●Petrecere●

7 0 0
                                    

Telefonul imi suna ca nebunul. Il iau in mana de pe noptiera de langa pat si raspund fara sa ma uit.
Ce vrei la ora astaaa?? Tip eu somnoroasa.
Bell: Draga mea e ora 13:00 , cat dormi..trebuie sa ne pregatim de petrecere..imi spune atat de repede vocea ei fericita incat nu am inteles aproape nimic.
Eu: Ai mancat?
Beea: Inca nu , acum face mama pranzul .
Eu: Nu , nu haide la mine mancam impreuna si dupaia mergel la cumparaturi. Il sun pe Liam sa vina dupa tine. Asteapta-l . Ii ordon eu.. te pup..ceauuu😘😘😘
Dau sa il sun pe Liam.
Eu: Buna dimineata, ce faci cocosule?
Liam: Dimineata era cand m-am trezit eu gaino , stau momentan tu, vrei sa mergem undeva?
Eu: Noi nu, tu mergi dupa Beea si o aduci la mine..Acum! Ceauu❤
Mai stau 10 minute in pat si merg in baie spalandu-mi fata si dintii. Dupa ce ies  merg sa ii spun Mariei sa faca 3porti , ca vine o prietena si Liam .
Se aud batai in usa si ii fac semn Mariei ca deschid eu,  merg la usa si o deschid.
Eu: Ceau pisicut-o . Si o pup dupa ii fac semn sa intre ..Ceau Liam si ma pupa pe frunte protector. Chiar il iubesc pe baiatu asta , imi e ca un frate..fie vorba de frate trebuie sa il sun pe Zayn ..
Le fac semn sa se aseze la masa. Maria vine cu mancarea. In fata noastra se afla cateva bucati de clatite si in borcane NUTELLA si marmelada si 3 pahare in care Maria toarna sic de portocale natural facut de ea.. e nemaipomenita femeia asta !
  Eu: Pofta buna , le spun celor 2.
Liam nu sa atins de mancare ma uit la el si zic:
Tu ce dorești invitatii speciale?
El incepe sa rade si raspunde. Nu Any dar nu mi.e foame si trebuie sa plec..
Eu: 1 la mana dai drumu si mănâncă  si 2 la mana nu peci ca dupa mergem la cumpărături  si ii arat un zambet malefic .
Liam: Nuuu, ce va mai trebuie cumparaturi , incepe el sa se smorcaie.
Eu si Beea incepem sa radem de reatia lui Liam.
Dupa ce am terminat de mancat adun farfuriile si le pun in ghiuveta  apucandu-ma sa le spal. Maria vine spre mine si imi trage farfuria din mana.
Eu: Maria ta rog! Sti ca nu imi place cand faci treaba dupa mine. Ma plang eu
Maria: Nici sa nu aud, fugi inschimbate si dute la cumpărături. Haide si ma saruta pe obraz iar eu o imbracisez si parasesc bucataria. Ma imbrac repede intr-o pereche de pantaloni scurti negri cu talie inalta si un maieu pana la bicur si in picioare imi iau o pereche de tenesi. Ma dau cu un ruj nud matt iar parul il prind intr-o coada de cal.
Am ajuns in mall iar Beea ma carat in toate magazinele ca nu si.a gasit inca nimic..eu mi.am ales  (poza)

Iar in picioare o pereche de stiletto negri

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Iar in picioare o pereche de stiletto negri.
Beea si-a gasit si ea in sfarsit cevaa..dumnezeule fata asta e nemaipomanita..(poza jos) . Liam si.a luat si el ceva pe acolo, mai cu mofturi.(poza jos) Am mers sa platim hainele si pantofii la casa.
Doamna de la casa : Impreuna? Intreaba ea.
Bella: Nu
Eu:Da , platesc eu, ma bag repede peate bruneta.
Beea: Dar Any nu trebuie spune ea dupa care si Liam.
Eu: Cado., Taceti!
Ne.am luat fiecare plasutele si am pornit spre maisna. Am ajuns acasa si am mers sa fac un dus dupa care si cei 2. Liam era in baie iar eu mi.am facut de cap cu fata si parul Beei.
Liam cand a iesit imbracat si parul aranjat a ramas cu gura cascata cand a vazut-o pe Beea. Sa apropiat de ea dupa sa uitat la mine.
Eu: Eu chiar stiu..spun incepand sa radem toti 3.
Liam: Era o printesa si ai transformat-o in regina. Esti minunata Beea.
Eu: Merg sa biau apa pana ajung gata cu romantismu asta.
Ies pe usa si merg in bucatarie am baut apa si am mai stat 2.3 minute sa termine porumbeii aia.
Am intrat in camera iar cei 2 stateau unul langa altul. M.am pus in fata oglinzii si m.am machiat simplu. Fond de ten, ruj mat, si creion negru care sa imi scoata ochii in evidentă.
M.am uitat la ceasul de pe perete ca arata ora 18.30.
Eu: Liam te rog sa parasesti camera, vrem sa ne imbracam.
El zambeste si iasa din camera inchizand usa dupa el. Ne.am scos hainele si pantofi din pungi si ne-am imbracat.
Am iesit afara din camera dar nu inainte de a ne da cu parfum si de ai da Beei un plic iar eu o geanta gri.
Liam ne.a deschis usa si am intrat, el punându-și centura si porni motorul. In scurt timp am ajuns la Toni. Am coborat di  masina si am ramas cu gura cascata ..era o casa foarte mare si frumoasa si o piscina ..era foarte  frumosa casa acestui individ.

Dragoste imposibilă♡Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum