part 18

444 15 0
                                    

Louis Tomlinson POV

Ik zit nu met Harry in de auto het enigste wat hij doet is huilen. Wat is er toch vraag ik?? Katie.... Zayn...... Niall..... zoenen is het enigste wat ik versta. Harry rustig vertel me wat er is gebeurt. Katie zoende met Zayn zegt hij terwijl hij weer en huilen uitbarst. WAT!!!! zeg ik. IK ga er nu naar toe zeg ik. Ik loop de auto uit en laat Harry zitten hij red het wel weer. Zodra ik binnen kom voel ik dat ik boos wordt. Ik loop richting Niall's kamer misschien staan ze daar nog steeds. Zodra ik er ben zie ik niemand meer en loop snel  naar het bankje waar we al de hele tijd zitten. Ik zie alleen Liam daar zitten. Wat is er met Harry vraagt hij gelijk? Eerst wil ik weten waar Zayn en Katie zijn. Waarom vraagt Liam?? Ze hebben met elkaar gezoend en Harry zag het zeg ik zacht. Ik ga richting Niall's kamer als ik iets in de kamer daarnaast hoor. OMG Zayn come on faster!!!! hoor ik een meisje schreeuwen. Is dat Katie!?!?!?!?

Katie Lorys POV

Ik duw Zayn van me af maar trek hem gelijk weer terug. Hij begint me heel heftig te zoenen. Ik zoen hem terug ik voel me niet eens schuldig. Terwijl ik met Harry heb denk ik toch steeds terug aan Zayn. Ondertussen tilt Zayn me op en brengt me naar het kamertje naast die van Niall. Hij legt me op het bed en trekt zijn shirt uit ik kan hier zo niet tegen! Hij laat zich naast me op het bed vallen. Ik begin zacht vlinderkusjes op zijn buik te geven. Ik hou nog steeds van hem.

__________________

nieuw stukje!!!

als ik tijd heb update ik

Xxx Aurora

I change my life (one direction fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu