Buna sunt Lena dar prietenii îmi spun Leny
,sunt genul de fată rebela.Iar părinții mei au adoptat un baiat când aveam 2 ani.il cheamă David are ochii albaștri si bine făcut mă refer la pătrățele...
**Dimineața**
Mă trezesc mă duc la baie..după ce ies din baie mă duc jos in bucătărie ca să imi fac lapte cu cereale.Acolo era David fratele meu.
David:neatza!
Eu: neatza!ce faci aici?
David:îți fac micul dejun..
Eu:ok!Până ce îmi făcea micul dejun m-am gândit să mă îmbrac.Ma duc să mă schimb de pijamale.m-am îmbrăcat intr-un tricou negru care scria cu alb unicorn,niste blugi albi rupți si niste adidași negri.Ma duc jos masa este gata îmi spune David.
Eu:ms ptr. micul dejun frate!
David: pentru nimic sora!😊După ce am mâncat niste clătite am plecat spre liceu... Când am ajuns la liceu mă întâlnesc cu Amy cea mai bună prietenă a mea.Mergem la cantina..acolo ne-am întâlnit cu Alexandra colega mea de banca.imi plăcea să stau cu ele era relaxant să vb despre băieți.Dupa ce am plecat de la liceu...mergeam spre casă cu Amy.am ajuns acasă am intrat pe ușa l-am văzut pe fratele meu sărutându-se cu o blondă.Nu îmi venea să cred am bufnit în plâns m-am dus în camera mea și am început să plâng.Nu pot să cred îmi place de fratele meu vitreg.A m sunat-o pe Amy....
CITEȘTI
Îndrăgostită De Fratele Meu Vitreg (18+)❣
RomanceEste o poveste de dragoste ii place de fratele ei vitreg..😁 Atenție conține tenta sexuala ☝✋(18+)❣❣