Hayatım bir film olsaydı başrolü sen olurdun..
medya : (allah belanı verecek pis yelloz jungkook ergeni ALLAH İS WATCHİNG ... ama çok tatlı lanet... )
*-*-*-*-*-*-
Kahvaltıyı yaptıktan sonra herkes boş boş kapalı ola televizyona bakıyorduk. Taehyung huzursuzca tepindi ve ''Dışarı çıkalım ya bu ne mal mal ?!'' dedi Jungkook göğüsüme kafasını koydu ve uzandı. ''Bence uyuyalım. '' dedi ben de saçlarını okşadığımda ''Güzelim eğer biraz daha başımı okşarsan uyuyakalırım. '' dedi ben de güldüm. ''Canım sıkıldı.. '' dedim O da ''Ama uyumak yerine istersen başka birşeyler yapalım ?'' dedi
O kadar masum duruyordu ki dudağını minicik öptüm. O da ''Yah ! Bana sapık diyorsun ama sen sürekli öpüyorsun ?'' dediğinde başımı öne eydim. ''Çok güzeldi ne yapayım ?'' dedim o da sırttı ve ''Eğer istersen odaya gidelim ?'' dedi
Kafasına bir tane geçirdiğimde herkes kahkaha attı. Sinirle dudağımı yaladığımda bana doğru geldi. 1 santim kala gözlerimi kapadım. O da geri çekildi ve ''Ahh ! Biz sevgili değildik !'' dedi İNATÇI KÖPEK JUNGKOOK !!! Sinirle ayağa kalkıp ''Sana o teklifi ettireceğim !'' dedim. Harika bir planım vardı. (bitch smile) Altıma siyah opak kilotlu çorap üstüne de siyah kot şortumu giydim. Üstüne salaş beyaz uzun kollu çizgili badimi giydim. Hafif bir makyaj yapıp saçlarımı düzleştirdim üzerime siyah ince montumu giyip aşağı indim. Jungkook kaşlarını çatıp ''O şort ne öyle ?'' dedi ben de onu umursamadan ''Hazırlanın 15 dakikanız var sinemaya gidiyoruz. '' dedim hepsi odalarına gidip hazırlanmaya başladı. Jungkook yanıma gelip ''Çıkar bak şu şortu. Hem üşüyeceksin hem de erkekler bacaklarını kesecek. Ortada erkek kalmayacak. '' dediğinde gülmemek için zor durdum ve onu merdivenlere itip ''Git ve hazırlan. Bana karışma. '' dedim o çıktığında ben de Myungsoo'yu aradım. O da kamptan sıkılmış bizden 1 saat sonra Seul'e dönmüştü. Sinemaya geleceğini söylemişti. Bu durumda Myung u kullanmış olabilirdim ama o egoist bana çıkma teklifi E-DE-CEK-Tİ !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOSER / JEON JUNGKOOK
Fiksi PenggemarHerkesin içinde yaşayan bir ölüden farkım yoktu. Ta ki seni görünceye kadar.