Chapter 1- Příjezd.

378 20 0
                                    


"Horší sen se mi zdát vážně nemohl". Pomyslela jsem si, když jsem se probudila celá polámaná v autě. Promnula jsem si pořádně oči, otevřela je a znechuceně zjistila, že tohle nebyl sen, ale krutá realita. Naštvaně jsem přejela očima displej na telefonu, abych se podívala kolik je hodin. Byly 4:30 ráno. Vepředu vedle taťky spala má mamka, mám ji opravdu ráda. Po chvilce, když táta zjistil, že jsem vzhůru potichu pověděl ,,Jaktože nespíš broučku?"..chvíli jsem mlčela a pak odpověděla ,,Probral mě sen, který si nepamatuji" zalhala jsem. Na rodičích šlo vidět, že se do nového města těší očividně víc jak já, a tak jsem je nechtěla nějak znepokojovat. Jsou to přeci jen mý rodiče a já je mám oba dva ráda. Důvod, proč jsme vlastně opustili náš starý domov byl ten, že rodiče se sem odstěhovali kvůli práci. Táta tady dostal nabídku, aby zde rozjel podníkání jakési firmy, nevím mě tohle moc nezajímalo. V hlavě se mi spíše honilo to jaké to tam bude, co tam bude za lidi, jestli budou taky tak v pohodě jako u nas v Castlu nebo to bude do jednoho samý namyšlenec.
Páni ta cesta, kterou už jsem strávila jen se sluchátky v uších opřená o sedačku utekla celkem rychle připustila jsem si, dokonce už i mamka byla vzhůru. Tak jsem ji popřála dobré ráno. ,,Dobré ráno beruško" odpověděla. Znovu jsem se podívala na hodiny bylo 8, a my už přejížděli velkým nápisem napsaném na ceduli " Welcome to Bristl "
Asi ještě hodinu jsme objížděli po celém městě až jsme dorazili na to ono osudné místo.

Lidi a je první kapitola:dd pevně věřím, že to bude aspoň trochu smysluplné:dd
Ančest vaše Donnie x33

"My little dream"Kde žijí příběhy. Začni objevovat