Pokoj s ní??

3.4K 71 2
                                    

,,Zalezte do tý backstage a buďte tam potichu!" Okřikl Markus tiše youtubery a v sálu se zhasly světla. Ája využila situace a sklouzla do backstage. Úplně cítila, jak před tou zrzkou zčervenala. Dál se pokračovalo podle programu. Youtubeři postupně přivítali diváky, přehrály se videa a začala autogramiáda, která měla trvat docela dlouho, jelikož tohle bylo jediné město, které se za dnešek mělo stihnout. Pak už jen na hotel. Na autogramiádě se youtubeři rozprostřeli do prostoru, každý trochu jinam. Aby nebylo moc dětí na jednom místě.
,,Stejně jsou všichni zase u Vadima." Prohodila Maky, která stála kousek od Áji. Nemohla jinak, než souhlasit. Autogramiáda zkončila a tím i celý dnešní Cinetube. Všichni nastoupili zpátky do aut a dodávek. Vyjelo se na hotel, který byl kousek od Plzně. Cestou Maky zase vytáhla mobil a začala vlogovat. Ája se okamžitě podívala na Natylu. Která seděla ve třířadé dodávce o řadu dál. Sledovala ji. Ája zase rychle odtrhla od Natyly zrak a začala se usmívat a mávat do kamery. Třeba už to nevypadalo tak nuceně...

Youtubeři dojeli na hotel. Vypadalo to teda spíš jako taková chata. Markus na recepci rozdělil pokoje. Ája, Anička Šulcová, Carrie, Maky a Natyla dostaly společně dvoupokoj. V jednom pokoji byly postele tři a ve druhém jedna manželská. A hádejte komu byla ta postel přidělena? Maky a Áji. Když se to dozvěděly, začlo se Áji úplně motat v hlavě. Sedla si na postel a dělala že nic. Youtubeři byli po dnešku dost unavení. Na hotel dojeli pozdě večer a navíc celý cinetube tour měli ještě před sebou. Rozhodli se tedy, že půjdou hned spát.
Asi po hodině se konečně vsechny holky z dvoupokoje dosprchovaly a postupně padaly do postele. Ája s Maky si ještě chvilku povídaly o zítřku a pak taky usly.

Ráno se Maky vzbudila dřív než všichni ostatní. Bylo 6:46.. budík holkám zvoní až za 4 minuty. Otočila se směrem k Áji a naskytl se jí pohled na její spící tvář. Nedokázala si pomoct a vyfotila ji všem fanouškům na snapchat.

 Nedokázala si pomoct a vyfotila ji všem fanouškům na snapchat

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Okej Puddinové ❤ Dočetli jste to až sem. Gratuluji! Tuhle část píšu hrozně pozdě večer a absolutně i toho usínám😅 doufám že tam nebudou nějaký pitomý chyby nebo autocorrect 😕
~SuchNeon

Víc Než Jen Kamarádky (Fakyna016)Kde žijí příběhy. Začni objevovat