Μετά απο μια μεγάλη μέρα στο σχολείο, χαλάρωνα στο κρεβάτι μου όταν ξαφνικά μπήκε στο δωμάτιο μου ο Άρης.
Στάθηκε ήρεμος πάνω απο το κρεβάτι μου και τον έβλεπα πως κάτι ήθελε να πει. Άφησα το τηλέφωνο μου ρίχνωντας του ένα βλέμμα που τον προέτρεπε να πει τι θέλει.
"Μπορείς να μου κάνεις μια χάρη?"Μου χαμογέλασε με αυτό το 'αθώο' χαμόγελο του. Αναστέναξα. "Τι δεν μπορώ να κάνω για σένα?" κούνησα το κεφάλι μου εννοώντας ναι. Φαινόταν τόσο χαρούμενος που συμφώνησα.
"Θέλω να πεις στην μαμά μου μια δικαιολογία γιατί θα αργήσω να έρθω σπίτι, γιατί αν της πω εγώ δεν θα με πιστέψει" μου είπε.
"Θα αργήσεις? Αχα κατάλαβα. Έχεις ραντεβού, θα βγεις με κάποια κοπέλα." γέλασα αλλά βαθιά μέσα μου ήλπιζα αυτό που είπα να μην είναι αλήθεια.
"Χαχαχα όχι. Έχω μια δουλειά. Εγώ και οι υπόλοιποι έχουμε αγώνα με κάποια παιδιά απο ένα άλλο σχολείο." είπε.
"Περίμενε τι? Αγώνα? Όχι Άρη, δεν μπορείς να πας. Είναι επικίνδυνο, αν σε χτυπήσουν?" ξαφνικά πετάχτηκα απο το κρεβάτι κοιτάζοντας τον με περιέργεια.
Ο Άρης μου εξήγησε που θα γίνει ο αγώνας και ποιοί θα είναι εκεί. Απο αυτά που μου είπε, ήξερα τα παιδιά, είναι κάπως διάσημα σε αυτή την πόλη. Διάσημοι ως κακά αγόρια, καπνίζουν και ίσως παίρνουν ναρκωτικά. Και το χειρότερο είναι ότι βγήκα με ένα απο αυτούς πριν ένα χρόνο, το όνομα του είναι Μιχάλης και είναι ο αρχηγός αυτής της συμμορίας. Δεν έχω ιδέα τι σκεφτόμουν και βγήκα με αυτόν τον μαλάκα. Με εκμεταλλεύτηκε αλλά ευτυχώς το κατάλαβα πριν να ήταν πολύ αργά.
Άλλαξα πάρα πολύ μετά απο αυτό που συνέβηκε. Αυτός είναι ο λόγος που δεν πολυμιλώ σε αγόρια για αυτό φοβάμαι όταν μου λέει η Μαρία με πόσα αγόρια μιλά επειδή δεν θέλω να κάνει και αυτή το ίδιο λάθος. Η αλήθεια είναι ότι το ξεπέρασα. Τον καιρό που βγήκα με τον Μιχάλη ήθελα τον Άρη αλλά ήξερα ότι δεν είχα καμιά πιθανότητα μαζί του και ο Μιχάλης μου είχε πει ότι του αρέσω και έτσι ηλίθια και αφελής που ήμουν τον πίστεψα και βγήκα μαζί του. Ακόμα δεν μπορώ να το πιστέψω πως σκέφτηκα ότι ένα τέτοιο κακό αγόρι σαν τον Μιχάλη ήθελε να βγει με μια κοπέλα σαν εμένα, αλλά νόμισα ότι θα ήταν cool και το έκανα, απλά και μόνο για να διαπιστώσω ότι ήθελε περισσότερα απο μένα και έτσι έφυγα. Οι περισσότεροι απο το σχολείο μου δεν το ήξεραν ότι βγήκα μαζί του, οπόταν το πιθανότερο είναι ότι ούτε ο Άρης το γνωρίζει.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Το αγόρι της διπλανής πόρτας #WattFunGr
Ficção AdolescenteΗ Χριστίνα Έβανς είναι μια μαθήτρια λυκείου που ζει την εφηβική ζωή της. Είναι ερωτευμένη με ένα αγόρι το οποίο πιστεύει πως δεν έχει καμιά πιθανότητα να είναι μαζί της. Έχει μια κολλητή την Μαρία η οποία είναι πάντα εκεί για αυτήν. Πάνε στο ίδιο σ...