Bună, mă numesc Anilla , am 19 ani . Sunt o fata puternica, desteapta si harnica dar si sensibila & timida. Desi imi place sportul si fac lectii de box , daa...imi place si nu numai box , tot ce tine de adrenalina si miscare.
Am un frate mai mare decat mine cu 3 ani , e la facultate , vrea sa continue afacerea parintilor ceea ce vreau si eu dupa ce termin liceul si facultatea. Pe my brother il cheama Zayn Pitt, este superb si minunat. E un barbat foarte frumos si un brate nemaipomenit.
Parintii mei, Angelina si Brad Pitt sunt niste parinti minunati chiar daca nu suntem toata ziua sau in fiecare zi impreuna ii iubim si ei la fel, ei condic o afacere mai exacr una de masini , da..multe masini , am si eu o masina rosie , frumoasa dar prefer bicicleta, rolele sau mersul pe jos. Din cauza parintilor nostri suntem nevoiti sa ne mutam foarte des ,eu, in schimb fratele meu ramane in Paris. Da noi am locuit acol , eu avem 10 ani ..deci aproximativ 9 ani nu ne-am mutat. Eu eram in vacanta asa ca penultima mutare a noastra nu m-a afectat , cea din Turcia de o luna.
Astazi am ajuns in New York, nu imi place sa plec atat de des deoarece imi fac prietebi si pac , peste o săptămână sau cel tarziu o luna plec ..si cine sufera..eu... dar in acest oras o sa rămânem o lunga perioada, mai ales ca le-am spus parintilor mei ca m-am saturat ..dar ei vor sa vin cu ei deoarece Zayn este plecat tot timpu si nu vor sa ma lase singura.
Am ajuns in fata firmei , apartamentul este la ultimul etaj 20. Am intrat in firma si toata lumea mi-a salutat parintii si pe mine. Domnul Rick , omul de incredere al tatei ne aduce bagajele . Am ajuns dupa mult timp in sfarsit in apartament. Cand a sunat liftul ca am ajuns am coborat si in fata mea se afla o usa mare. Cand tata mi-a deschis-o facandu-mi semn sa intru iar dupa mine mama. Cand am intrat totul era patruns de luma soarelui ce se ascundea dupa nori . Era foarte frumos apartamentul si foarte mare.
Mama mi-a aratat camera mea. Cand am intrat am fost sorbita de culoarea superba un mov ,imbinat cu negru si alb ,patul mare de 2 persoane , dar..ferestrele minunatele ferestre una este pe partea marii iar cea lalta pe partea minunatului oraș. Langa pat se afla un dulapior iar in fata patului o masa cu oglinda si niste dulapioare pentru lucrurile mele. Pe peretele din fata patului era un televizor mare alb, iar langa o rama cu mine (mama se gandeste la tot o iubesc).Din camera mea mai sunt 3 usi, una care merge spre baie, alta care merge spre camera de haine si pantofi, toate lucrurile mele iar cealaltă la iesirea din camera in salona. E o camera foarte frumoasă.
Dupa ce am terminat de despachetat si aranjat lucrurile am mers in bucatarie pentru a servi cina.
Mama: Cum ti se pare draga mea, iti place?
Eu: Da mama e superb, vreau sa ramanem aici sa nu ne mai mutam, m-am saturat !
Tata: Da draga mea asta vrem si noi de aceea ne-am hotarat sa nu mai plecam..sau daca e sa plecam doar putin nu foarte mult ingelegi iubita mea?
Eu: Da tati. Va iubesc, spun eu cuprinzândule mainile in ale male si le zambesc.
Si noi te iubim Ani ..spun amandoi in cor .
Masa ne este servita de doamna Maria sotia dn. Rick. Este o bucatareasa nemaipomenita , si niste prajituri ..te lingi pe BOT!
Dupa cina, am mers in camera mi-am luat bijamalele si am mers sa.mi fac un dus.
Am dat drumul apei , stropii calzi dandu-mi o stare de relaxare. Imi ung pielea catifelata cu gel de dus . Un miros de vanilie imi inunda narile , atat de bine miroase incat l-as manca .
Dupa ce am terminat mi-am uscat parul m.am imbracat in pijamale si m-am aruncat in pat. Mi.am pus ceasul iar peste putin timp am adormit.Bunaaa,am inceput o noua carte.sper sa va placa, astept părerii. Scuzati greselile.Va puppp😘😘😘❤❤❤