"מארק אולי תפסיק להתעסק בשטויות ותגיד לי איזו שמלה כבר ללבוש?" אמרתי למארק בפעם העשירית אולי, מחזיקה בכל יד שמלה אחרת ומחכה שהוא ירים את מבטו מהעיתון שהוא כל כך שקוע בו.
וכרגיל, הוא לא ענה.
"מארק? הלו?"
לקחתי נשימה ארוכה כשראיתי שזה חסר תועלת ולקחתי מהשולחן עט שהיה מונח עליו וזרקתי על מארק.
"אאו!" הוא צעק כשהעט פגע בו וחיוך מיד התפשט על פניי.
"קלייר אני באמצע משהו פה אם לא שמת לב."
"הו אני שמתי לב, אתה עסוק בלקרוא פאקינג עיתון שאני מתחרפנת פה שאני לא מצליחה למצוא את השמלה המתאימה!"
הוא לקח נשימה ארוכה והניח את העיתון על הברכיים שלו.
"קלייר, אמרתי לך כבר מאות פעמים. תלבשי את השמלה הסגולה."
גלגלתי את עיניי ישר ששמעתי את התשובה שלו.
"ואני אמרתי לך שאני לא הולכת ללבוש את השמלה הזאת" עניתי לו, כשאני מדגישה את המילה אני.
"אני בכנות לא מבין הסיפור הגדול פה. השמלה הסגולה הכי הולכת."
"היא קצרה מידי, וחשופה מידי. אני לא רוצה ליצור רושם של עוד זמרת חושפנית שמתפרסמת בגלל המראה שלה"
הוא גיחך. "ובכן אני אהבתי את הסגולה"
"ברור שאהבת" גלגלתי את עיניי.
"אני לא מתכוון בקטע כזה . למרות שמנקודת מבט אישי השמלה הזאת באמת מחמיאה, אבל.. אני מדבר פה בתור הסוכן שלך, אוקי?"
"אם את מפחדת מליצור רושם זול, אז תוציאי את זה מהראש היפה שלך. אם את חושבת שזה חושפני השמלה הזאת, אז תאמיני לי שעוד לא ראית כלום." הוא המשיך.
היתה שתיקה של מספר שניות עד שהוא הרים את עצמו ממשענת הכיסא והמשיך.
"את שרה שירי פופ, את אמורה להיות אופנתית ויפה ולדעת להדהים את הקהל שלך. את צריכה מראה שישגע את כולם ויפיל את כולם מהרגליים, ואם את רוצה לעשות את זה, את צריכה את השמלה הסגולה קלייר. זה אירוע ההשקה הראשון שמזמינים אותך אליו, את הולכת להכיר מלא אנשים חשובים, ותאמיני לי שהמראה והסטייל חשוב בעולם שאת עכשיו נכנסת אליו"
אין לי מושג אם הוא צודק או לא, אבל אני אלך עם זה. אני לא יודעת כלום לגבי העולם הזה, ואם הוא אומר לי שזה ככה, אז כנראה שזה באמת ככה.
"אוקי, אז שתהיה הכחולה"
"נהדר, אז אני אשלח לך לימוזינה לעוד שעה וחצי, וניפגש שם" הוא אמר כשקם ממקומו.
"מה? אתה לא מתכוון להישאר לעזור לי פה? אתה פשוט מתכוון להשאיר אותי פה לבד לפני דבר כזה חשוב? איזה מין סוכן אתה אמור להיות?!"
YOU ARE READING
Spotlight
Fanfictionסוף סוף החלום של קלייר מתחיל להתגשם, החלום שעבדה עליו וחלמה עליו כל החיים. היא השיגה סוכן, ואחרי עבודה קשה הוציאה את הסינגל הראשון שלה באלבום הראשון שלה ונכנסה לעולם הפרסום. הכל הלך לה מצוין, עד שבהשקה הראשונה שלה פגשה את ג'סטין ביבר, ודברים התחילו...