☢ Yeni Neslin Nükleerleri : Yazarlar ☢

203 15 2
                                    

☯ Vampir Kraliçe ; @ForeverBadGirll

☢ Selam öncelikle röportaj teklifini kabul ettiğin için teşekür etmek istiyorum. Değeri büyük, duyduğuma göre uzun zamandır röportaj vermiyormuşsun?

♕ForeverBadGirll : '' Evet çünkü sorular çok rutin gelmeye başladı.Hep aynı sorular, ve ben aynı cevapları vermekten ciddi manada sıkıldım. 

☢ Anlıyorum, umarım bu sefer istediğin türde sorular elde edebilirsin. İlk sorumu soruyorum; Yazmaya neden başladın?

♕ForeverBadGirll : ''Bulacağıı düşünüyorum. Yazmaya neden Başladım.. Mmm açıkçası Wattpad olmasa yazarlık gözümde zaman kaybıydı. Burdan yuhlayanları duyuyorum. Ama ben çok ön yargılı yaklaşmıştım.Yazın bir zaman sonra gözüme o kadar aynı şeyler çarpmıştı ki! Yani sürekli aynı konular ama benim aklımda çok farklı fikirler vardı. Ailemde bir senarist var onunla bunu paylaşmıştım. Bana ''Madem var neden sen daha iyilerini yapmıyorsun?'' demişti. Bende hem biraz kendimi etrafa kanıtlamak için hemde hobi olsun diye yazmaya başladım.

☢ Hobi demişsin, sence yazarlık hala hobi mi? Senin için?

♕ForeverBadGirll : ''Hayır. Yazarlık kimse için bir hobi olamaz bence. Çünkü  Yazarlık sizi alıp götürüyor çok daha başka yerlere. Bu yüzden artık en küçük birşeyde bile ilham gelmeye başlıyor ve ''ben bunu yazmalıyım.'' diyorsunuz.

☢ Mühürlü Güzel'i herkes biliyor, o final olunca ne hissettin? Duygulandın mı? en çok seni tuhaf hissettiren şey neydi?

♕ForeverBadGirll : ''Üzüldüm tabiiki. Aslında en çok üzüldüğüm duygulandığım şey okuyucularımın kitabımı 'Bitenler' , 'Efsaneler' kısmına almaları çok üzdü. Onların bir suçu yok ben kendimi suçlu hissetmiştim. Çocuk kaybetmiş gibi cidden :D İnsan kendini çok kötü hissediyor.

☢ Yazarlığında en çok ilham aldığın şeyler nedir?

♕ForeverBadGirll : ''Şarkılar, doğru şarkıyı bulamadığımda yazamam.Şarkılar olmassa ilham gelmiyor ve yazamıyorum. Hatta arkadaşlarımda bilir çok sinir krizi geçirdiğim olmuştur.''

☢ Kendi yazdıklarını okuyormusun?

♕ForeverBadGirll : '' Evet okuyorum. Kontrol etmek içinde okuyorum, merak ettiğim içinde. Rahatsız edici noktalar üzerinde duruyorum.''

☢ Wattpad'deki ilham kaynağın olan yazarlar kimler?

♕ForeverBadGirll : '' Yazarlardan ilham almam. Öyle idölüm diyebileceğim kimsede yok. Açıkçası yazmakta idöl alınabileceğini zannetmiyorum. Dar görüşlülük olur, yazmak evrenseldir. Örnek alınabilecek birşey değildir.''

☢ Ne zamandır yazıyorsun peki?

♕ForeverBadGirll : '' 4 Ay oldu. ''

☢ Kısa bir zaman süreciymiş. Burda tanıdığımız Helen Watty'in en ödüllü Vampir yazarı, Dobraca eleştirebilen,çevresi geniş olan ve yıldızı parlamaya başlayan soğuk biri. Açıkçası bence soğuksun, soğuk olmak için illa çok basit bir dilde konuşmak gerekmiyor. İçindekileri saklamakta bir soğukluktur ha? O yüzden soğuksun. Gerçek hayatta nasıl birisin?

♕ForeverBadGirll : ''Oh evet elbette. Gerçek hayatta burda olduğundan çok daha soğuk biriyim. Simsiyah hırkamı avcumun ortasına çeker, kapşonumu takar ve sürekli bir köşede ya telefonla oynarım yada kitap okurum. Anlaşabileceğim bir okulda okuduğum söylenemez. ''

☢ Çoğumuz öyleyiz zaten :D Peki şu sıralar yarışmalar düzenleniyor, hiç birine katılmıyorsun? Özgüven sorunumu yaşamaya başladın? Zirvedeyken bırakmak lazım ?

♕ForeverBadGirll : '' Oh hayır. Henüz zaten zirvede değilim, dahada çıkabilirim. Sadece sayılmayan resmi yarışmalar olmadığı için takılmıyorum. Ben zaten Wattpad Watty Awards'ta 60K okunma hikayesi olan bir hikayeyi yenerek, özgüvenimi tavan yaptım.''

☢ Herkese önerdiğin bir hikaye var mı?

♕ForeverBadGirll : '' Var. alisamary (Simge Abla)'cığımın Kitabı Kaltakların Kraliçesi , cidden çok güzel. hargi_57 (Ezgi)nin Bad Boy form Holmes Chapel hikayesi çok hoş, Ve ArtemisHestia'nın Bütün Kitaplarını Öneriyorum.

☢ Röportaj için çok teşekürler, ilk röportajımın , ilk kısmının Namı Değer Vampir Kraliçe 'yle olması çok önemli.

♕ForeverBadGirll : '' Asıl ben teşekür ederim,takip edeceğim. xxx ''

Röportaj için @ForeverBadGirll 'e Okuduğunuz için Size teşekür ederim. Eğer katılmak isterseniz mesaj veya yorum atmanız yeterli!

☢  Yeni Neslin Nükleerleri : Yazarlar ☢Where stories live. Discover now