się pokazać jako miły koleś, wciąż jednak miałem blokadę wewnętrzną by mu zaufać.
W połowie jedzenia swojego posiłku poczułem nagłe szarpnięcie za ramię i ktoś ściągnął mnie z ławki na której siedziałem.
W jakiś sposób złapałem równowagę i spojrzałem na osobę, która to zrobiła.
- O co ci do cholery chodzi?! - zawołałem patrząc w oczy Zaynowi.
- Chyba ci coś powiedziałem na jego temat! - powiedział również uniesionym głosem, jednak to ten jego był bardziej dominujący i przekonujący, właściwie przerażający..
- Będę robił co chce i z kim chce Malik - wysyczałem siadając znów.
- Masz się do niego nie zbliżać - powiedział przez zęby Zayn ponownie ściągając mnie z ławki. Czułem na sobie wzrok właściwie całej stołówki, bo zrobiło się nagle jakoś cicho.
- Zayn.. - zaczął Litman wstając powoli ze swojego miejsca.
- Zamknij pysk - syknął Zayn.
- Jak mam się do niego nie zbliżać, co? Jestem z nim w jednej celi!
- Miałeś złożyć wniosek o przeniesienie..
- Bo co? Bo tak mi kazałeś? Miałem to napisać w podaniu? A może ja nie chce? Może wolę jego od ciebie?! - zawołałem. Zayn wpatrywał się chwilę we mnie z zaciśniętymi wargami, oczami utkwionymi wyłącznie w moją twarz.
- Czuję napiętą atmosf-
Litman nawet nie zdążył dokończyć, bo Zayn popchnął go mocno ja stolik. Złapał go za koszulkę i zaczął pięścią bić go po twarzy.
- Zayn! - krzyknąłem i złapałem go za rękę, gdy chciał po raz kolejny go uderzyć, ale popchnął mnie, że upadłem na tyłek. Z każdym kolejnym uderzeniem widziałem coraz więcej krwi ja pięści Malika.
Na stołówkę wbiegli strażnicy i odciągnęli mulata. Wpatrywałem się w niego przerażony, gdy strażnicy wyprowadzali go we trzech. Kolejni złapali Litmana i wynieśli go prawdopodobnie do lekarza.
Siedziałem w miejscu wpatrując się w miejsce w którym przed chwilą stał Zayn bijąc Litmana.
Tak strasznie chciałem wiedzieć co się dzieje w jego głowie. Ale pewnie nigdy się tego nie dowiem, bo nawet nie mogę od niego wyciągać jego wspólnej przeszłości z Litmanem.
CZYTASZ
Tattooed heart • Ziall ✔
FanfictionBędę cię kochać póki twoje imię jest wytatuowane na moim sercu.