Lexa reggel arra ébredt, hogy Mike átöleli. Gyötörte a bűntudat. Nem gondolkodott tisztán. Egyértelmű, hogy rossz ötlet volt megcsókolni Alexet. De ugyanakkor a gondolatra melegség öntötte el. Sóhajtott egy nagyot.
-Csak én lehetek ilyen elcseszett-suttogta csukott szemmel.
-Minden rendben kicsim?-kérdezte rekedtes hangon Mike.
Most lett volna a megfelelő pillanat hogy lefújja az esküvőt, és megmondja Mikenak hogy.....hogy....szerelmes....egy nőbe. De természetesen nem ezt tette.
-Persze, csak egy kicsit fáj a fejem. Szerintem lemegyek egyet a partra sétálni.
-Biztos hogy ne menjek veled?
-Tuti, csak az esküvő előtti lámpaláz. Nem kell aggódni.
Majd egy puszit nyomott Mike arcára, gyorsan felhúzott egy rövidnadrágot meg egy pólót, és útnak is indult.
A tengerpart mindig megnyugtatta. Segített rendszerezni a gondolatait. A víz zúgása, a sós levegő. Azonban most, mintha csak még jobban összezavarta volna. Szerencsére ilyen korán még senki nem volt a parton, így viszonylag nyugalom volt.
Épp beért egy pálmafa alá, amikor hirtelen, valaki ráugrott, és ledöntötte a lábáról.-Ismerős a pozíció?-kérdezte Alex hatalmas vigyorral az arcán.
Lexa elmosolyodott.
-Te meg hogy kerülsz ide?
-Mindig sétálok reggelente a parton, de eddig ez az első hogy találkoztam Ariellel.
-Szörnyű humorod van, ugye tudod?
-Valld be hogy imádod.
Lexa erre nem szólt semmit, inkább felemelte a fejét a homokról, és megcsókolta Alexet, aki ezt természetesen viszonozta. Ezt kihasználva Lexa ledöntötte a másik nőt a földre, így már ő volt felül.
Alex csak bámult.-Most meg mi van már megint?
-Semmi...csak egy hatalmas pók mászik a hajadon.
-Ne gondold hogy ezt beveszem
Alex csak nézte.
-Al, mond hogy nincs pók a hajamba...
Lexa szeme elkerekedett.
-Úristeeeeeeeeen-ordította, és a haját rázva belegázolt a tengerbe. Mikor feljött a hullámok közül Alex nevetve figyelte. De boldogsága nem tartott sokáig ugyanis pár perc múlva Lexa szinte belehúzta a vízbe.
-Te bunkó állat-ordította Lexa, miközben Alexet lökdöste.
Alex pedig csak nevetett. Mikor már mindketten kifáradtak a nagy lökdösődibe, kifeküdtek a partra hogy megszáradjanak.
-Szerinted jó ötlet feleségül menni Mikehoz?-kérdezte Lexa, miközben oldalra fordulva Alexet figyelte.
Alex felé fordult. Kicsit közelebb csúszott hozzá, és összekulcsolta az ujjaikat.
-Őszinte választ szeretnél hallani?
-Igen.
-Szerintem erre saját magadnak kell rájönnöd.
Lexa sóhajtott egyet.
-Ezzel tényleg sokat segítettél...
Erre Alex felült és magával húzta Lexát is. Lexa elsimított egy hajtincset a másik nő szeme elől. Egyszerűen gyönyörű volt. Úgy érezte mintha minden másodperc elteltével egyre jobban beleszeretne. Majd belecsapott a felismerés. Teljesen mindegy hogy mennyire szereti Alexet, a szülei sosem fogják megérteni. Mindenképp hozzá kell mennie Mikehoz.
-Én....én....nem tehetem. Nem hagyhatom el Mikeot. A szüleim sosem értenék meg, nem is érthetik.
Alex lehajtotta a fejét. Érezte hogy lassan elkezd folyni a könnye. Mégis mit gondolt? Majd megszólalt:
-Igazad van, első számú szabály, soha ne szeress bele egy hetero nőbe.
-Al én nagyon sajnálom de.....
Alex felállt.
-Tudod mit? Akkor menj és szórakozz a kis pasiddal! Menjetek romantikus estekre és legyen sok gyereketek, aztán éljetek boldogan amíg meg nem haltok!-majd ezzel elindult a kápolna felé.
Lexa is feltápászkodott, és nagy mérgében utána ordított a másik nőnek.
-Tudod mikor választalak téged? Majd ha hó esik Hawaiin!-azzal megfordult és vissza indult a szálloda felé, még összezavarodottabban mint volt. Vajon lesz-e boldog befejezés Lexa és Mike számára?
VOCÊ ESTÁ LENDO
Hogyan tegyünk tönkre egy esküvőt?
RomanceLexa Graham csak egy átlagos lány akinek a barátja váratlanul az egész csaladja előtt kéri meg a kezét. Itt kezdődhetne a tündérmese...csak egy probléma van, Lexa nem szerelmes Mikeba. Sőt igazából még sose volt szerelmes, de hát ki tudna nemet mond...