1 chapter: First Words

98 13 1
                                    

Анабел свали дрехите си с които бе пропиляла деня си. Странен, нежен аромат на нейното женствено тяло се разнесе около нея. Леките ѝ руси коси падаха до под раменете ѝ, върху бледата ѝ кожа. Преоблече се и легна на леглото. Отвори лаптопа си и прерови всяка социална мрежа, само и само, да не ѝ е скучно.

В другият край на града, Кай също се прибираше от училище. Хвърли раницата си върху разхвърляното си легло, свлече черните си, впити дънки и почувства облекчение. Махна пуловерът си и под него се показаха малки, ситни лунички, като че пръскани небрежно с някоя четка. Те продължаваха да се сипят по цялото ѝ тяло. Нямаше най-светлата кожа или пък очи. Седна на скърцащият си стол и защрака на компютъра. Скролвайки покрай снимки, тя засече една която впи вниманието ѝ в нея. Бе снимка на Анабел Перез. Снимката беше много добре направена и не бе като на останалите момичета.. С издути гърди, устни, задници.. Просто Ана дори не позираше. Някой друг я бе снимал да крачи през тротоарите и да се усмихва. Кай се бе вторачила в снимката. Всичко бе просто перфектно. Облеклото ѝ, тялото ѝ, лицето ѝ. Кай се зачерви и запамети снимката на компютърът си. Телефонът ѝ звънна и името "Даниел" запълваше спуканият екран. Кай вдигна и препъващият, запъхтян говор на Дан се разнесе.
-Кай, днес ще ходим ли на тренировки?
-Ами.. не се чувствам много добре.
-Мързел. Днес нищо ти нямаше.. Кажи какво да кажа на тренйора?
-Че съм повръщала, била съм бледа и измисли нещо.-последва кратка пауза и Дан измърмори:
-Ще кажа че си бременна.-Кай изпуфтя и затвори телефона. Тупна на леглото и заспа, игнорирайки домашните си.

През това време Анабел си взимаше врял душ. На излизане от душ кабината, момичето веднага хвана телефона си и започна да си чати с двама-трима човека. Нямаше никакви планове. Отиде в стаята си и седна с мокрото си тяло на леглото. Взираше се в точка и си мислеше какви ли не неща. Размишляването ѝ бе прекъснато от вибрацията на телефона ѝ.
-..Дано да е Аксел.-пробяга между зъбите ѝ това изречение. Отключи телефона си и лека усмивка се приплъзна по лицето ѝ.
____________________________
Аксел [20:13] Хей Ана

Анабел [20:13] Аксеел 

Аксел [20:13] Днес не успяхме да излезем заради уроците ми.. Утре съм свободен

Анабел [20:14] Уговорих се с приятели за утре..
Seen

Анабел [20:18] Но ще се опитам и с теб да изляза

Аксел [20:30] Взимах си душ сри

Аксел [20:30] Да отидем в нас?

Анабел [20:30] Хаха.. добре 😏

Аксел [20:31] Мм нямам търпение.. Ще взема каквото ни трябва :))

Анабел [20:32] Ммм добре 

Анабел [21:02] Къде изчезна? :/

Анабел [23:35] Аксел..?

Аксел [23:40] Защо си още будна?

Анабел [23:40] Лягам си към 1/2

Аксел [23:43] Аз ще заспивам

Анабел [23:43] Да не се е случило нещо?

Аксел [23:43] Нищо особено
Seen

Аксел [23:59] Лека нощ 

Анабел [23:59] Лека..
____________________________

Анабел хвърли телефона си на леглото и отиде в кухнята да хапне нещо. Извади един буркан с шоколад и седна на дивана, пускайки телевизора. "Майната му.. заради такива като него хората мастурбират. Три часа дори не ми погледна съобщенията. Надали има друга.. Ами ако..." Ана спря да яде шоколад и се замисли. Взираше се в една точка 3 минути, след това носталгично започна да се тъпче с шоколад.
След час остави довършеният буркан и отиде да си легне. Преди да заспи, проверяваше социалните мрежи. Всяка от тях. Всяка в която има профил. Погледна съобщенията си и измежду разгонените мъжки, изпъкна едно момиче..
____________________________

Кай [01:08] Здравей 😏

Анабел [01:24] Здрасти ^^

Анабел [01:24] Познаваме ли се?

Анабел затвори очи чакайки отговор. Бе на път да заспи, когато извибрира.

Кай [01:30] Не мисля.. Учим в една гимназия

Анабел [01:30] Мхм.. Да не си приятелка с Дина?

Кай [01:30] Кой?

Анабел [01:32] Остави..

Анабел [01:32] От кой клас си?

Кай [01:32] XIa

Анабел [01:32] Защо не си ми позната..?

Кай [01:32] Преместих се тази година

Анабел [01:32] мхм
Seen

Анабел [01:42] ще заспивам

Кай [01:42] Лека нощ :)

Анабел [01:42] Лека нощ и на теб^^
_____________________________

Двете момичета заспаха. Макар че сега се запознаха, Кай иска да я опознае по-добре..

Малко досадна авторска бележка
Не е важно, така че може да пропуснете..
Това е първи чаптър и като за начало се опитах да наблъскам колкото може повече неща. Естествено е някакъв миш маш от глупости.
Рядко ще слагам авторски бележки защото ме мързи да пиша което значи че и чаптърите ще излизат бавно. Също ме мързеше да сложа картинки, гифчета, etc.. Just enjoy the book ♡  




You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 04, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Neptunio girlxgirlWhere stories live. Discover now