1.Bölüm

388 15 5
                                    

İyi okumalar!

Sabah odama vuran güneş ışıklarıyla uyandım. Okulda ki ilk günümdü. Ama ben gitmek istemiyordum. Babamın beni çağırmasıyla yataktan kalktım.

Lavabo ihtiyaçlarımı karşıladıktan sonra kahvaltımı yaptım. Dolabın karşısına geçtim ve oluşturduğum kombini giydim. Babam gitmişti. Makyaj yapmayı sevmezdim. Bu yüzden sadece şeftali aromalı dudak parlatıcımı ve eyelinerımı kullanmayı tercih ettim. Kafama güneş gözlüğümü yerleştirdim. Aşağı göz attığımda babamın gittiğini farkettim. Garaja girip arabalara bir göz attım. Audimi alıp okulun yolunu tuttum.

Okula girerken herkes arabama bakıyordu, içerisinde kim var merak ediyorlardı sanırım. Arabadan indiğimde bakışlar bana döndü. Güneş gözlüklerimi saçıma taktım ve müdürün odasına gittim.
Kayıt yaptırdıktan sonra derse girdim. Cam kenarı en arka sıraya oturdum. Başımı sıraya yasladım. Kıpırtılardan dolayı başımı yan tarafıma çevirdim. Dünya'ya bir meteor düşmüştü ve benim haberim yoktu. Tanrım..bakışlarımı yakalamış olmalı ki elini uzattı ve dikkatimi dağıttı.

"Hey, merhaba. Ben Sam. Bu okulda yeni olmalısın. Seni daha önce hiç görmemiştim." Uzattığı ellerini sıcak ellerimle tuttum. Bana kıyasla elleri soğuktu. Oysa hava o kadar da kötü değildi.

"Hey, ben de Nina. Yeni olduğum çok mu belli?" Utanırcasına gülümsedim, başımı yere eğdim.

"Okulumuzda ki tek masumsun," göz kırptı. "anlarsın ya. Herneyse tanıştığımıza memnun oldum Nina." Duyduğum cümleyle yanaklarıma kırmızılık toplandı. Utanmaz konuşması yüzünden saçlarımla yüzümü örtmeye çalıştım.

"Tanrım..bunu nereden bilebilirsin ki?" Ufak çaplı bir kahkaha attı. O..o mükemmeldi.

"Boşver, ben anlarım. Hem utanmamanı ve bunlara alışmanı tavsiye ederim. Birlikte geçireceğimiz çok zamanımız var. Öğlen yemekhane de ben seni bulurum. Beraber yeriz. Hem takım arkadaşlarımla da tanışırsın." Nedensiz yere içimde ki heyecan o konuştukça artıyordu.

"Pekala, arkadaşların?"

"Karşında takım kaptanı duruyor bebek." Cümlesini göz kırparak sonlandırdı.

"Peki neden benimle konuşuyorsun? Şu kızla konuş bence geldiğinden beri sana bakıyor." Gözlerimle işaret ettiğim yere baktı. Kız bizim ona baktığımızı görünce yanımıza geldi ve Sam'in kucağına oturdu.

"Selam bebeğim." Ağzındaki sakızı öyle bir çiğniyordu ki kusabilirdim. Yüzümü buruşturdum. Fakat duruşu fazla uzun sürmedi. Sam fırlatırcasına itti.

"Ben sürtüklerle ilgilenmem fahişe." dedi.

Kafamı cama çevirdim, elimden geldiğince sessiz bir şekilde kıkırdadım. Başımı çevirdiğim de Sam yüzünde ki ifadesizliği koruyordu. Kıza gelirsek epey bozulmuşa benziyordu. Kalktı ve kaşlarını çatarak sınıftan hızlı adımlarla ayrıldı. Biz de bir süre daha konuştuk, gülüştük. Ta ki zil çalana dek. O biyoloji sınıfına ilerlerken ben ters yöne müzik odasına ilerlemiştim. Etrafta bizi görenlerin büyüyen gözleri içimde ki merak kırıntılarını uyandırıyordu.

***

Elimde ki tepsiyle boş bir masa ararken bileğim tutuldu. Gelen ani soğukla titredim. Sağıma baktığım da bana gülümseyen Sam'i gördüm. Gülümsemesine karşılık vererek peşinden ilerledim. Erkeklerle dolu bir masaya oturduğumuz da neden tek kızın ben olduğumu düşündüm. Sam kulağıma eğilerek fısıldadı.

"Bu masaya kız oturamaz." Şaşkınlıkla ona baktım. Sonrasında gözlerimi kıstım.

"Şimdi de düşüncelerimimi okuyorsun?" Ufak çaplı bir kahkaha attı.

"Tabi, ben vampirim." Dedi. Şakadan dişlerini göztererek tısladı.

"Tabi ya bende Jennifer Lopez'im zaten." Yüzüne etkileyici çarpık gülüşünü yerleştirdi.

"Sen daha güzelsin emin ol." Nefes kesici sesine bir de göz kırparak tutulmamı sağladı. Sonra ise konuşmaya başladık, çünkü diyecek birşey bulamamıştım.

Herkesle tanışmış, uzun uzun konuşmuştuk. Şimdi ise kahkahalar tüm yemekhane de yankılanıyordu. Onlar mükemmeldiler. Hem kişilik, hem de..herşeyleri. Benim son derslerim boş olacağı için eve gideceğimi söyledim. Her birine sarıldıktan sonra Sam ile birlikte arabama doğru ilerledik. Ben kapıyı açtığımda eğildi ve yanağıma küçük bir öpücük bıraktı.

"Görüşürüz." Hayretle açtığım gözlerime maraton da koşuyormuşcasına hızlı atan kalbim de eklendi. Duymaması için Tanrı'ya dualarımı iletmeye başlamıştım bile.

"G-görüşürüz."

Vampiri Nasıl Tanımam // Düzenleniyor..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin