-Hmmm, tak to byl váš kočár.- Dorian lehce zvedl obočí, ukazujíc tím hraný údiv.
-Co jste udělal s těmi lupiči?- Claudie obešla hraběte, a upřela se pohledem do jeho obličeje.
-Oni vás už víc nebudou rušit,- Phantomhive přimhouřil oči. -Věřte mi.
-A čím se Vám mohu odměnit za svoji záchranu?- Hraběnka také nadzvedla obočí a vyčkávajíc se podívala na mladíka.
- Jediné co po Vás můžu chtít, je navštěva našeho sídla a bez ochrany už nevyjíždějte za hranice svých pozemků...
Jejich rozhovor přerušil hrabě Gontuir, který se náhle objevil v místnosti.
- Zde je poslání pro vašeho bratra.- podal zelenou stuhou převázaný pergamen s pečetí Gontuirova rodu Dorianovi.
-Děkuji.- Poděkoval Phantomhive, -Asi bych už měl jet.
-Ale Phantomhive, kam byste v noci jel, Váš bratr by mi neodpustil, kdybych Vás pustil a za mými pozemky Vás někdo přepadl. Proto trvám na tom, aby jste přespal v našem sídle a když budete chtít, můžete hned z rána odjet domů.
-Ne, moc se omlouvám, ale já nemůžu, bratr se bude za mě bát. A stejně musím odvézd odpověď co nejdříve.- Dorian se usmál a už odcházel jak najednou:
-Já nálehám- klidným tonem prohlásila hraběnka
-No, když už prosí dáma nemám právo odpovědět ne.- Hrobař se ušklíbl.
Na noc Phantomhivovi dali pokoj pro hosty, spát v tomto pokoji byl nezvyk, ale za celý den Dorian se tak unavil, že si ani nevšiml jak usnul. Ráno ho probudilo služebnictvvo.
Nepotřebuji, aby mě někdo oblékal.- prohlásil Dorian, když sluhové mu chtěli pomoct.
Na snídani přišel včas a jak se říkalo v té době "all dressed up", což v překladu by mohlo znamenat dobře oblečený až vyparáděný . V jídelně byl jen hrabě Gontuir a Claudie . Paní Gontuir, matka mladé hraběnky, zemřela na nemoc nedávno. V ten moment to Dorian nevěděl, ale ptát se proč manželka hlavy rodiny chybí se nestal. Snídaně proběhla v tichu, a jen ke konci hrabě Gontuir oznámil:
-Do sídla Phantomhive pojedu spolu s Vámi, Doriane.
-Z jakých důvodů?
-Mám jednu otázku na Vašeho bratra, ale vyřešit ji osobě bude lehčí. Už jsem přikázal sluhům, aby nachystali kočár. Váš kůň půjde za námi, nemůsite se o něj bát.- řekl Frances a vyšel z jídelny.
Nedalo se říct, že by se to Hrobaři líbilo. Nerad jezdil v kočárech, bral to jako další způsob zabraňování svobody. A když už se Gontuir chystá přímo do sídla, tak to znamená, že tam bude dlouho a nudně mluvit s Arturem, a Artur zase donutí i Doriana to všechno poslouchat a účastnil se dialogu. Dorian zkusil skrýt svůj smutek a zklamání a po té, co dojedl snídani, tak se hned zvedl a na rozloučenou Caludii řekl jen: "Po příjezdu, Vám pošlu pozvání k nám do sídla" a odešel do dvora, kde na něj čekal kočár. Půl cesty hraběté jeli mlčky, ale pak se Gontiur rozhodl začít rozhovor:
-Váš bratr se ještě nezamyslel nad tím, že by se měl ženit?
Taková otázka byla celkem očekávaná. Vždyť hrabě chtěl co nejrychleji provdat svou dceru a nejen ledakomu, ale člověku vyššího původu.
-Prý už má nevěstu, ale stále mě s ní neseznámil.- lhostejným tonem odpověděl Dorian a podíval se ven z okýnka kočáru.
-A vy?- nevzdával se Gontuir.
-Já jsem o tom zatím nepřemýšlel.- tím samým tonem odpověděl Hrobař.
"Mno, Artur se mě pak bude jistě vyptávat, co se stalo u Gontuira v sídle. A když uslyší o Claudii, hned začne chystat naši svatbu. A co ještě hůř, že by mu to nabídl i sám Gontuir. Proboha, proč si sám nemůžu vybrat manželku? " -přemýšlel Dorian, když rozhovor zkončil,- "A i Claudie by mohla být mou manželkou, ale chtěla by být s takovým cvokem jako jsem já? S člověkem pomateným mystikou a bez trochy odpovědnosti? A žít s ženou co mě bude nenávidět celý život nechci... Budeme věřit v něco lepšího "
ČTEŠ
Vzpomínky Shinigamiho - Kuroshitsuji
FanfictionNezajímalo Vás někdy jak se Hrobař stal legendou ? Co měl společného s rodinou Phantomhive? Proč vždycky pomáhal Cielovi i když doopravdy nemusel? V této fanfikci se pokusím rozvít jednu z teorií o Hrobaři. Doufám, že se Vám bude moje práce líbit. A...