Badboy☆

8 0 0
                                    

Perspetiva lui Toni

Dumnezeuleeee ce e cu mine, de cand stau in pat gandul e tot la fata aia. Nici nu stiu cum o cheamă. In puii mei ce naibaa e cu mineee. Bine nu a fost frumos dar baietii sunt baieti. Infine dormi frate maine dinou la scoala.
Alarma suna.
,, Mai taciiii....stig eu spre alarma..serios frate...ma ridic din pat si merg in baie. Ma spal pe dinti pe fata si merg sa ma imbrac . Ceva simplu..sa vaddd...da. un tricou alb, blugi si o bluza la solduri..yep..gata sunt..
Eu: Neata tată .
Tata: Neata fiule, cum esti?
Eu : Bine,bine...
Tata: Fiule astaziu vom fi plecat toata ziua, niste prieteni au venit in N.Y. si suntem si parteneri de afaceri...si iesim la cina eu mama ta si prieteni nostri. Bine.
Eu: Bine tata..o seara faina ..ceau ceau.
Si ies din casa, merg spre masina mea si pornesc spre scoala.
Ajuns la scoala prima ora am mateee...dar merg in spatele liceului pentru o tigara..
Eu: Eu frate ce faci?
Adam: Bine frate ne distram putin..tu?
Si imi intinde telefonu..ea...fata aceea ..e peste tot ..a postat pe internet...Dumnezeuleeee...
Eu: Ce naiba frate?
Adam: Doar putina distractie..
Perspectiva Anillei
Astazi am venit cu bicicleta...bineînțeles si Liam cu mine..:)) imi place sportul si de ce nu....
Am ajuns i mi.am pus bicicleta la intrarea in liceu si l.am salutat le Liam si am intrat in infern...merg apre clasa pin curtea scolii la Beea ...imi aud numele strigat....ma uit in spate ai o vad pe Beea...vine spre mine..
Beea: Ce faci , Any??
Eu: Ceau draga mea stau tu ce faci?
Beea: Trebuie sa vezi ceva..si imi arata telefonu..peate tot EUUU..NUUU ..neaimtitu ,imputitu, idiotu cand ii trad una ..
,, Cine se credeee..cineeee....tip eu nu mai pot de nervi..cat de nu am cuvinte .
Beea: Taci Any, ca sunt periculosi..
Eu: Sai ia dracu de periculosi , cine se cred ..ce naiba
Mergem amandoua in clasa...Orele au trecut repede ...Toni si baietii au tot ras dar nu i.am bagat in seama..nu le fac placere prostiilor...deja l.am sunat pe Liam si l am rugat sa stearga si asa a si facut..s.au mirat ei ..bine l.am rigat sa nu le zica parintilor..e un prieten bun..
Ultima pauza..merg in pauza prin curte cu Beea..ea s.a oprit la o fata dar nu am chief...inca sunt nervoasa si nu vreau dar infine gata nervii....ceau ceauu..Merg spre curte dar ma lovesc de un baiat..se uita la mine si rade...nu bag in seama si imi continui drumu...peate putin timp observ intradevar prea tarziu o fata si imi pune piedica..inchid ochii pentru a face contact cu prietenul meu..cimentu...dar...am deschis ochii si ..acei ochi minunati albastri ca marea...erau in fata mea . Buzele lui atat de aproape de ale mele, pieptul meu lipit de al sau , ii simt respiratia mentolata pe fata mea...ce ochi minunati...dar tot acei ochi m.au ranit ..m.au facut de ras...l.am impins si am fugit ..am mers spre iesire la bicicleta nici bine nu am ajuns ca imi vad bicicleta fara rotii ..ce naiba..ELL ....O iau in mana..nu e asa grea fara rotii:)) si merg spre grupa de poponari..uitei acolo rade si se joaca cu roata..i.o arunc in fata si se sperie...sunt uimiti de reactia mea??
Perspectiva lui Toni
Ce naiba a fost asta..un sunet urat in fata mea isi face efectul cand imi intorc privirea ea...cu lacrimi in ochii ne arunca bicicleta in fata..baietii dau sa se ridice sa mearga dupa cea dar ii prind..
Eu: Lăsați-o baieti..i.am facut destul rau.
Max: da frate, are dreptate...
Adam: Tacetii maaa..ce avetiii...
O privesc fum fuge ..stiu ca am facut rau dar ce naiba e o simpal fata fraiere......tip eu la mine..
PER. Liam
O vad pe frumooasa mea prietena fugind spre mine, plange..ce naiba...o iau in brate si ii maingai paru...
Eu: Ce ai patit frumoaso?
Any: Haide , iti povestesc pe drum...si am pornit pe langa bicicleta mea.
Mi.a povestit tot..
Eu: Cine dracu se crede acest bou? O intreb eu nervos..cum sa faca cineva asa ceva unei fete asa frumoase e tampit..
Any: Nu conteaza..nu le spune parintilor nimic te rog bine...
Eu: o singura sansa micuto ne.am inteles!
Ea da din cap si am ajuns in fata firmei..o pup pe frunte si merge in lift ajungand sus..eu imi continui munca.
PER.TONI
O noua zi de scoala, merg la prima ora...o privesc ..nici nu isi intoarce capul sta dreapta sau spre ceam.. Asa rau am suparat-o . E pauza , meeg in cantina..intru si o vad singura la masa deși sunt decat 2, 3 baieti in cantina restul sunt la ore..dar noi avem o ora libera.
Merg spre ea si le fac semn acelor baieti sa plece..merg apre ea..doamne ce fragila si sensibila e cum de nu mi.am dat seama pana cum...ca esti bou...ma cearta conștiința..naiba sa ma ia frate.
Ma pun pe scaunul de langa ea si ea da se se ridice dar o prind de brat si o fortez sa stea jos...
Ea: Ce vrei, nu iti ajunge cat rau mi.ai facut mai vrei? Ziii..incepe ea sa tipe la mine..
Eu: Imi cer scuE.
Ea se uita mirata la mine ai da sa isi ia marmelada de capsuni..dar nu ajunge..ce scumpa e...io dau eu sii ii zmabesc..ea facand la fel..doamne ce ochii frumosi are albastei ca mare si zambetul ei buzele ei..dintii albi ca zapada e asa frumoasa....dintr-o data ii observ pe baietij..vin spre noi..ma ridic si ii torn marmelada peste clatite...doamne ce prost sunt...urc scarile sa merg in clasa . Ma uit spre ea si ea spre mine..e supărată..ce dobitoc sunt jur..

