Dit is dus een nieuw verhaal waarin ik van alles en nog wat typ.
Ik wil als eerste frederique_, MaryEl1403 en ximkebx heeel erg bedanken voor het voorstellen (of hoe je dat ook noemt) van Wattpad!
Ik heb al een keer eerder iets gepubliceerd, namelijk een tag, ik ben daarna een hele lange tijd inspiratieloos geweest en vond het ook niet echt fijn om verhalen op m'n telefoon te typen.
Nou gelukkig zijn die problemen nu opgelost want ik heb nu een nieuwe laptop en heb inspiratie opgedaan!
Het schrijven gaat nu nog niet echt lekker soepel, wat ook niet zo heel raar is aangezien dit m'n eerste boek is... Laat alsjeblieft tips achter in de reacties wat je goed en niet zo goed vind aan dit hoofdstuk :)
Ik zal me eerst even voorstellen;
Ik ben dus Sanne, 14 jaar oud en zit op dit moment in 2 VWO
Ik heb een konijn als huisdier, m'n hobby's zijn piano spelen (ook al kan ik het niet zo goed) en tekenen.
Zoals de titel al zei; alles gaat goed op dit moment.
Ik heb superleuke nieuwe vriendinnen gemaakt in m'n nieuwe klas, ik ben in een korte tijd echt superveel van ze gaan houden!
Ook gaat het qua cijfers ook best goed, nog geen een onvoldoende gehaald!
Het lijkt me leuk om elk hoofdstuk af te sluiten met een quote, dus bij deze:
''Don't be eye candy, be soul food''
XOXO Sanne
JE LEEST
Mijn Leven
Non-ficțiuneHoi!! Leuk dat je dit nu leest! Hier schrijf ik neer wat ik beleef en meer.... XOXO Sanne