chapter 18

239 34 0
                                    

Typo alert !! Sorry reader. Malas la nak scroll cari typo nak betul kan. Mian 😄😄

Pagi
-SEOUL HOSPITAL-

Kookie ditempatkan di wad biasa selepas dia berjaya melepasi tahap kritikal. Orang yang paling happy bila Kookie dah sedar ialah BTS. Mereka memang rapat dan sudah berkawan lama.

Double happy news. L hyung juga telah dibenarkan keluar daripada wad.

Secara berjemah, mereka melawat Kookie. Walaupun Kookie dahbsedar tetapi dia masih tetap tidak boleh banyak bergerak . Takut luka berdarah kembali.

V: huhuhu *air mata palsu* akhirnya kau sedar juga.

Jimim: hoho. Aku dah bosan tengok muka V ni. Ohh my Kookie *peluk*

Kookie: yah *berang* kau nak aku mati sesak nafas ke ?

Jimin melepaskan pelukannya. Takut pulak kalau Kookie ni mati sesak nafas. Siapa yang susah. Jimin jugak.

Jin: aishh *gosok lembut kepala Kookie* jangan buat kami risau lagi. Nae ?

Kookie: sorry hyung *sedih*

Suga: its okey. Janji kau selamat. *death glare V* aku dah meluat tengok perangai alien V

Mencebik V apabila diperli oleh Suga a.k.a swager. Bukan sengaja dia buat perangai alien dah memang dia asal daripada planet Marikh ?

RapMon: kookie . Hyung nak tanya something boleh ?

Kookie: tanya la *sengih* Kookie akan jawab dengan jujur dan amanah *ikrar*

RapMon: apa yang dah...

Tok ! Tok ! Tok !

Pintu wad diketuk membuatkan RapMonster tidak dapat meneruskan soalannya.

Kemudian ada 3 orang namja muda berpakaian segak masuk. Setiap daripada mereka bertiga tergantung pas di leher.

Polis ?

Jhope: long time no see Joongkook hyung *sapa* how are you ?

Jhope menghulur tangan tamda mahu berjabat tangan. Joongkook membalas sambil tersenyum sehingga matanya hilang daripada pandangan ? Hahahahha.

(Author tulis JK la. Panjang sangat nak tulis)

JK: jadi orang yang aku cari salah sorang daripada BTS la *pandang Kookie*

RapMom: woo woo woo *diva* what you mean by 'salah sorang daripada BTS ?*

Henry: sorry. Ni berkaitan kes berbalas tembakan .

Dongwook: kami mahu soal Jeon Jungkook berkaitan kes ni *serius*

Suga: boleh. Tapi kami nak dengar apa yang akan korang soalkan *peluk tubuh*

JK: relax. That nothing serious. *smirk*

Henry: lain la kalau korang ada buat salah. Huh ? *angkat kening*

Suga tidak berpuas hati. Dia mahu membalas tetapi Jin memegang tangan sambil menggelengkan kepala. Kerana terpaksa Suga berdiam diri.

Memang sengaja Henry melakukan serangan psikologi. Itu akan membuatkan penjenayah membuat kesilapan. What de fish. Sejak bila BTS jadi penjenayah ?

Dongwook: Jeon Jungkook ? *pandnag Kookie* boleh cerita apa yang dah jadi pda hari kejadian ?

Tangan Henry sudah siap sedia dengan pen dan nota. Dia mancatat segala maklumat yang akan disampaikan. Manakala ada juga voice recoder diletakkan. Mana tahu kalau kalau ada info yang terlepas pandang.

NIGHTMARE (COMPLETE)Where stories live. Discover now