In urmatoarea pauza merg sa o caut am o surpriza pentru ea..am ajuns in fata ei iar ea zambeste un zambet larg ,frumos si stralucitor ca Soarele..fata asta ma înnebunește!
Vine spre mine si sa saruta pe obraz...
Any: Multumesc.
Eu : Nu ai pentru ce sa.mi multumesti , eu trebuie sa imi cer iertare..
Da sa se urce pe bicicleta dar o opresc urcandu-ma si eu pe portbagajul din spate..Ne-am caract..pana am ajuns in dreptul terenului si m.am dat jos vazandu-mi colegi cum sunt dincolo de plasa ce inconjoara terenul de fotbal.
Ea s.a uitat trist la mine si a pornit spre iesirea liceului.

PER.Anilla
Merg spre iesirea din liceu..stiam ca nu e un baiat rau stiam....m.am întâlnit cu Beea si am oprit...
Beea: Maine seara mergem la petrecereee.. striga ea tare.
Eu: Ce petrecere fată???
Beea: Toni da o petrecere la piscina si toti suntem invitati deci mergem te rooooggggg.....
Eu: Nu ..nici gand nu vreau!!!
Liam: Haide Beea , mai ieaim si noi..
Eu: Noiii....
Liam : Da si zambeate uitanduse cand la mine cand la Beea..
Eu: Bineeeeeeee...porumbeilorrr .
Si am iesit la un suc impreuna cu cei 2 porumbei . Ma uit la ceas 20.00...eu plec va las...i-am privit zambindu-le trist, deoarece nu vor mai sta impreuna.
Liam: Stai unde pleci tu singura...mergem , o ducem pe Beea si dupa pe tine bine păpușoi...
Il lovesc in brat si radem toti 3.
Am ajuns acasa..parinti mei sunt la cina cu nu stiu ce prieteni..asa ca merg sa fac un dus si ma bag in pat..maine e weekend si vreau sa ma odihnesc...Noapte bună!

Dragoste imposibilă♡Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum