1."Društvene mreže"

16 2 0
                                    




Znate li što se širi brže nego epidemija? Trač.

Stoga ću vam dopustit da baš taj izvor ispriča idući nastavak.

Whatsapp:

A1:OMG. Dakle nećeš nikad pogoditi koga sam upravo vidila!!

A2:Koga??????

A1: Hope

A2:??

A1:Blogericu, Hectorovu Hope...

A2: Sereš!!!

A1:Neeee. Ozbiljna sam . Sad je prošla kroz park.

A2: Daj gdje si ? Dolazim za minut tu!!

A1: Pored ekonomskog fakulteta treća ulica lijevo

A2:Tu sam za minut

Instagram


Upravo viđena Hope u parku. #uzbuđena #zabrinuta #gdjejehector

Komentari:

K1:Mislim da su prekinuli. Čujem da se Hector skopčao sa nekom droljicom koja je btw. #gadna

K2: @@K1 mislim da je to laž. Hector to nikad ne bi napravio!!!

K1: @@K2 u kojem ti svijetu živiš?

K3: Možda se Hope vratila Reusu .... Čujem da je ponovo u gradu! #prvaljubav

K4:Oni su meni preslatki #H&H

K5:@@K4 mislim da ne ,jer je Reus sa nekim danskim modelom ako se ne varam

K6: @@K5 OMG! Od kad?

K7: @@K5 Odakle ti to???

K8: @@K5 Fak ja sam se nadala da će između njih možda nešto ponovo bit #nadaumireposljednja

K5:Bravo magazin ja mislim, btw objavio je sliku na insta i u vrhu ima plavi pramen koji je ofc od te ženske

K6:@@K5 ne mora značit.

K9:Hector je upravo prošao pored mene u svom range roveru dakle omg #nemoguverovat

K1:@@K9 DII????'

K2:@@K9 Adresa???????

K3:@@K9 ?????

K9:Park kraj ekonomskog fakulteta dvije ulice levo.

K8:Fak to je predaleko.... :'(

Facebook.

Live prijenos par tinejdžera.

L1: Ovo je auto od Hectora , mislim da su krenuli prema ovoj strani.

L2: Da ,evo Hope.

L1:Evo i Hectora.

L2: Zašto se svađaju?

L1: Ona pokazuje nešto na mobitel. Možeš li približiti?

L2: Ovo je najviše što mogu , ne vidi se točno ,al mislim da je slika neke ženske.

L1:Ček, je li ono onaj model od Reusa?

L2: Nemoguće!!!!!

L1: O.M.G.

L2: Koji jadnik!!!!



Snapchat.

S1: Stavi ovaj filter psa. Tu sam si najljepša.

S2: Selfiiiii

S1: Daj da vidim.

S2: Super je samo da nam ono dvoje nisu u pozadini.

S1: Ček,ček .... Jesu to?

S2: Čini mi se da jesu.....

Okrenule su se i počele tiho skričat .

S1:Snimaj!!!!!

S2: Ovo definitivno ide na moj blog!!!


....SUTRA DAN....

BLOG JEDNE YOUTUBERICE

Dragi moji, kako ste jučer jako ludili na komentarima i zahtjevali novi video o traču koji se širi mrežom, odlučila sam snimiti video. Dakle trač je ovaj:

Hector je prevario blogericu i youtubericu nekadašnju Hope i to ne sa bilo kim već sa djevojkom svoga brata Reusa, Hopinog bivšeg dečka.

Kao da drame nije bilo dovoljno, jučer je u kasnim večernjim satima Hope uhvaćena kako izlazi iz vile njihove sa kovčegom u rukama.

Je li to kraj ljubavi ? Hoće li se Hope vratiti Reusu? Što se događa?

Prvo.... Ne, ovo nije kraj ljubavi. Hector je prevario Hope mali milijun puta, ali nju za to zaboli briga dok se god ne zaljubi u neku od njih ,jer i ona sama ima svojih par sa strane.

Drugo... Hope se neće vratiti Reusu jer je Reus sam po sebi zajeban tip i ono što je bilo nikad se neće zaboraviti.

Treće... Hope je trenutno poslovno u Moskvi ,gdje je otišla poslovno, a ne radi privatnih problema. Mislim da bi trebalo malo smiriti tenzije oko jučerašnjeg događaja ,koji je bio samo jedan u nizu konstantnih njihovih svađa.

Hoće li se Hope vratiti na YouTube ili ne zauvijek ostati u kriminalnim vodama?

To je pitanje na koje ne znam odgovor, ali sumnjam da bi ona se ikad mogla vratiti na YouTube pogotovo nakon svega što je proživjela sa novinarima, tabloidima i poznatima.

Zašto je Hope još uvijek s njim?

Na ovom sam pitanju zastala. Ja njoj ne mogu čitati misli. Ne mogu sa sigurnošću reći da je ovako, ali mogu pretpostaviti. Mislim da je ona napokon našla nekog tko joj i nije toliko mrzak. Nekog kog voli. Iako to nikad neće izreći na glas. Jednostavno su navikli jedno na drugo i pri samoj pomisli da se rastave izbjegavaju temu.

Zašto varaju jedni drugo ako se vole?

To je Hopin prijatelj , danas poznati pjevač , objasnio. Naime. Ona nikad do sad nije bila u nekoj ozbiljnoj vezi, gdje bi se moglo reći da je uistinu nekoga i voljela. Sve do sad. A kako ne bi upali u monotoniju ,zbog kojeg većina njih okonča svoju vezu. Oni su dopustili da tu i tamo ponekad se viđaju sa drugima, sve dok to viđanje ne preraste u osjećaje. "Dok se osjećaji ne miješaju sve je dopušteno. "-Tako je objasnio.

A/N:

Molim sve čitatelje da iznesu svoje mišljenje o ovom nastavku.

"Bi li voljeli da ima više ovakvih nastavaka?"

"Sviđa li vam se radnja za sad?"

"Jeste fan Hector ili Reus?"

"Mislite li da postoji nade za Reusa uopće?"

You own me?Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon