Na kresbu som dobehla práve včas. Nevedela som sa veľmi sústrediť, ale nakoniec sa mi to podarilo a hodina mi zbehla veľmi rýchlo. Keď som si zbierala veci spoza stojana sa ozvala Eliot.
"A ty si dnes čo taká vysmiata, hm?" spýtala sa s úsmevom.
"Ahooj El, " skočila som a objala ju, "už ste sa vrátili z toho pobytu?"
"Áno, včera večer sme aj s Cel prileteli."
"Tak to je super, som rada, že ste späť. Už mi bolo smutno," povedala som a nahodila som taký ten smutný psí výraz.
"No tak teraz veľmi nevyzeráš, že by sme ti nejak chýbali, " zasmiala sa, "stále si mi neodpovedala na otázku, prečo sa celý čas tak uškŕňaš?"
"Len tak," odpovedala som a zasmiala som sa.
"No to určite, len tak. Veď ja to z teba vytiahnem počkaj..."
Znova som sa zasmiala, vzala ruksak a ponáhľala som sa na intrák. Dobehli ma však Cel a Eliot a ja som vedela, že sa ich už nezbavím.
"Tak von s tým"
"Von s čím?" tvárila som sa nechápavo.
"Kto je to,hm?"
"Nikto, veď pozrite, teraz nejdem nikam len priamo na intrák. Ak by to niekto bol, tak by som šla určite za ním," trošku som ich ťahala za nos.
"No jasné...my to z teba ešte vytiahneme. Ale ešte si nám nepovedala o tvojej novej spolubývajúcej..."povedala Eliot.
"Jaaj, no spolubývajúca je...hm..super. Je super, " odpovedala som, nie teda veľmi presvedčivo.
"No počkať.." prerušila ma Cel, "niekto, kto ťa očividne robí šťastnou, nikam nejdeš len rovno na intrák a nová spolubývajúca, ktorá je len super a nič viac. Niečo tu nesedí, nezdá sa ti?" veľavýznamne sa pozrela na Eliot.
"Takže ten niekto je tvoja spolubývajúca, však?" vykríkla Eliot s nadšením.
"No...teda....vlastne áno," vzdala som sa.
"Ako sa volá, poznáme ju, ako vyzerá, odkiaľ je, koľko má súrodencov, chrápe..?" vysypali na mňa nekonečné množstvo otázok.
"Ale no taaak.." vzdychla som si a pregúľala očami.
"Aly si naša najlepšia kamarátka a máme právo vedieť s kým sa stretávaš," povedala Eliot vážne.
"Tak dobre. Pamätáte si to dievča z festivalu, o ktorom som vám hovorila...."začala som náš dlhý rozhovor.
Keď som sa konečne rozlúčila s Cel a Eliot bolo už takmer osem. A tak som sa rýchlo ponáhľala na izbu.