Pov Emma
Emma: Niall waar ben je? ik kan je nergens vinden.
Niall: ik ben ik Emily haar kamer.
Emma: oke ik kom er aan.
Ik loop naar het einde van de gang en ga naar haar kamer. 'Hey, Niall' begroet ik hem. 'Hey, Emma.' Heb je nog nieuws?' vraag ik want ik zie dat haar bed weg is. 'Ze zijn ze daarjuist komen halen, en ze zijn nu die hersentest aan het doen. Het zou ongeveer een uur duren, ze is ondertussen al een kwartier weg. dus over ongeveer 3 kwartier komt ze terug. Ze weten dan ook al meteen de uitslag.' ik knik en ga op een stoel zitten. de tijd gaat echt niet vooruit, het kwartier dat ik nu hier al zit voelt aan als een uur. 'Misschien moeten we elkaar maar wat beter leren kennen, om onze tijd te doden. Ik zal beginnen. Dus ik ben Niall James Horan, ik kom uit Ierland en zit in one direction. Maar dat wist je zeker al.' ik knik en hij gaat verder. 'I love food, vooral Nandos, dat is denk ik wel het belangrijkste. Nu jij!' En ik begin aan maan verhaal. Dus ik ben Emma, ik woon in België, Emily is mijn beste vriendin. Ik kan niet zingen, en ik heb geen broers of zussen.' We praten nog wat verder tot dat de deur open gaat. We kijken in spanning, maar het Emily niet, het zijn haar ouders. ik zie Niall een beetje wegkruipen zodat hij niet zo veel opvalt voor haar moeder. Ik zie dat haar vader hem een knikje geeft, om te laten zien dat het in orde is. 'Sorry Niall dat ik zo boos op je was, haar vader heeft me alles vertelt. Ik weet nu dat jet echt een ongeluk was.' zei haar moeder plotseling. 'Het geeft niet, het is ook gewoon fout van mij.' zei Niall. 'Zand er over?' 'Ja zand er over.' Waar is Emily eigenlijk?' vraagt haar vader. ze zijn een hersentest aan het doen.' Wanneer komt ze terug?' ik kijk op mijn horloge het is nu 5 voor 10. 'Normaal zou ze over 5 minuten terug moeten zijn.' wanneer die 5 minuten zijn gepasseerd is ze nog steeds niet terug.. 'waar blijft ze nou ze moest nu toch terug komen?' hoor ik haar moeder zeggen. Niet veel later is ze terug. ze zetten haar bed goed en dan komt de dokter binnen. 'En dokter?' vraagt haar moeder.
JE LEEST
Ongeluk (one direction)
FanficWat als je schooluitstapje naar Londen toch niet zo goed verloopt? Het verhaal gaat over een meisje Emily ze is 16. Ze gaat met school naar Londen. Wanneer ze in Londen zijn krijgt ze een ongeluk. Zal ze het halen en wie heeft haar aangereden?