Chapter 2- První dojmy.

276 20 0
                                    


,,No ty vole!" pronesla jsem, jen co jsme vystoupili z auta. To co se tu předemnou tyčilo, byla obrovská vila se zahradou a brankou před domem. Ani po chvilce jsem nevycházela z údivu, vešli jsme společně brankou, přes práh domu. Po tom co jsem spatřila naši halu s odkládací místností mi padla brada ,,Pane bože tyhle dvě místnosti jsou velké jako můj tehdehší pokoj", ,,A to je teprve jen začátek", řekl táta ,,Běž se podívat po schodech nahoru, tam se nachází tvůj pokoj". Na nic jsem nečekala a vyběhla schody. Chvíli jsem sice bloudila po horním patře, ale po pár minutách jsem ho přeci jen našla. Okamžitě jsem rozrazila dveře a zůstala jsem mezi nimi stát jako opařená. Byl tak středně velký, naproti mým dvěřím bylo veliké okno s výhledem na louku. Na pravé straně u zdi jsem měla obrovskou postel, mám ráda, když mám v posteli hodně místa, dost se rozvaluju. Vedle postele byl malý stoleček se šuplíkem, hned jse věděla na co ho využiju. Na levé straně pokoje jsem měla v rohu vsazený psací stůl na kterém byl položený bílý notebook, lampička, a pár kastlíků. Byl vybílen mojí oblíbenou modrou barvou. Na stěnách visely mé fotky s mými kamarády z Castlu, bylo fajn zavzpomínat.
Asi po 15- ti inutách jsem sešla schody až dolů a vešla do obývacího pokoje, taky nebyl zrovna malý, našla jsem tam mamku s taťkou jak sedí na veliké pohovce, vypadali šťastně a já za to byla ráda. Přisedla jsem si mezi ně a řekla ,, Mám vás ráda" ,,My tebe taky" a objali mě. Na večeři mi mamka udělala moje oblíbené jídlo, bylo to zapečené kuře se sýrovou omáčkou a těstovinami. Po večeři jsem mamce pomohla umýt nádobí, popřála jim dobrou noc a odebrala se do svého pokoje. Výhoda byla ta, že na patře jem měla svou koupelnu. Vlezla jsem teda do sprchy, pak si vyčistila zuby a lehla do postele. Podívala jsem se kolik bylo hodin 22:00 přesně. ,,Uff měla bych se prospat, přeci to jen dnes bylo naročné". Ještě předtím, než jsem se poddala snům mi hlavou problesklo, přeci jen by to tady nemuselo být zas tak špatné. Dům je pěkný a nějací normální lidé se tu taky určitě najdou:)) Ani ne do 10 minut jsem byla v limbu.

Lidi další kapitolka na světě:dd tak co líbila se vám? Jaké lidi myslíte, že Lili pozná první den ve škole?
Ančest vaše Donnie x33

"My little dream"Kde žijí příběhy. Začni objevovat