Já, Kelly, Melisa a Jack. Klasická čtyřka, která nikdy nezklame. Téma bylo jasné, co nejsladčí princeznovská romanťárna. Mel měla nádherné růžové šaty, Jack strašně uplý oblek, že jsme snad viděli i to, co bychom neměli a Kelly, která od srdce růžovou nenáviděla, si oblékla světle modré šaty a dokonce si pořídila korunku. Všechno bylo tak kouzelné. Tedy až na mě. Kdo by očekával, že se obleču nějak střídmě po princeznovsku, ten se šeredně zmýlil. Udělala jsem si zase vše po svém. Celočerné třpytivé šaty byly nutností a za červené konversky bych položila život. Celý večer jsem nemyslela na nic jiného, než jak zajít za Nickem a říct mu, že s ním být nechci. Tedy, že nejsem připravená. Kdyby tohle Kelly slyšela, asi bych od ní dostala ránu první věcí po její pravici. Vzhledem k tomu, že stála vedle výstavních kousků loveckých zbraní, protože večírek byl v takové milé hospůdce, tak jsem radši své myšlenky nechala utopené někde v sobě.
"Co ty tady tak sama?" připotácel se ke mně už poloopilý a se šťastným výrazem na tváři se mě pokoušel obejmout. Nechutně mu smrdělo z pusy pivo, kterého už asi dost vypil.
"Jseš nechutnej! Běž si za Mel, ta si s tebou poradí. A co víc, třeba ti i dá.!"
Naštvaně jsem odešla, ale začínalo mě mrzet, co jsem řekla. Melisa není zlá nebo vůbec nějak špatná, jen trochu nymfomanka.
Zatímco se Nick plížil k Mel, došla jsem za Kelly, která už taky vypila víc než dost, učitelé už byli pryč, a tak jsem prostě odešla.Na intru jsem se únavou zhroutila do postele a doufala jsem, že na Nickův připitomělý výraz rychle zapomenu. Nestojí mi za to. Vždyť spolu ani nejsme, nemiluju ho, tak proč to tak chtěla? Abych nebyla poslední? Abych měla za sebou to většinou trapné poprvé? Myšlenky mě natolik unavily, že ani nevím, jak jsem usnula.
"To víš že jo, zlatko, to víš že je tady volno, budeš tu se mnou?' Probudila jsem se. Ve dveřích stála na mol opilá Kelly s Jackem. Musela být vážně hodně mimo, protože celé čtyři roky byl Jack v našem třídním žebříčku tím největším šprtem a podivínem. Nevěděla jsem, co mám dělat. Utéct, nebo zabránit Kelly, aby se něco stalo, protože by toho další ráno litovala?
Rozhodla jsem se to ukončit. Přes všechno Jackovo snažení jsem prostě zamkla a Kelly jen, vlastně docela dost, bulela, že chce svýho medvídka Jackeyho, že jsem zlá a miluju jen sebe.Takže po stužkováku jsem měla na pokoji opilou kamarádku a jejího milovaného, které od sebe dělila stěna pokoje, kteří naříkali a snad se přes tu zeď i cicmali. No prostě děs.