'Als dit een van mijn kijkers is word ik echt gek.' Ik knikte. Pascall wist duidelijk ook niet wie het was. Dit kon niet een of andere prank zijn van hem. Of hij kan gewoon te goed acteren. Maar dat zal vast niet want hij leek heel boos. 'Jongens dit was trouwens de stream. Ik was 12 uur live en ik moet nu andere dingen gaan doen. Ik hoop dus dat ik jullie de volgende keer zie.' Ik pakte mijn mobiel en opende de chat met die vreemde gast. Hij had me al een paar keer een bericht gestuurd maar ik had er nog niet opgereageerd.
Onbekend nummer; Heey schatje 😙
Onbekend nummer; Kan je reageren schatje ❤
Me; Wie de fuck ben je?
Onbekend nummer; Je kent me toch nog wel? 😗
Me; Nee ga weg!
Onbekend nummer; Ik ben het Bradd. Rustig maar lieverd ❤
Me; Zoals ik al zei. Ga weg! Ik heb het niet voor niks uitgemaakt.
Bradd😡; Maar het is nog niet officieel
Me; Dat we samen zijn... Nee klopt ik heb je gedumpt.
Ik sloot mijn mobiel af en keek naar Pascall. 'Het is Bradd.' Pascall keek nog bozer dan eerst. Ik ging op Pascall's bed liggen. De drama die ik eerst al met Bradd wil ik nu niet weer. Was Link maar hier. Die had me geholpen. Pascall liep naar beneden. Vast om wat eten te halen. Hij had 12 uur non-stop gestreamd. Ik had beter ook eten voor hem kunnen maken. Ik heb ook nog niks op maar ik had geen honger.
Me; Link help me!
Me; LINK LINK LINK 😢
Link🐱; Rustig maar. Wat is er?
Me; Bradd is terug! Hij heeft op een of andere manier mijn telefoon nummer.
Link🐱; Gaat alles goed?
Me; Ja. Ik zit nu op Pascall's bed en Pascall is eten pakken.
Link🐱; Ik kom wel samen met Jer naar je toe.
Me; Is Jer niet bij Jet? 😨
Link🐱; Nee hij is bij mij. Video's opnemen enz. 😂
Me; Tot zo dan
Ik sloot mijn mobiel af. Nu was ik bang. Stel je voor hij staat in mijn tuin. Hij kan dan makkelijk Pascall pijn doen. Gelukkig zijn papa en mama naar het werk. Dus die konden als het goed is niks overkomen. Opeens hoorde ik iemand in mijn tuin schreeuwen. Zo snel als ik kon rende ik naar beneden. Ik liep naar de keuken en zag dat Pascall heel boos naar buiten kijken. Het was Bradd met een van zijn "vrienden" die in onze tuin stonden. 'Hoe de fuck zijn hun binnen gekomen?' Pascall haalde zijn schouders op. Ik opende de deur en liep samen met Pascall naar de tuin.
'Wat moet je?' Bradd liep naar me toe. 'Doe niet zo wreed liefje.' Hij deed zijn hand door mijn haar. 'Laat me met rust.' Pascall die duwde Bradd terug naar zijn vrienden. 'Dus je broer beschermt je nog steeds.' Ik knikte en zette een gemeen glimlachje op. 'Hij doet alles tenminste beter dan jou.' Pascall keek me aan met een glimlach. Ik had gelijk en dat wist iedereen hier ook. De vriend van Bradd liep in richting van Pascall. Voordat hij Pascall kon slaan sloeg ik die vriend. Bradd die rende naar me toe en sloeg me ook. Alles werd snel daarna zwart.
****
Ik werd wakker en schoot omhoog. Naast me zaten Link en Jer. Link pakte mij vast. 'Gaat het?' Ik knikte langzaam. Ik had nog wel veel last van mijn hoofd. Hopelijk is Pascall niet zo beschadigd als ik. Ik stond op en ging gelijk weer zitten. Mijn hoofd deed te veel pijn om op te staan. 'Blijf jij maar even zitten. Ik ga wel tegen Pascall zeggen dat je soort van oké bent.' Jer stond op en liep naar boven. 'Wat is er dan met Pascall gebeurt?' Bezorgd keek ik naar Link. 'Pascall die is in zijn buik getrapt. Hij zei dat het wel ging maar ja. Wij weten wel beter.' Ik knikte en keek Link aan. Het is heel fijn dat Link mijn beste vriend is. Hij weet tenminste hoe ik me voel.
Op de TV was er een reclame voor mensen die worden gepest enz. Snel pakte ik de afstandbediening en zette hem op 15, oftewel comedy central. Jer kwam na een poosje samen met Pascall beneden. Pascall kwam gelijk naast me zitten. 'Gaat het met je?' Ik knikte. Zelf zag ik aan Pascall dat het niet met hem ging. Maar zoals gewoonlijk houdt hij zich groot. 'En met jou gaat het ook wel neem ik aan.' Pascall schudde zijn hoofd zoals ik al dacht. Ik rolde met mijn ogen. Op een random moment ging Jer's telefoon af. 'Het is Jet. Ik ga even opnemen.' We knikte allemaal. 'Ik wil dat je laat zien of je een blauwe plek hebt.' Pascall trok een wenkbrauw omhoog.
Eigenlijk wou die dat waarschijnlijk niet omdat iedereen er bij is en hij niet eens een sixpack heeft ofz. 'Oké.' Hij deed heel langzaam zijn shirt omhoog. Onder zijn shirt vandaan kwam een hele grote blauwe plek. 'We moeten naar de huisarts met je.' Pascall keek me aan alsof ik gek was. Link knikte instemmend. Link stond op en liep naar de keuken. Hij kwam terug met een icepack voor Pascall. Hij had er ook een voor mij maar ik zei dat het niet hoefde. Pascall stond opeens op. 'Gaan we dan nu? Dan zijn we snel aan de beurt komen we ook zo weer terug.'
Ik rolde met mijn ogen. Link begon een beetje te gniffelen. Link stond snel op en hielp me omhoog. Ik was nog wel duizelig wanneer ik opsta. Dus het was fijn dat hij me hielp. Anders kon ik waarschijnlijk niet eens van de bank afkomen. Met zo'n vieren liepen we naar de auto van Link. Jer was klaar met naar Jet bellen dus hij ging mee naar de huisarts. Ik ben zo blij dat ik zulke vrienden heb. Helaas weet Bradd weer mijn nummer. Dat is het enige wat een nadeel is.
YOU ARE READING
My Brother Is A FREAKING Streamer
FanfictionHaar broer (Pascall) is altijd veel te luid in zijn streams. Dit stoort Peline wanneer ze slaapt of met haar huiswerk bezig is. Gelukkig kan ze dan altijd Link bellen of appen die haar iets blijer maakt. Ook spreekt ze vaak met Jeremy af om samen e...